AndroidHealthClinic

alternatief unleash v3 zonder dimethylamylamine

pwoninck

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Hallo,
Ik had laatst whey besteld bij xxlnutrition kreeg er een sample bij van unleash v3. Gister had ik dit voor voetballen een 1/2 zakje ingenomen. Dit was een oefenwedstrijdje en was voor mij het moment om het even te testen. Ik ben zeer tevreden over de energie en het gevoel wat ik kreeg. Alleen nu mij probleem: er zit 1,3 dimethylamylamine in dit valt onder doping en dit word bij mij club/team niet gewaardeerd. Zijn er dus producten/supplementen als unleash v3 die niet onder doping vallen en niet schadelijk zijn voor een 15 jarige?

Gaan ze je echt in een potje laten plassen op 15 jarige leeftijd Oo?

OT: Gewoon cafeïne caps kopen ;)

Als je niets verteld kan je toch gewoon lekker 1.3 dymethalaajskdbksjabdka nemen :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je niets verteld kan je toch gewoon lekker 1.3 dymethalaajskdbksjabdka nemen :D

Hahaha ja zo reactie had ik wel al verwacht.
mijn punt is meer dat ik later in het 1ste eftal van mijn vereniging wil gaan voetbal.Die in de hoofdklasse misschien dan al topklasse zit. Dan wil ik niet aan de doping zitten

Ik heb nog nooit van doping controle bij voetbal gehoord, bij mij gebruiken ook jongens die spulletjes in het eerste.

Ik heb nog nooit van doping controle bij voetbal gehoord, bij mij gebruiken ook jongens die spulletjes in het eerste.

Nee geen dopingcontrole bij ons maar het is ook meer voor mijn eigen gevoel ik heb altijd gewalgd van de sportertjes die aan de doping zaten en ben dit ook niet van plan zelf te gaan gebruiken en er zijn genoeg alternatieven maar welke zijn wel en welke zijn niet schadelijk voor 15 jarige?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Gaan ze je echt in een potje laten plassen op 15 jarige leeftijd Oo?

OT: Gewoon cafeïne caps kopen ;)

waar kan ik deze verkrijgen en geven ze ongeveer het zelfde gevoel als unleash?

Toen ik 15 was dronk ik altijd aquarius voor de match.:p.

Als 15 jarige zou ik dit nog niet nemen. Zou pas van 18+ pre workouts nemen.

Ongeveer wel mee eens.

OT; Caffeïne caps, maar zou als ik jou was al die shit nog maar even laten staan. Bouw eerst een redelijk niveau op en overweeg dan of je t wil gebruiken.

En caffeine caps kun je ook vervangen door een blikje redbull oid.

Het is tog niet schadelijk voor een 15 jarige? het gaat hier natuurlijk om lage dosseringen

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Ongeveer wel mee eens.

OT; Caffeïne caps, maar zou als ik jou was al die shit nog maar even laten staan. Bouw eerst een redelijk niveau op en overweeg dan of je t wil gebruiken.

En caffeine caps kun je ook vervangen door een blikje redbull oid.

Redelijk niveau?? daar zit ik al op b1 landelijk dus dat zit wel goed

Redelijk niveau?? daar zit ik al op b1 landelijk dus dat zit wel goed

Het is een product meer bedoeld voor bodybuilding/krachtsporters en jij neemt het, op 15 jarige leeftijd terwijl je niet aan krachttraining doent, voor voetbal.

Dat je b1 landelijk doet is geen reflectie van jouw fysieke gesteldheid.

je kunt er van in coma raken op jongere leeftyd

Het is een product meer bedoeld voor bodybuilding/krachtsporters en jij neemt het, op 15 jarige leeftijd terwijl je niet aan krachttraining doent, voor voetbal.

Dat je b1 landelijk doet is geen reflectie van jouw fysieke gesteldheid.

Oke bedankt voor u goede antwoord.
Ik had hier een tijd terug al is over gveraagd en ze zeiden dat kleine dosering prima kon bij het voetbal

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

je kunt er van in coma raken op jongere leeftyd
:eek:tijd terug veel vragen over gesteld hier maar ook bij xxlnutrition zeiden dat het niet schadelijk was voor 15 jarige???

Het punt is niet zozeer dat het fysiek schadelijk zou kunnen zijn. Meer dat het een verspilling van geld, aangezien je prima zonder kunt. ;)

Nee geen dopingcontrole bij ons maar het is ook meer voor mijn eigen gevoel ik heb altijd gewalgd van de sportertjes die aan de doping zaten en ben dit ook niet van plan zelf te gaan gebruiken en er zijn genoeg alternatieven maar welke zijn wel en welke zijn niet schadelijk voor 15 jarige?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

waar kan ik deze verkrijgen en geven ze ongeveer het zelfde gevoel als unleash?
xxlnutrition.nl

en iets van een shotje zoals bijv. clear shot hier staat bij 18 jaar en ouder kennen jullie er een die ook voor 15 jarige geschikt is of is zoiets hetzelfde als redbull?

en iets van een shotje zoals bijv. clear shot hier staat bij 18 jaar en ouder kennen jullie er een die ook voor 15 jarige geschikt is of is zoiets hetzelfde als redbull?

Alles van deze producten is 18 +. Op 15 jaar is dit absoluut niet nodig.

je weegt 63kg bij 1.85 en je bent 15 jaar. Als jij een hele serving unleash neemt val je flauw man.

Stel je niet aan en train/voetbal zonder die ongein

je weegt 63kg bij 1.85 en je bent 15 jaar. Als jij een hele serving unleash neemt val je flauw man.

Stel je niet aan en train/voetbal zonder die ongein

Oke en nogmaals het gaat om kleine doseringen

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Zal ik voortaan maar gewoon energie drank drinken?
Met een paar dextro energy's?

Oke en nogmaals het gaat om kleine doseringen

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Zal ik voortaan maar gewoon energie drank drinken?
Met een paar dextro energy's?

Heb je dan niet genoeg energie uit je eigen? Toen ik 15 was kon ik uren doorgaan zonder moe te worden. En ja ook kleine doseringen = 18+.

Terug
Naar boven