Fitness Seller

anabolen mogelijkheid of niet

2fast

Cool Novice
Waardering
0
ben 40 jaar en ongeveer 2 jaar aan het trainen.
Ben van 76 kg naar 83 kg gegaan ben 1.78cm
Nu merk ik dat ik eigenlijk niet verder kom meer ondanks dat mijn voeding ook goed is
Nu komt denk ik de gedachte zou ik met een kuurtje nog wel wat bereiken of zeggen jullie ondanks je leeftijd is er naturel ook nog vooruitgang te boeken
graag jullie reactie hierop

er zal natural natuurlijk nog wel wat te halen vallen. Is je voeding in orde? dat is het belangrijkste. Die stap moet je altijd maken voordat je aan AAS begint.

Je voeding is goed? Wie zegt dat? Weleens je opzet laten controleren door iemand die er verstand van heeft? Pak je je 6-7 maaltijden per dag, gebruik je suppletie zoals Creatine, proteineshakes om je proteinebehoefte aan te vullen als krachtsporter? Hoe zwaar train je eigenlijk? Hoe ziet je trainingsweek eruit?

Allemaal vragen die je eerst voor jezelf én anderen dient te beantwoorden voordat we je kunnen helpen.

Als je 40 bent en twee jaar met goede voeding en een goed trainings schema bezig bent . Mag je in mijn ogen mss wel aan een normaal eerste kuurtje denken . Er zijn er die voor minder al gaan !

Ik denk dan bv aan 8 tot 10 weken test only of zo met een kick start dboll

Maar wel zou ik zorgen dat ik zeker weet waar ik met bezig ben en dat alles dan ook optimaal is ,voor ik ga kuren en dat ik weet hoe te handelen in mijn kuur en na mijn kuur !!

Met een maandje elke dag een uurtje of twee goed lezen op dit board en nog wa extra google zal je al een heel eind komen . Nog een paar extra vragen laten beantwoorden en dan zal je zeker een goed kuurtje op zak hebben waar je heel wat aan zal hebben .

• Topic Starter Topic Starter
mijn voeding is wel goed zal altijd wel beter kunnen maar ik ben geloof ik wel op de goede weg

6.00 2 bruine boterhammen + 3x eiwit van ei en 250 gr magere kwark
9.00 appel en een lean gainer shake +/- 40 gr eiwit + 2 br boterham
12.30 2 bruine boterhammen + 1,5 ons kipfilet + 250 ml magere melk
15.00 banaan + lean gainer shake+/- 40 gr eiwit+ event 2x boterham
17.30 avondeten + 2 ons kabeljauw+ groente
20.00 whey eiwitshake na het trainen
21.30 300 gr magere kwark en wat ananas of druiven

verder elke ochtend multivitaminen en tussendoor nog 500ml magere melk
verder gebruik ik lean gainer en magere melk omdat ik snel vet aanzet
heb namelijk een kantoorbaan

kerel! je drinkt teveel sjekies en je komt volgens mij als ik het zo snel ff zie kh tekort. Je eet veel te weinig...

2fast zei:
mijn voeding is wel goed zal altijd wel beter kunnen maar ik ben geloof ik wel op de goede weg

6.00 2 bruine boterhammen + 3x eiwit van ei en 250 gr magere kwark
9.00 appel en een lean gainer shake +/- 40 gr eiwit + 2 br boterham
12.30 2 bruine boterhammen + 1,5 ons kipfilet + 250 ml magere melk
15.00 banaan + lean gainer shake+/- 40 gr eiwit+ event 2x boterham
17.30 avondeten + 2 ons kabeljauw+ groente
20.00 whey eiwitshake na het trainen
21.30 300 gr magere kwark en wat ananas of druiven

verder elke ochtend multivitaminen en tussendoor nog 500ml magere melk
verder gebruik ik lean gainer en magere melk omdat ik snel vet aanzet
heb namelijk een kantoorbaan

- te weinig KH
- te Weinig water
- te weinig Omega Vetzuren
- Geen complexe KH meer na het trainen, terwijl dit wel degelijk nodig is
- Teveel suikers ( 2voudig enkelvoudig, Fructose - lactose enz.. )

ik weet dat ik niet zoveel eet als de meeste hier , maar zoals ik al zei ik heb een kantoor baan. het probleem daarmee is dat je overdag amper calorieen verbruikt.
is het niet zo als ik dan meer ga eten de kilo's er aan vliegen
en dan heb ik het over vet?

