XXL Nutrition

American Pie 3 "the wedding"

Geen idee. Heb em niet gezien, evenals de vorige delen. Ben ik nu onderontwikkeld? Moet ik dit in gaan halen?

boogie zei:
Geen idee. Heb em niet gezien, evenals de vorige delen. Ben ik nu onderontwikkeld? Moet ik dit in gaan halen?
nah, niet egt........egt niet dus.

heb pas laatst toevallig deel 1 gezien.

is beetje goedkope humor voor doelgroel 14-20 jaar ofzo, als je er van houdt, of knetterstoned bent is et best een aanrader. zo niet, ga dan een goede film kijken

Heb hem gisteren gezien. Wel ok, veel voorspelbare dingen. Maar die Stifler is wel echt mega grappig joh!

Stifler roelt!

kep em nog niet gezien.. iemand een pubje voor me :D :p

Ik heb het eerste deel gezien en ik vondt de film wel zo ontzettend flauw, dus boogie je bent niet onderontwikkeld hahaha

• Topic Starter Topic Starter
hehe ja humor s idd ontzettend voorspelbaar maar kom, vind em wel nog geslaagd... en Stiflers mom rulet idd wel :D

Ik vond het echt wel mega grappig toen die Stifler die quote gebruikte (van bekende pr0n-star), ghahahahaha, damn dat was echt wel een goede!

Ik vond em erg leuk :D

Je moet wel de vorige delen gezien hebben om alle grappen echt goed te begrijpen, anders lijken sommige dingen erg flauw.

Ik denk dat ik deel 1 toch nog steeds de beste uit de serie vindt maar deze komt zeker in de buurt :thumb:

die was idd goed :D en toen ie die honden aan het "nken was" met die taart heh :D

idd met die honden vond ik het leukste uit de hele film,

alhoewel die 'chocola' en die oma ook erg leuk waren :D

idd :D

beetje simpel

ff ouwe koeien uit de sloot halen :D
maaruh ik vond der eigelijk geen hol aan...egt zown film waarbij je om het kwartier uns ff kunt lachuh...maar kwas met mn nieuwe vriendin dus dat maakte ut wel weer goed he :eyebrow: :nana:

Terug
Naar boven