MuscleMeat

American Football

• Topic Starter Topic Starter
In Bornem en Antwerpen ook, da zijn de dichtste bij mij thuis.

alez, kan zowiezo nie mee gaan trainen ofzo aangezien ik gekazerneerd ben.

Maar die Amerikaanse sporten ed hebben mij altijd al aangetrokken

Heb er nog een tijd aan gedacht om hier american football te gaan doen. Heb 2 jaar in de USA gewoond en daar toen veel gebasketballd. Ik vind eigenlijk al die sporten wel leuk: ijshockey, basketball, football en honkbal. Maar das een beetje mijn probleem ik vind alles wat met sport te maken heeft leuk en wil teveel tegelijk :P heb uiteindelijk toch niet gedaan omdat wedstrijden enzo helemaal in amsterdam en groningen ed zijn is me een beetje te ver rijden. Speel nu alleen nog american football als ik Madden speel :D

Ikzelf zou ook graag football gaan doen, maar de enige club in het Antwerpse zijn de Antwerp Diamonds volgens mij.
Als iemand een andere club kent let me know ;)

Heb je rondom of in Rotterdam niet van die shizzle?

Rotterdam zal het wel hebben denk ik.
Amsterdam zeker, met de Amsterdam Admirals..

En de Rotterdam Trojans zijn er ook dus je zal het in Rotterdam ook kunnen vinde :p

American Football zou echt iets voor mij zijn. Ik weeg 100kg+ (bij 1.84 weliswaar), maar ben wel gewoon erg snel en atletisch. Ideale combi voor deze sport lijkt me. Binnenkort eens kijken of ik ergens mee kan trainen.

Morgen als alles goed gaat eens een training American Football meepikken :p

Ik hou julie op de hoogte xD

Was een toffe training, maar heb de pech dat ik inhaak op het einde van het seizoen.
Volgend seizoen ben ik van de partij :)

tof man Football is echt een stoere sport! En veel van die mannen hebben echt een ziekelijke combinatie van kracht snelheid en zijn gewoon super atletisch!

Europese normen zijn natuurlijk wel anders dan de Amerikaanse, het niveau ligt veel lager.
Maar ik ben wel gemotiveerd om mijn lichaam stevig in vorm te brengen tegen het nieuwe seizoen ;)

Mixfight en Football zal het worden ;)
Af en toe pik ik ook een bokstraining mee in merksem en op vrije dage soms een wat zwemmen.

Waar zijn die verdomde american football clubs in Amsterdam, ik heb er alleen in Slotervaart een kunnen vinden maar voor de rest niet.
Ik wil eens gaan kijken.

zou je geen site hebben van de Nederlandse Football liga ofzo ??
zoek een via Google naar die site, daar zal je waarschijnlijk ook wel de clubs vinden.

Gewoon even googlen man of je een clubje kan vinden bij jou in de buurt. Anders zijn er eventueel altijd nog de amsterdam admirals :P

@groundfighter:
Ook al zijn de europese normen natuurlijk lager, dan nog zul je flink wat kracht en snelheid en atletisch vermogen nodig hebben voor american football. (hoewel dat ook een beetje aan je positie ligt natuurlijk)

Terug
Naar boven