XXL Nutrition

als je me kan helpen uw mening te geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyx

Novice
Waardering
0
Week 1 tot 10 / 500mg sustanon EW
Week 1 tot 10 / 500mg boldenone EW
Week 1 tot 4 / 50mg dbol ED
Week 8 tot 12 / 50mg winstrol ED

Nakuur nolva en clomid

dagtotaal voedingschema; gram 244 eiwit, 552 koolh, 37 vet
kcal 977 eiwit, 2211 koolh, 339 vet

wil voornamenlijk boven lichaam late uitzetten.

train 3 keer voledig schema en zwem 2x als cardio.

als je me kan helpen, graag!!

groetjes

Erg weinig vetten en waarom geen split schema? Voor we verder gaan, wat is je kuurverleden, stats, aantal trainingsjaren?

3600kcal maar?

Voor de rest ziet je kuur er niet slecht uit nee. Je kan nog HCG overwegen.

Hoezo maar 3600 Kcal? We hebben er niet allemaal 6000 nodig om te groeien!
Als deze persoon 70 kilo is zal het wel een tijdje goed gaan denk ik.......

Vind 3600 niet veel voor als je zo'n cycle gaat doen. Zeker als je ook nog 2x per week gaat zwemmen heb je redelijk wat nodig wil je massa gaan winnen...

Helemaal met J eens.

Waarom alleen je bovenlichaam , train je je benen niet mss?

MrJ zei:
Vind 3600 niet veel voor als je zo'n cycle gaat doen. Zeker als je ook nog 2x per week gaat zwemmen heb je redelijk wat nodig wil je massa gaan winnen...

Klopt. Doet me trouwens denken aan veel interviews van bekende atleten:
De meeste heren zeiden hetzelfde over voeding in de vraaggesprekken:
'Het meest onderschat is wat wij atleten per dag (moeten) wegwerken en dat is te zien aan de magere schema's die de gemiddelde BB-enthousiast tot zich neemt.'

Als mensen mij vragen waarom ik 'alweer eet' zeg ik altijd: Een tank kan ook niet lopen op de benzinevoorraad van een Golfje. Heel simpel, wat je erin stopt dat haal je eruit. Kuurtje zit verdomde doordacht in elkaar, in tegenstelling tot wat we de laatste tijd voor rampenscenario's lezen.
Dus kerel: Pak er nog eens 1500kcals bij en je gaat van die Boldenone genieten! :D

Als je verder zo weinig over de persoon weet vind ik dat je niet kan zeggen of dit een goede of slechte kuur voor de poster is. Er zijn online genoeg "goede" kuren te vinden. Valt me echt tegen van bepaalde personen. Kijk hier maar eens wat hij schrijft:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1009549&postcount=3
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1009149&postcount=1
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1015814&postcount=1

Vinden jullie dit nog steeds een goed kuurtje voor Benny? :rolleyes:

Ach...wat rukt het,Axe...je kan er toch weinig aan doen,bro.;)

axestream zei:
Als je verder zo weinig over de persoon weet vind ik dat je niet kan zeggen of dit een goede of slechte kuur voor de poster is. Er zijn online genoeg "goede" kuren te vinden. Valt me echt tegen van bepaalde personen.

Dikke thumbs up voor Axe. :thumb:
Er wordt veel te veel geroepen op dit board zonder dat mensen ook maar iets over die persoon weten.

Helemaal triest wordt het wanneer dit vervolgens ook nog door anderen klakkeloos wordt overgenomen!

Dus voortaan bij elke post verplicht eerst de postgeschiedenis van die poster doornemen?

Dat doe je in principe alleen als er een reden voor is. Deze topicstart zag er redelijk ok uit dus is er voor mij (en anderen met mij) geen noodzaak om in die persoon z'n history te kijken.

Maar met de linkjes van Axe in oog nemend kan ik weinig anders zeggen dat hij gelijk heeft en dat meneer misschien maar niet aan de AAS moet gaan. :)

• Topic Starter Topic Starter
hey gasten

ik geef toe dat ik eigenlijk niet echt van de sport afweet, maar ik train 3 jaar en ik ben dat beginnen doen omdat ik een mager ventje ben, het eenige wat ik wil is bovenaan wat breder worden. heb nogal een druk leven, en ik heb sustanone op de kop kunnen tikken. nu weet ik dat het niet ok is maar er zijn zoveel jonge gasten die dit ook doen!! dus vraag me af waarom ik dit niet eens zou kunnen doen. doe er alles aan en wat blijkt dat het me niet echt lukt. en ik zoek hier sinds een week naar iets want ik wil er ook wel eens staan in een spannand t-shirt. ik weet dat jullie door zo'n mensen als ik gefrustreert geraken maar waar kan ik anders terecht!!??

elke fitness werkt blijkbaar anders en op het forum kom je zoveele meningen tegen. het zwemmen doe ik ook voor mijn bovenlichaam te trainen en om mijn cardio te vervangen, en ja train mijn benen ook maar is minder van belang.

sorrry als ik echt een storend ellement ben hier

Je traint al 3 jaar en weet dan nog weinig van de sport af???

• Topic Starter Topic Starter
ben ook nie van plan om bodybuilder te worden wil een atletish lichaam!!!

bennyx zei:
hey gasten

ik geef toe dat ik eigenlijk niet echt van de sport afweet, maar ik train 3 jaar en ik ben dat beginnen doen omdat ik een mager ventje ben, het eenige wat ik wil is bovenaan wat breder worden. heb nogal een druk leven, en ik heb sustanone op de kop kunnen tikken. nu weet ik dat het niet ok is maar er zijn zoveel jonge gasten die dit ook doen!! dus vraag me af waarom ik dit niet eens zou kunnen doen. doe er alles aan en wat blijkt dat het me niet echt lukt. en ik zoek hier sinds een week naar iets want ik wil er ook wel eens staan in een spannand t-shirt. ik weet dat jullie door zo'n mensen als ik gefrustreert geraken maar waar kan ik anders terecht!!??

elke fitness werkt blijkbaar anders en op het forum kom je zoveele meningen tegen. het zwemmen doe ik ook voor mijn bovenlichaam te trainen en om mijn cardio te vervangen, en ja train mijn benen ook maar is minder van belang.

sorrry als ik echt een storend ellement ben hier

:hornyna: geeft niet kerel, we rekenen later wel met je af :cool:

Big'r zei:
Dikke thumbs up voor Axe. :thumb:
Er wordt veel te veel geroepen op dit board zonder dat mensen ook maar iets over die persoon weten.

Helemaal triest wordt het wanneer dit vervolgens ook nog door anderen klakkeloos wordt overgenomen!

*Zucht*

Zoveel posts om je oren gehad en er géén reet van opgestoken....jij kan BB beter vaarwel zwaaien,kerel......het wordt echt niks meer met je.:wave:

Testo zei:
*Zucht*

Zoveel posts om je oren gehad en er géén reet van opgestoken....jij kan BB beter vaarwel zwaaien,kerel......het wordt echt niks meer met je.:wave:

Iemand die zojuist de geboorte vierde van een 3e verpeste kuur, zelf nog geen gram is aangekomen op steroiden en lachwekkende onzin verkondigt over bodybuilding kan idd beter buiten deze sectie blijven, voor ieders veiligheid. Straks gaan anderen nog dezelfde fouten maken op aanraden van zijn 'waardevolle tips'.

@MrJ: Idd lijkt me de speurneus te gaan uithangen voordat je replied op kuurvoorstellen nou niet de bezigheid van een poster of mod. De verantwoordelijkheid ligt bij de topicstarter al is er nog zo sprake van copy & paste werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven