Fitness Seller

alternatief unleash v3 zonder dimethylamylamine

waarom moet je perse wat drinken? Je gaat er heus niet beter door voetballen

• Topic Starter Topic Starter
Heb je dan niet genoeg energie uit je eigen? Toen ik 15 was kon ik uren doorgaan zonder moe te worden. En ja ook kleine doseringen = 18+.

Nee en ik ben er na lang nadenken en googlen achter (conclusie is simpel dom van mij dat ik er niet aan dacht) ik ben heel veel afgevallen laatste 3 maanden was soort van aan het cutten maar ga nu ook 3x in de week naar de sportschool en 3x in de week voetbal (2x trainen en 1x wedstrijd) en ik at simpelweg te weinig heb dit sinds donderdag verhoogt naar: ontbijt: 4 boterhammen 1 banaan soms nog een appel naar school mee: voor half 11: 2 boterhammen voor 12:15 4 boterhammen voor 14:05 2 boterhammen bij thuiskomst meestal 4 uur eigen shake (met banaan yoghurt) en dan nog stevige crackers van Wasa de sesam smaak met wat smeerkaas Heb nu ook zal dinsdag wel binnen zijn complex garb gainer besteld deze moet dan voor bij het ontbijt dienen en evt vervanging van die eigen gemaakte shake na de training in de sportschool gebruik ik whey train nu een maandje en ben zeer tevreden over het resultaat ( eindelijk wat breder)

Tjah, iets met caffeine d'r in is prima. Tis wel zo, je bent wel te jong om aan deze stoffen te zitten.

• Topic Starter Topic Starter
waarom moet je perse wat drinken? Je gaat er heus niet beter door voetballen

Wat ik merkte toen ik gister wat unleash gebruikte was:
beter reflectie/conecntratie
Strijden voor elke meter (wat ik tog al doe maar nog meer)
Ik leek niet te stoppen

Maar heb er over nagedacht ga idd die supplementen niet nemen

Dan wil ik niet aan de doping zitten
Een pre-workout booster IS geen doping.
Dat Geraniumextract kan een positieve dopinguitslag geven, dat is heel wat anders. Hetzelfde als je van sommige vitaminepillen hele donkere urine krijgt (alsof je flink alcohol hebt gedronken), dat wil niet zeggen dát je alcohol hebt gedronken!

Ik ben wel van mening dat je ook met een blikje Redbull achter je kiezen goed moet kunnen voetballen, en als je het goed bekijkt dan is dat ook een vorm van supplementeren: suikers, cafeïne, taurine... zit ook in de meeste boosters.

Een pre-workout booster IS geen doping.
Dat Geraniumextract kan een positieve dopinguitslag geven, dat is heel wat anders. Hetzelfde als je van sommige vitaminepillen hele donkere urine krijgt (alsof je flink alcohol hebt gedronken), dat wil niet zeggen dát je alcohol hebt gedronken!

Leuk verhaal, maar ik ken een jongen( persoonlijk ) die twee jaar schorsing van zijn bond heeft gehad door deze stof.

Hij wist van niks, zat in een van zn supps.

Doping=Doping, maakt niet uit hoe het, of in wat, verwerkt is.

Het zijn geen anabole steroiden, dat klopt dan weer wel.

Leuk verhaal, maar ik ken een jongen( persoonlijk ) die twee jaar schorsing van zijn bond heeft gehad door deze stof.

Hij wist van niks, zat in een van zn supps.

Doping=Doping, maakt niet uit hoe het, of in wat, verwerkt is.

Het zijn geen anabole steroiden, dat klopt dan weer wel.
Door die stof ja, die een positieve uitslag op dopingtest kan geven.
Is dus geen leuk verhaal - je zegt hetzelfde. Alleen is deze jongen wel geschorst (door een dopingtest?).

Terug
Naar boven