MuscleMeat

als je me kan helpen uw mening te geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
bennyx zei:
hey gasten

ik geef toe dat ik eigenlijk niet echt van de sport afweet, maar ik train 3 jaar en ik ben dat beginnen doen omdat ik een mager ventje ben, het eenige wat ik wil is bovenaan wat breder worden. heb nogal een druk leven, en ik heb sustanone op de kop kunnen tikken. nu weet ik dat het niet ok is maar er zijn zoveel jonge gasten die dit ook doen!! dus vraag me af waarom ik dit niet eens zou kunnen doen. doe er alles aan en wat blijkt dat het me niet echt lukt. en ik zoek hier sinds een week naar iets want ik wil er ook wel eens staan in een spannand t-shirt. ik weet dat jullie door zo'n mensen als ik gefrustreert geraken maar waar kan ik anders terecht!!??

elke fitness werkt blijkbaar anders en op het forum kom je zoveele meningen tegen. het zwemmen doe ik ook voor mijn bovenlichaam te trainen en om mijn cardio te vervangen, en ja train mijn benen ook maar is minder van belang.

sorrry als ik echt een storend ellement ben hier

Je moet echt meer geduld hebben, lezen, veel lezen en vervolgens nog meer lezen. Welke stoffen doen wat en waarom, hoelang werken ze en hoe krachtig etc... Dan kijk je naar je doelen en welke middelen je daarvoor nodig hebt! Lees vervolgens ervaringen van andere mensen, die de producten gebruikt die jij ook wilt gebruiken. Vergeet niet te kijken naar je voorbeeld/voorgangers hun gewicht en kuurverleden!

Iedereen werkt idd anders, dus er zijn ook verschillende meningen, als je voldoende leest, leer je te relativeren, en kun je je eigen kuur samenstellen.

Groeten John.

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Dus voortaan bij elke post verplicht eerst de postgeschiedenis van die poster doornemen?

Nee, maar meestal word er wel om wat meer gegevens gevraagd alvorens een oordeel te geven over de voorgestelde kuur.

DBC01 zei:
Iemand die zojuist de geboorte vierde van een 3e verpeste kuur, zelf nog geen gram is aangekomen op steroiden en lachwekkende onzin verkondigt over bodybuilding kan idd beter buiten deze sectie blijven, voor ieders veiligheid. Straks gaan anderen nog dezelfde fouten maken op aanraden van zijn 'waardevolle tips'.

Haha. Grappig bezig kerel. Je gaat vanaf nu dus bij al mijn posts mijn kuurtjes lopen aanhalen?

Wat een enorm zielige houding.

Testo zei:
*Zucht*

Zoveel posts om je oren gehad en er géén reet van opgestoken....jij kan BB beter vaarwel zwaaien,kerel......het wordt echt niks meer met je.:wave:

Goed bezig heren. Jullie vragen niet om stats en zeggen zonder enige aanleiding dat hij maar meer moet vreten terwijl je geen idee hebt hoe oud hij is en hoe zwaar hij weegt en toch "advies" geven.......

En dan snap ik er niks van? :rolleyes:

Jullie tips zijn een verademing voor dit board!

axestream zei:
Nee, maar meestal word er wel om wat meer gegevens gevraagd alvorens een oordeel te geven over de voorgestelde kuur.

:clap:

Op ieder bb board doen ze dit inderdaad.
Blijkbaar is dat hier niet meer nodig.

Voordat je anderen gaat bekritiseren zou ik me eerst maar eens druk maken om mezelf Big'r.

Je bent boos en gefrustreerd want je wilt anderen zo graag tips geven maar je bent een voorbeeld van hoe het niet moet. Ook je derde kuur is verkloot, mensen maken zich zorgen om je instelling in je eigen log dat ból staat van de tegenstrijdigheden en wazige opinies over calorieen en zaken, en wie tegen je is 'kent de echte Big'r niet' en moet dus z'n mond houden.

Je hebt zelf nog niets gepresteerd op het gebied van steroiden, alleen maar kuren verdoet, geen spiermassa gekweekt en gejammerd en geklaagd over anderen. Wat wil je nou? Get a life! Ga trainen!

Big'r zei:
Haha. Grappig bezig kerel. Je gaat vanaf nu dus bij al mijn posts mijn kuurtjes lopen aanhalen?

Wat een enorm zielige houding.

Goed bezig heren. Jullie vragen niet om stats en zeggen zonder enige aanleiding dat hij maar meer moet vreten terwijl je geen idee hebt hoe oud hij is en hoe zwaar hij weegt en toch "advies" geven.......

En dan snap ik er niks van? :rolleyes:

Jullie tips zijn een verademing voor dit board!

Tja liever nu goed advies geven dan dat hij straks ook 3 kuren verkloot toch ?

DBC01 zei:
Ga dan lekker naar al die andere boards joh! Meneer de expert! :roflol: :D
:hello: Daag!

Zolang simpele personen als jijzelf alleen hun eigen ervaringen kunnen projecteren op anderen zonder daarbij naar de stats er ervaringen van die andere persoon te kijken, zal ik dit board nog maar even lastig blijven vallen.

Heb je nu echt niet in de gaten dat je achterlijk advies geeft?
Hoeveel calorieen had jij de topicstarter willen aanraden aan de hand van zijn openinspost?

volgens mij krijgt Big`r hem :hornyna:

Big'r zei:
Zolang simpele personen als jijzelf alleen hun eigen ervaringen kunnen projecteren op anderen zonder daarbij naar de stats er ervaringen van die andere persoon te kijken, zal ik dit board nog maar even lastig blijven vallen.

