Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
bennyx zei:hey gasten
ik geef toe dat ik eigenlijk niet echt van de sport afweet, maar ik train 3 jaar en ik ben dat beginnen doen omdat ik een mager ventje ben, het eenige wat ik wil is bovenaan wat breder worden. heb nogal een druk leven, en ik heb sustanone op de kop kunnen tikken. nu weet ik dat het niet ok is maar er zijn zoveel jonge gasten die dit ook doen!! dus vraag me af waarom ik dit niet eens zou kunnen doen. doe er alles aan en wat blijkt dat het me niet echt lukt. en ik zoek hier sinds een week naar iets want ik wil er ook wel eens staan in een spannand t-shirt. ik weet dat jullie door zo'n mensen als ik gefrustreert geraken maar waar kan ik anders terecht!!??
elke fitness werkt blijkbaar anders en op het forum kom je zoveele meningen tegen. het zwemmen doe ik ook voor mijn bovenlichaam te trainen en om mijn cardio te vervangen, en ja train mijn benen ook maar is minder van belang.
sorrry als ik echt een storend ellement ben hier
Je moet echt meer geduld hebben, lezen, veel lezen en vervolgens nog meer lezen. Welke stoffen doen wat en waarom, hoelang werken ze en hoe krachtig etc... Dan kijk je naar je doelen en welke middelen je daarvoor nodig hebt! Lees vervolgens ervaringen van andere mensen, die de producten gebruikt die jij ook wilt gebruiken. Vergeet niet te kijken naar je voorbeeld/voorgangers hun gewicht en kuurverleden!
Iedereen werkt idd anders, dus er zijn ook verschillende meningen, als je voldoende leest, leer je te relativeren, en kun je je eigen kuur samenstellen.
Groeten John.
Laatst bewerkt:

Daag!
hoe doe je dat?? je vreet je eigen de t*fus en hoppakee, daar komt de spiermassa al aan..