AndroidHealthClinic

Alternatieve rijst en pasta

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ideaal voor tijdens mijn prep op low carb dagen. Brengt hoeveelheid toe aan een maaltijd.
Wat ben ik blij dat Albert Heijn in België bestaat. Zijn mensen die hiervoor recepten hebben?

IMG-20160930-WA0007.jpeg

Zware tijden als je daarop moet overschakelen.

En wat is daar zo speciaal aan dat je daarvoor een Albert Heyn nodig hebt?

bloemkool met rijst en broccoli met rijst daar heb ik geen AH voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
En wat is daar zo speciaal aan dat je daarvoor een Albert Heyn nodig hebt?

bloemkool met rijst en broccoli met rijst daar heb ik geen AH voor nodig.
Dit is rijst gemaakt van bloemkool en broccoli. Is versneden zodat het die textuur heeft. Er komt dus geen echte rijst bij te pas. Is puur groente. Dus voor op mijn low carb dagen.

Dit is rijst gemaakt van bloemkool en broccoli. Is versneden zodat het die textuur heeft. Er komt dus geen echte rijst bij te pas. Is puur groente. Dus voor op mijn low carb dagen.

Had ik niet door :) Maar dan gewoon voor het gemak? Want broccoli bliijft broccoli.

dat is toch geen alternatief voor rijst of pasta , het zijn gewoon versneden groenten :p

Ik wilde net zeggen, hoe is dit in godsnaam een alternatief voor rijst en/of pasta?

Versneden broccoli is een alternatief voor broccoli, niet voor rijst of pasta. Lol.

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij is dit wel een alternatief om zo bulk te geven aan mijn maaltijd. Waar ik nu rijst of pasta weg laat. Kan ik zo voeding toevoegen.

noem het dan een alternatief om je maag te vullen zonder rijst of pasta haha :P

is toch hetzelfde als je gewoon broccoli of bloemkool bij je maaltijd doet?XD of kom ik nu dom over ???:windup:

2x-slim-noodles-68759.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Slim noodles much ?

smaakt naar niets :p

true maar kan je zelf smaak aan toevoegen met kruiden, net als bami of gewone noodles

jammer ik zoek nou net naar een penne of tagliatelle vervanger en geen spaghetti

Terug
Naar boven