Fitness Seller

anabole

Status
Niet open voor verdere reacties.

pazzo

Novice
Waardering
0
stanozolol tab 5mg hoe te gebruiken eerste kuur ben al bezig zit in tweede week 1maal 5mg per dag hoe nu week 3 enz totaal 100 tab

eerst kijken hoe je je kuur samenstelt en dan pas beginnen kuren...niet omgekeerd...EIKEL!!!!

OT: koop meer tabs;) want je gaat niet toekomen...wat is 5mg p/d?? zoveel testo maak je zelf ook aan hoor:rolleyes:...

Ik ben geen "kenner", maar denk dat je toch dom bezig bent....
(niet persoonlijk he, doe wat je wilt...maarrrr:o:p)

en wij ons maar afvragen waarom het gebruik van AAS zo bekritiseerd wordt door derden.... zie hier !

Voor de duidelijkheid:

Je gaat kapot van steroiden als je niet weet hoe je ze moet gebruiken! Zorg dat je voldoende kennis hebt alvorens er aan te beginnen.

eerst kijken hoe je je kuur samenstelt en dan pas beginnen kuren...niet omgekeerd...EIKEL!!!!

OT: koop meer tabs;) want je gaat niet toekomen...wat is 5mg p/d?? zoveel testo maak je zelf ook aan hoor:rolleyes:...

Ik ben geen "kenner", maar denk dat je toch dom bezig bent....
(niet persoonlijk he, doe wat je wilt...maarrrr:o:p)

hahahaa, echt een eikel jaa, sorry boy maar waarom ga je aan de roids als je de r van roids nog niet eens kent pfffff

• Topic Starter Topic Starter
dat is allemaal mooi en leuk maar wie kan me nu echt vertelen wat de goede dosering is voor stanozolol tab 5 mg voor de eerste kuur vanaf week 1 tot einde kuur 100tab

dat is allemaal mooi en leuk maar wie kan me nu echt vertelen wat de goede dosering is voor stanozolol tab 5 mg voor de eerste kuur vanaf week 1 tot einde kuur 100tab

kijk jongen ik zal je een handje helpen:

week 1-6 40 mg elke dag, dat is dus 8 tabs elke dag en dan nakuur natuurlijk
;)

moet ik dan van een tab per dag naar 8 gaan of in stappen

in 1x. Opbouwen en afbouwen is achterhaald. Goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Dan hoef ik ook niet meer te reageren in het andere topic.
Dus slikken kreng en groeien :D. Volgende keer wel eerst inlezen in de materie he!

wat is een topic laat me zien hoe het wel moet dan vanaf week 1 tot einde kuur stanozolol enmoet ik dan ook na kuren

Begin eens met te praten in normaal Nederlands.

Dosering op rond de 40mg per dag gaan nemen.
Dus aan 100 stuks kom je dik te kort.

Gewoon vanaf nu even 6 weken lang er 40mg per dag in knikkeren.
Nakuurtje erna en klaar is kees :)

wat is een topic laat me zien hoe het wel moet dan vanaf week 1 tot einde kuur stanozolol enmoet ik dan ook na kuren

Even in het Nederlands:

Ik heb even nog een aantal vragen:
Hoe maak ik een topic aan?

Hoe ziet mijn kuur schema er dan uit met 40 mg per dag ( 8 tabs)

Moet ik verder ook nog nakuren ?

volgens mij heeft ''pazzo'' nog nooit van een nakuur gehoord..

En weet ie verdomd weinig van a.s
Voor je er aan begint moet je wel weten hoe je het moet gebruiken;)

@ Pazzo

Aan de hand van de stickies en de voorbeeldschemas kan je jezelf heel wat kennis bijbrengen :)

En ben je al wat wijzer geworden na wat lees werk? Heb je een beter voorstel nu? Of ga je op deze hand verder?
Beetje bijlezen en dan moet je er wel uitkomen bro...

nakuur is niet echt nodig na 40mg stanozolol per dag. allez, ik doe het toch niet en ik heb er geen last van. voor mij is het eigenlijk ook geen kuur, eigenlijk meer een ondersteuning om wat beter en harder te trainen waar misschien wel en kilootje of twee, drie uit te halen valt. ik zeg wel misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven