AndroidHealthClinic

Anabole steroiden - acne

kristof69

Cool Novice
Waardering
0
Gegroet,

Welke spierversterkende middelen ( anabolen ) kan men nemen waarbij de kans op acne kan herleid worden tot een minimum.

Bv bij clenbuterol is er bijna geen kans op het krijgen van acne (dit is dan ook niet een hormoon ) maar ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel

Beste kristof,

Hier zul je nogal opmerkingen over krijgen. Maar bij kuren heb je nu eenmaal kans op bijwerkingen, het zijn medicijnen. Het is moeilijk te zeggen wat je moet gebruiken om de kans te verkleinen.

Ik kan je een voorbeeld geven dat ik totaal geen last had van acne bij testosteron/trenbolone op 500mg/400mg. Maar wel veel meer lichaamsbeharing kreeg.

Maar een maatje van me had daar weer geen last van bij testosteron maar kreeg wel veel puisten. Het is echt persoonsafhankelijk. De voornaamste bijwerkingen die je zult/kunt ondervinden bij een AASkuur is de toename van lichaamsbeharing en acne.

Je kunt het alleen weten wanneer je het uitprobeert. Maar voor acne heb je weer een oplossing, zie roaccutane.

• Topic Starter Topic Starter
Re

Ik krijg het vooral van de testosteron en deca......

Deca kun je prima vervangen door allerlei andere middelen. Maar test neem je als basis van ieder kuur. Afhankelijk van je doelstelling maak je een keuze in een roid.

kristof69 zei:
Ik krijg het vooral van de testosteron en deca......
Als je van deca al acne krijgt tref je het niet, want dit is zo'n beetje het anabool met de minste uitwerking op de huid.

Wellicht krijgt ie het van test, maar vergist hij zich erin. Tenzij Kristof een deca only heeft gedaan waarbij hij acne verschijnselen kreeg?

• Topic Starter Topic Starter
Testo

Waarschijnlijk kreeg ik het door de testo,ik ben nu bijna 8weken ver met kuren.
Deca op 500mg/week
Sustanon op 600mg/week

Ik ga er nu mee stoppen aangezien ik vind dat men gezicht er ook niet meer echt gezond uit ziet....
Ik heb nog wel een 100-tal winny tabs liggen die ik graag van week 8 tot week 12 zou nemen en nadien nakuren met Nolvadex.

ik denk dat de testo een anabool is waarbj je de meeste kans hebt op acne of huiduitslag.

Nu heb ik nog wel een aantalk flesjes liggen:
1flesje deca
1/2 flesje sustanon
1/2 flesje testo propionate

vraag je dealer eens naar tretinoine (even de spelling controleren) creme, goed te betalen en kan je prima (tijdelijke?) acne mee verhelpen.

middelen die (in hoge mate) omzetten naar DHT zijn risicovol; DHT is het potente androgeen in de (hoofd)huid.

primo zet om in DHB (50% minder androgene binding in hoofdhuid dan DHT)

deca zet om in DHN (3x minder binding a.r), ook veel minder risico tot acne.

anavar is ook zo'n anabool.

Maar vergeet niet dat acne ook veroorzaakt wordt door fluctuaties in hormoonspiegelingen, dus je kan bijvoorbeeld (zoals zovelen) last krijgen van een acne-aanval na je kuur.....

Als je je acne wilt minimaliseren moet je gewoon niet kuren, ja alleen met roaccutane.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven