MuscleMeat

alri pro anabol

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
wie van jullie heeft deze alleen gepakt

op de site van xxlnutritions staat ie ook gestackt samen met de JW en BAM

messchien de search gebruiken kijk anders bij prohormonen daar heb zeker genoeg info !

suc6

verkoopt XXL ook JW ?

****.. net een bestelling de deur uitgedaan.. had wel ff bam erbij willen hebben.

Die stack schijnt wel bruut te zijn. Binnenkort misschien maar eens proberen.. :D

Zolang de rem er nog niet opgaat in NL is het verkrijgbaar...

lol je moet wel weten waar je aan begint he.........ik zou toch een kijk nemen bij de prohormonen gedeelte van de forum

Acne krijg je er kado bij....laat ik het anders formuleren IK kreeg er acne van.

Dat vindt ik persoonlijk dus het grooste nadeel van die zooi het gaat ff goed zo lijkt maar halverwege de stack zat ik er helemaal onder en ook altijd in the face.
Kreeg ik ze aleen op me rug dan no problem maar zo gelukkig ben ik nooit.
Dus ben er maar mee gestopt en het werd toen ook meteen weer minder.
Nu heb ik altijd wel last van acne dat even voor de duidelijkheid...maar het de stack deed er een flinke schep boven op helaas.

Verder ja lekkere stack idd....imo.

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat pro-anabol werkt. Kun je beter een (extra) potje JW of een pot creatine kopen voor dat geld.

pro anabol

jeps.....ben nu weekje bezig en serieus last van maagpijn..???iemand zelfde gehad met dit produkt?

grtzzzz

interessant, wil binnenkort ook jungle warfare doen en ergens mee stacken. Las ook veel positieve verhalen over JW + Mass FX.

Jammer dat jullie de OUDE versie niet meer hebben :D

jw is een 17a methyl, mariadistel is mss ook wel handig

jeps.....ben nu weekje bezig en serieus last van maagpijn..???iemand zelfde gehad met dit produkt?

grtzzzz

ik neem em nu ook, samen met hemotest & hemotropin, maar heb geen last van maagpijn... acne ook niet, enkel een keer hoofdpijn gehad toen ik ging slapen

Terug
Naar boven