XXL Nutrition

AMP of Stacker E

Karl029

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik gebruik eigenlijk nooit energizers, maar met dit warme weer heb ik echt geen fut om te gaan trainen. Ik wil dus wel eens een potje proberen en hopelijk ga ik dan weer als een speer :D

Korte research wijst eigenlijk op twee producten die mij kunnen helpen:
AMP en/of Stacker E

Iemand ervaringen, positief of negatief? Welke het beste te nemen...?
Bedankt voor iedere reactie!

Amp, Stackers geloof ik echt niet meer in. Amp werkt keihard, ga je lekker van knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Alvast dank voor je reactie. Hoe voelt de AMP precies aan? Is het meer een opgefokt gevoel, of scherpte, energie, beetje zweverig etc. Waarom geloof je niet meer in Stacker trouwens? Slechte ervaringen misschien of zijn de formules bijvoorbeeld te soft?

Ik zou gaan voor de ecy stack:)

Ik heb wel een keer voor de gein zo'n stacker E genomen, mijn hart vloog alle kanten op en mijn handen trillde als een gek. Het is dus niet echt lekker om met zo'n ding op te gaan trainen als je er nog niet gewend aan bent(er zit veel caffeine in en ik drink nooit koffie dus voor mij was het aardig heftig).

Maar ze werken dus wel... :)

Met die Stacker E knal je uit je pan. Nog heftiger dan XTC alleen dan minder fijn... hartkloppingen en dat soort gezeik.. daar houd ik persoonlijk niet zo van.. AMP krijg je prettige energie om lekker te trainen.

run-ner zei:
Ik heb wel een keer voor de gein zo'n stacker E genomen, mijn hart vloog alle kanten op en mijn handen trillde als een gek. Het is dus niet echt lekker om met zo'n ding op te gaan trainen als je er nog niet gewend aan bent(er zit veel caffeine in en ik drink nooit koffie dus voor mij was het aardig heftig).

Maar ze werken dus wel... :)

Hmm, Stacker E klinkt mij een beetje te heftig in de oren. AMP is dus een wat prettigere soort energie, of zijn er mensen die hier ook op flippen?

Klopt het trouwens dat een energizer negatief werkt op creatine? Volgens mij zou de caffeine daar wat mee te maken hebben...

Karl029 zei:
Ik gebruik eigenlijk nooit energizers, maar met dit warme weer heb ik echt geen fut om te gaan trainen. Ik wil dus wel eens een potje proberen en hopelijk ga ik dan weer als een speer :D

Korte research wijst eigenlijk op twee producten die mij kunnen helpen:
AMP en/of Stacker E

Iemand ervaringen, positief of negatief? Welke het beste te nemen...?
Bedankt voor iedere reactie!

Probeer anders NO-Xplode, dan heb je tenminste nog iets fatsoenlijks.

Karl029 zei:
Goed product, maar absoluut geen energizer ???

Nee? ik krijg er wel lekkere energie van, vooral om langer door te gaan...
daarnaast ook nog een goeie pomp..
Amp noch caffeine heeft effect op creatine, is goed te combineren.

Stacker E werkte voor mij alleen de eerste dag, daarna deed het geen shit. Ik zou voor de AMp gaan. In mn potje zitten nog 80 stuks Stacker E, zonde van je geld als je deze stack koopt.

Van dat AMP ga je als de brandweer.

Ik zou daarvoor gaan, dat is mij zeer goed bevallen.

Karl029 zei:
Goed product, maar absoluut geen energizer ???

Zo word het niet genoemd, het valt niet onder stackers oid, maar is wel een beter product, je krijgt hier absoluut energie van en meer zin om te trainen en zorgt voor goede doorbloeding in de spieren, imo een beter product dan stackers.

heeft iemand voor mijn een goed adereje voor efedrine?graag ff persoonlijk sturen alvast bedankt

Zijn er nog kenbare bijwerkingen van AMP ?
Geeft het je ook extra kracht ?

Het breekt ook vetweefsel af (staat er) iemand die daar merkbare reslutaten mee heeft geboekt ?

Zojuist een potje amp binnengekregen. Ik laat snel weten of ik het wat vind, bijwerkingen, gevoel etc.

Escobar18 zei:
Stacker E werkte voor mij alleen de eerste dag, daarna deed het geen shit. Ik zou voor de AMp gaan. In mn potje zitten nog 80 stuks Stacker E, zonde van je geld als je deze stack koopt.
ik bied 3 euro :p

Btw, waarom niet gewoon de caffeine pilletjes van Sportfood.nl kopen?

Van mij mag je m hebben als je wil, doe er toch nix mee. Et enigste is dat ik nie kan slapen als ik em te laat inneem.

Jonko zei:
ik bied 3 euro :p

Btw, waarom niet gewoon de caffeine pilletjes van Sportfood.nl kopen?

omdat die van XXL nutrition hetzelfde kosten en meer cafeine bevatten? 300 mg ipv 200 mg ;)

Lipotrex booster heten ze geloof ik

Gisteren voor de training wat amp genomen. Vreemd spul. Velen zullen er lekker op gaan, maar ik kreeg een beetje zo'n zenuwachtig/misselijk gevoel. Zeker niet lekker getraind is het begin. Iets later begon dit gevoel weg te trekken en heb ik zonder problemen gedaan wat ik moest doen.

Misschien is het even wennen. nooit over één nacht ijs gaan zeg ik altijd ;-)

Terug
Naar boven