Fitness Seller

alri bam stack xxl nutrition

sikapro

Cool Novice
Waardering
2
heeft al iemand deze stack kuur van 10 weken gedaan of al mee bezig

laat uw bevindingen hier

jungle warfare
bad ass mass
restore
pro anabol

alri stack 10 weken

:cool:

ben er nu pas mee begonnen

inname schema

week 1 tot/met 4 3capsules jwf per dag
week 3 tot/met 6 2 caps per dag bad ass mass
week 5 tot/met 8 2 caps per dag pro anabol
week 7 tot /met 10 3 caps restore per dag

nu afwachten

ben 1 week bezig nu

ik ga er zondag ook aan beginnen! wat zijn de reslultaten tot nu?

een lege portemonnee
Maar eff serieus kan je niet beter gewoon een winstrol kuurtje pakken scheelt je zkr de helft van je geld m en je weet zkr dat het werkt.

een lege portemonnee
Maar eff serieus kan je niet beter gewoon een winstrol kuurtje pakken scheelt je zkr de helft van je geld m en je weet zkr dat het werkt.

En de sides?! :rolleyes:

Ik heb op 7 weken 2 potjes JW en 2 potjes BAM erdoor gejaagd en lekker 6a7kg gepakt zonder sides of massaverlies na het stoppen :rolleyes:

Jij bent echt een geluksvogel sanca wat sups betreft...want ik als ik die shit gebruik zit ik met acne in me gezicht.Ik ben wat dat betreft jaloers op je want jij ragt de er aardig wat sups door heen maar totaal geen last van puisten oid zo te zien op je foto's
Ik slik nu 80mg Roa pd en nog steeds wordt ik geterroriseerd na al een beetje whey inname.

Maar idd die stack is top doet echt wat het beweert te doen....en op de acne attack na ook geen sides gehad...al had ik liever een andere side gehad vindt dit toch de ergste side die ik bedenken kan en de reden om er vanaf te blijven helaas. :(

Jij bent echt een geluksvogel sanca wat sups betreft...want ik als ik die shit gebruik zit ik met acne in me gezicht.Ik ben wat dat betreft jaloers op je want jij ragt de er aardig wat sups door heen maar totaal geen last van puisten oid zo te zien op je foto's
Ik slik nu 80mg Roa pd en nog steeds wordt ik geterroriseerd na al een beetje whey inname.

Maar idd die stack is top doet echt wat het beweert te doen....en op de acne attack na ook geen sides...al had ik liever een andere side gehad vindt dit toch de ergste van allemaal en reden om er vanaf te blijven helaas. :(

Tja, ik weet ook niet hoe het komt, als tiener heb ik ook zelden last gehad van puistjes enzo, van die jw en bam hooguit een enkele op mn benen

In't gezicht krijg ik het alleen als ik een paar dagen achter elkaar iets 'vettig' eet

Ik ook niet als tiener...iets van de laaste 3 jaar...snap er geen zak van ook.
Train pas een jaar dus dat is het ook niet....

Ik heb op 7 weken 2 potjes JW en 2 potjes BAM erdoor gejaagd en lekker 6a7kg gepakt zonder sides of massaverlies na het stoppen :rolleyes:

sanca hoeveel per dag nam je er

en vanaf wanneer voelde je resultaat

op niet trainingsdagen de gewone dosis, op trainingsdagen iets meer :D

Ik heb trouwens jw en bam gelijk samen genomen

Het begon toch redelijk senl te werken maar rond de 3 weken werd het echt lekker

ben nu bezig met hyperdrol en mass fx ( nu dag 11 maar nog niks te merken)

Is één maand genoeg of moet je het twee maanden nemen of afwisselen met een andere stack ????

ben nu bezig met hyperdrol en mass fx ( nu dag 11 maar nog niks te merken)

Is één maand genoeg of moet je het twee maanden nemen of afwisselen met een andere stack ????

Ik zou na deze stack gewoon een potje jungle warfair en bad ass mass doen, vind ik sowieso beter dan mass en hp...

heb je die restore dan ook nodig ?? Juist een gekeken op de site van xxl.

alsof een winstrol zoveel sides met zich meebrengt, je weet daarbij tenminste wat je inneemt.
Bij die stack heb je volgens mij flauw idee wat voor stoffen tot je neemt, en wat daarvan de sides kunnen zijn. ALRI stopt er d8 ik ook gewoon ph's in

suc6 en ik hou dit logje in de gatuh

alsof een winstrol zoveel sides met zich meebrengt, je weet daarbij tenminste wat je inneemt.
Bij die stack heb je volgens mij flauw idee wat voor stoffen tot je neemt, en wat daarvan de sides kunnen zijn. ALRI stopt er d8 ik ook gewoon ph's in

True dat.
Ik zou maar eens op de amerikaanse boards kijken, JW is niet helemaal naturel. Pat Arnold (goede chemicus, is ook van 11-oxo) heeft er wat over geschreven. Schijnen veel risico's aan te kleven.

Hyperdrol en mass fx zijn wat dat betreft veiliger, 6-bromo is beter te doen.

Ik liep behoorlijk goed op hyperdrol en mass fx.

Misschien dat er nu een nieuwe versie van JW uit is.. Ik zie m namelijk nu in Nederland te koop, dit was voorheen niet zo

heeft al iemand deze stack kuur van 10 weken gedaan of al mee bezig

laat uw bevindingen hier

jungle warfare
bad ass mass
restore
pro anabol

alri stack 10 weken

ben er nu pas mee begonnen

inname schema

week 1 tot/met 4 3capsules jwf per dag
week 3 tot/met 6 2 caps per dag bad ass mass
week 5 tot/met 8 2 caps per dag pro anabol
week 7 tot /met 10 3 caps restore per dag

nu afwachten

ben 1 week bezig nu

En merk je al wat qua kracht en massa??

• Topic Starter Topic Starter
2eweek alri stack

En merk je al wat qua kracht en massa??

2eweek ingegaan

ik denk dat ik nog een week moet wachten
14 dagen zei men voor het begint te werken

ben benieuwd

voel wel meer kracht maar kan ook psychisch zijn :D

de pomp is wel goed vind ik ,veel sneller

zo nu wachten tot 3e week he:cool:

2eweek ingegaan

ik denk dat ik nog een week moet wachten
14 dagen zei men voor het begint te werken

ben benieuwd

voel wel meer kracht maar kan ook psychisch zijn :D

de pomp is wel goed vind ik ,veel sneller

zo nu wachten tot 3e week he:cool:

Oke succes, en af en toe even weten hoe het gaat, he ??

Zitten in deze stack ook van die producten met veel te veel cafeeine enzo waar je niet van slaapt? Anders wil ik het ook wel proberen...

Terug
Naar boven