Fitness Seller

anabole / pro hormoon poeders ?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ryu zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan iemand me hier meer over vertellen ?

Ik lieverd, dit poeder moet je netzoals talk poeder op je billetjes smeren voor het slapen

Oke nu ff serieus, je moet PH gel kopen en dan het poeder met de gel mengen en dan heb je een transdermale PH. Ze noemen dat Homebrews, dus dan bepaal je je eigen samenstelling.

hehe met de humor zit het wel goed vandaag:D

Vind het een bedenkelijke site trouwens.

Ik dacht dat je ook met Test, Stano of Primo als poeder een homebrew partij injectables kan maken?

1fast400 doet goede zaken.
Niet alleen PH`s kan je d`r in bulk halen, maar ook andere troep.
Net groene thee,Acetyl-L-Carnitine, synthetische guggulsteronen en Yohimbine HCL van `m ontvangen.

los hiervan in Amerika lees je steeds vaker dat ze zelf hun spulletjes maken met losse stoffen... veel goedkoper

Ja dat hoor je steeds meer. Het is nu wachten op een sul die denkt dat ie het ook zo even kan in moeders keuken en een flink abces tot directe hartstilstand teweeg brangt omdat de verhoudingen niet kloppen.

Op sommige boards lees je over mensen die zelfs niet eens kunnen uitrekenen hoeveel ampulletjes Deca ze nodig hebben voor 6 weken 200mg/week dus...

Om nog ff terug te komen op het gebruik van zo'n gel waarmee je mits vermengt met AAS plaatselijke gains kan winnen.

Heb nog nog Primotabs liggen en volgens de overleveringen (Steroid review 19.. ) van steroid-guru Michael Duchaine (whatever his name is) kun je de tabs verpulveren en mixen met de gel.

Wat zijn de meningen hier over? Kan ik mijn biceps in de lift gooien door te smeren?

Dat dacht ik dus ook.
Zover ik altijd begrepen heb moet de AAS eerst door het bloed naar de hypofyse (hersenen) om het groeiproces (sein naar eigen testosteron huishouding) in gang te zetten.

Heb nog ff na gelezen maar die steroid guru Michael D. bedoelde plaatselijk vet kwijt te raken door een dolobene gel gemixt met Primo-tab.poeder opgewenste plekken te smeren...ook een 'no go' Robin?

Wat betreft het topic. Gister met een jongen op mijn sportschool gesproken die natural is en 8 weken stanozol poeder + parabolan heeft gedaan van sledge. Resultaat 0 kg! Enkel wat meer definitie en dat voor 300 euro !!!

Meer mensen dergelijke ervaringen?

Terug
Naar boven