MuscleMeat

Anabolen en Acne

M.04414

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Hallo,

Ik ga volgende week mijn eerste kuurt beginnen:

- 1/4 Winstrol 40mg (kickstart) perdag
- 1/10 Testo e 450mg perweek
- 1/12 HCG 1000iu perweek
- 13/15 Nolvadex 20mg per dag

Ik ben zelf acne gevoellig wat kan ik zelf er nog tegen doen belave door Roa te gebuiken.

Niet meteen ROA gebruiken. Kijk het aan en afhankelijik van hoe erg het is kun je het eventueel gebruiken. Onthoud dat ROA ook geen pretje is.

Astaxanthine, serropeptase en pompoenpitolie. Biedt geen zekerheid, maar bij wij werkt het heel goed. Ik heb lichte acne. Ik weet niet of het bij wat zwaardere acne helpt.

Ik ben zelf ook acne gevoelig en zit nu in week 4 van mijn 500 sust en 400 deca per week. Af en toe een pukkeltje, maar dat is te accepteren. Ik zorg ervoor dat ik 2x per dag goed mijn gezicht reinig, neem elke dag 2gr pompoenpitolie en smeer ook voor het slapen gaan benzoylperoxide 10% op mijn huid. S'morgens een hydraterende gezichtscrème, want mijn huid wordt goed droog van die benzo.

Ik ben zelf ook acne gevoelig en zit nu in week 4 van mijn 500 sust en 400 deca per week. Af en toe een pukkeltje, maar dat is te accepteren. Ik zorg ervoor dat ik 2x per dag goed mijn gezicht reinig, neem elke dag 2gr pompoenpitolie en smeer ook voor het slapen gaan benzoylperoxide 10% op mijn huid. S'morgens een hydraterende gezichtscrème, want mijn huid wordt goed droog van die benzo.

Wil je niet bang maken, maar bij mij was alles perfect de eerste 6 weken. Totaal geen puistje gezien. Maar vanaf week 7 brak het uit en dat heeft tot na de nakuur geduurd.

Wil je niet bang maken, maar bij mij was alles perfect de eerste 6 weken. Totaal geen puistje gezien. Maar vanaf week 7 brak het uit en dat heeft tot na de nakuur geduurd.

Ik weet dat het kan gebeuren. Het is helaas 1 van de vervelende bijwerkingen van kuren :(

10 mg roa ed of 20 mg eod mee laten lopen als je weet dat je gevoelig bent door ervaring.
Veel meer zit er niet op

Roa op dokter recept kun je je waardes ook nog in de gaten houden. Sides vallen wel mee bij 10/20mg , 40mg is ook nog wel te doen.

Roa op dokter recept kun je je waardes ook nog in de gaten houden. Sides vallen wel mee bij 10/20mg , 40mg is ook nog wel te doen.
f**k nee, neem nu Hg roa 20mg e3d en heb nu al sides na 3 pillen:o al zijn ze niets in vergelijking met 20mg ed f**k me

f**k nee, neem nu Hg roa 20mg e3d en heb nu al sides na 3 pillen:o al zijn ze niets in vergelijking met 20mg ed f**k me

Beetje gescheurde lippen en af en toe een bloedneus valt wel wat mee toch? Gewoon goed blistex smeren.

Terug
Naar boven