Heb je nu echt niet in de gaten dat je achterlijk advies geeft?
Hoeveel calorieen had jij de topicstarter willen aanraden aan de hand van zijn openinspost?

In ieder geval meer dan jij in je anorexia-starvings logs aangeeft kerel.
Hoe is t afgelopen met je kuurtje? Zeker niks meer gepost he.
Drie keer moest scheepsrecht zijn, en wéér luisterde je niet naar anderen en wéér heb je je kuur verknald.
En dat moet tips geven? Laat de mensen die gróót zijn geworden van kuren maar tips geven en ga jij nog maar even puzzelen op je eetschema. Je hebt geen ervaring Big'r. Face it. Wat weet jij nou van steroiden buiten je copieer-stukkies gejat van anderen?
Je kunt je naam bij deze meteen veranderen in Lil'r.

En open even een bash-topic dan stop ik onder deze streep met de bitchfight als je het niet erg vindt.

-------------------------------------------------------------

Zeg Small'r....denk je dat je de enige bent hier die onderzoek doet ofzo?

Ik wist uit een ander topic de stats al van topicstarter en aangezien ik me dus wel verdiep in hetgeen hier gebeurt op het forum wist ik dus dat Benny;''ben 30 78kilo en 1.83 en 12procent vet.'' was,slome duikelaar.

En wil je nou beweren dat jij een grotere aanwinst voor dit forum bent dan gasten zoals ik of DBC?

Durf je dat echt te beweren,magere wannabee fitnesser??

Wat doe jij op een BB site terwijl je nog niet eens het lichaam van een squasher hebt?

Denk je nou echt dat je met je copy en paste onderzoekjes waardevol voor een forum bent?

Mensen die er een zooitje van maken in het echte leven zijn absoluut geen aanwinst voor een forum zoals dit en als je een foto van jezelf zou plaatsen ziet iedereen meteen wat ik bedoel.....hoe durf je jezelf een nick als Big'r te geven?

DBC01 zei:
In ieder geval meer dan jij in je anorexia-starvings logs aangeeft kerel.
Hoe is t afgelopen met je kuurtje? Zeker niks meer gepost he.
Drie keer moest scheepsrecht zijn, en wéér luisterde je niet naar anderen en wéér heb je je kuur verknald.
En dat moet tips geven? Laat de mensen die gróót zijn geworden van kuren maar tips geven en ga jij nog maar even puzzelen op je eetschema. Je hebt geen ervaring Big'r. Face it. Wat weet jij nou van steroiden buiten je copieer-stukkies gejat van anderen?
Je kunt je naam bij deze meteen veranderen in Lil'r.

En open even een bash-topic dan stop ik onder deze streep met de bitchfight als je het niet erg vindt.

-------------------------------------------------------------

niets groeie in 3 kuren ??? hoe doe je dat?? je vreet je eigen de t*fus en hoppakee, daar komt de spiermassa al aan..

en daar hoef je nog geen eens een uitgepuzzeld eetschama voor te hebben

Heel goed gezegd.....3 kuren verkloot omdat meneer niet snapte dat ie zich de t*fus moet vreten,kerel.....

gezellige boel hier...:D

Wel,he?

Je moet toch wat op de maandagavond,bro.:D

rtodeep zei:
en dan om bijna half 2 :D ey testo hoe smaakt je bacootje ?? :p

Hey,jouw reply zit er net tussen want de vorige reageerde ik op Ikke 20.

Effe geen bacootjes voor deze jongen,gab.;)

Ik weet wanneer het tijd is om te groeien en wanneer het tijd is om nutteloze onderzoeken te lezen en het is nu tijd om te groeien dus!!:D

11 kilootjes in 6 weekies,Small'r....en dat allemaal door good old GS en GG....had jij dat maar in 3 kuurtjes bereikt,he?

Voor vragen mag je me wel mailen hoor,ik heb nog wel een paar interessante onderzoekjes voor je leggen hier.:rolleyes:

Testo zei:
Wel,he?

Je moet toch wat op de maandagavond,bro.:D

:roflol: wel een beetje geniete vant leven toch :D

ben net thuis van een keiharde werkdag , en zit lekker aan een shakie zonder alchol ;)

he is wel een leuke topic ' kan het kwaad als ik mn shake meng met tequila ' zo houden we het nivau een beetje op dezelfde golflengte..

maar ik ga er maar tussenuit wat ik dwaal een beetje af :D

Testo zei:
Hey,jouw reply zit er net tussen want de vorige reageerde ik op Ikke 20.

Effe geen bacootjes voor deze jongen,gab.;)

Ik weet wanneer het tijd is om te groeien en wanneer het tijd is om nutteloze onderzoeken te lezen en het is nu tijd om te groeien dus!!:D

11 kilootjes in 6 weekies,Small'r....en dat allemaal door good old GS en GG....had jij dat maar in 3 kuurtjes bereikt,he?

Voor vragen mag je me wel mailen hoor,ik heb nog wel een paar interessante onderzoekjes voor je leggen hier.:rolleyes:

ja maar die 11 kilo is natuurlijk een beetje achterhaalt want jij hebt een lengte van 2meter 80 :D :D

lang leven de AAS " Hulde " :lifter:

Bedtijd voor jou,gab.:D

Slaap lekka.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven