MuscleMeat

Alternatief havermout

chukki

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
93kg
Wou vandaag beginnen met men cut en had daar havermout toegevoegd, maar had dat nog nooit gegeten. Wat voor een vieze troep is me dat :D

Heeft iemand anders goede alternatieven? At eerst cornflakes maar neem aan dat dat niet zo goed is voor in de cut?

kijk eens bij de baby voeding naar rijstebloempap :D
eet het ook al een tijdje 10 cent duurder maar zoveel lekkerder

die met vanilje smaak is het lekkerst

Nee cornflakes is niet goed, teveel suikers. Probeer Brinta eens ?

Ik heb ook eerst Havermout geprobeerd van Quakers en kreeg er ook geen hap van binnen terwijl ik Brinta nu zelfs lekker vind :D

Meng het anders met whey.

Wat niet lekker is kun je lekker maken! Ik at het in 't begin ook niet zo graag, nu eet ik niks liever.

Voeg een schep whey toe, of fruit, of honing warm je melk op, doe het in de blender met extra fruit, rozijnen, noten, etc. etc.

Opties genoeg!

Gewoon havervlokken i.p.v. havermout? Mengen met wat koude magere melk met what whey door, best lekker.

Ik doe of 30 gram dextrose erbij (naderhand) of een flinke scheut bambix voor de smaak :)

• Topic Starter Topic Starter
zoek maar iets in de aard zoals cornflakes, is die brinta zoiets?

reactie

Wou vandaag beginnen met men cut en had daar havermout toegevoegd, maar had dat nog nooit gegeten. Wat voor een vieze troep is me dat :D

Heeft iemand anders goede alternatieven? At eerst cornflakes maar neem aan dat dat niet zo goed is voor in de cut?

als je in de cut zit waarom neem je dan niet Special K van Kellog's kan je bij appie heijn of Jumbo halen.

Anders musli ofzo.

brinta, bambix...

jammie

lading kaneel er doorheen gooien. en de avond vantevoren al in de melk zetten (als je dat uberhaupt al doet :P), krijg je een mooi papje wat zo naar binnen glibberd. nice

gewoon de havermout van de appie! kost geloof ik iets van 40 cent. ( euroshopper)

sochtends proef ik er toch niks van :D gaat er altijd goed in!

Blijven eten, die havermout ;) In het begin kreeg ik het ook bijna niet door mijn keel, nu verlang ik er gewoon al naar als ik opsta op een lekker ontbijtje met havermout!

Avond van te voren laten wellen in de koelkast.

doe brinta met yoghurt en zoetstof, niks opwarmen oid best lekker, miss nog beetje kaneel erdoor maar moet je zelf weten

Havermout met whey mengen + gewoon normaal koel kraanwater roeren totdat de whey helemaal is opgelost en er een papje ontstaat.. heerlijk
Nutrix (rijstebloem) met whey idem hetzelfde.. ook lekker..
Brinta + whey... ook lekker
Bambix fijne granen + whey.. ook wel te doen

Ik zou zelf niet voor havermout gaan als je gaat cutten maar voor Brinta / nutrix,, Deze zitten lager in de vetten..

Terug
Naar boven