Ik zit ook de hele dag op m'n luie reet en ik eet 700 gr complexe koolhydraten per dag, voornaamelijk bestaande uit volkoren brood, havermout, muesli en rijst. Dat betekent dat een maaltijd uit bijv. 8 boterhammen bestaat en zo'n maaltijd bevat meer KH dan jij in een hele dag naar binnen werkt.
Zonder voldoende complexe KH geen optimaal herstel en training!

Als je tegen een plateau aan zit te werken kun je ook eens een totaal ander trainingsprogramma gaan volgen.

Ryu zei:
- te weinig KH
- te Weinig water
- te weinig Omega Vetzuren
- Geen complexe KH meer na het trainen, terwijl dit wel degelijk nodig is
- Teveel suikers ( 2voudig enkelvoudig, Fructose - lactose enz.. )
Agreee;)

neem er zekers bcaa's bij voor en na de training met dextrose voor en na
viscapsules en of lijnzaadolie
rijst (pangdang) en volkoren pasta's
veeeeeel water ga leren drinken op 4 liter per dag
vervang smorgens je boterhammen door havermout + eiwitten
als je bang bent voor vet aan te zetten laat je melk dan
vallen, ookal is ie mager er zit lactose in!!

Dus pas eerst je vreetschema aan dan zal je net zoveel berijken als eerst een kuurtje erin te vlammen, wat je wint zul je met zoon schema, niet zo makkelijk vast kunnen houden!

succes

ben er blij mee met al jullie reacties zal kijken of ik wat meer koolhydraten in mijn voeding kan stoppen vooral na mijn training.

zou ook een paar shakes vervangen voor 'echt' voedsel

En dan hebben we het nog niet gehad over je training, daar kun je zóveel aan veranderen, kijk naar mezelf en zie nu ik samen train andere schema's gebruik en dus ga als een stier: Meer aanzet op armen en rug, m'n benen krijgen een opdonder, sterker, zwaarder, alleen maar door een trainingsgewoonte aan te passen naar een uitdagender schema!

Niet op de automatische piloot kerel!

Ik zou zeggen helemaal geen shakes, maar dat is omdat ik het zelf rommel vind. Eentje na je training lijkt me wel voldoende en de rest zou ik vervangen voor eiwitten uit vlees, zoals kip, droge ham, biefstuk. Dat werkt bij mij iig nog steeds het beste. Magere kwark (melkeiwit) neemt ook niet al te goed op, dus 500gram verdeeld over de dag is ruim voldoende.
Dan na je training nog 150 gram ontbijtkoek voor de nodige kh en smeer er eventueel wat becel light op voor de omega vetzuren.

nog even over de shake's. de lean gainer shake's zijn zo gemaakt dat er niet alleen de goede hoeveelheid eiwitten in zitten maar ook de goede hoeveelheid langzame koolhydraten en vetten.
ik neem deze omdat ik op mijn werk niet uitgebreid de tijd heb om te eten en ik dit een aardig alternatief vond.
een paar boterhammen kan ik altijd wel bijdouwen

en tussen de middag zit ik altijd een kipfilet weg te werken
moet je zien kijken dat vinden ze al vreemd

who gives a **** vreten dat je erbij neervalt!!! Je moet de schurft hebben aan iedereen die je raar vind qua eetgewoontes, je zult zien dat je zo net zo veel progessie boekt als met je aas kuurtje, als jij het een half jaartje vol kan houden dan, zou je aan een beginnerskuurtje kunnen denken bro!

tip: lees je goed in bij de voedingssectie

succes

zelf weten. je krijgt advies, wat je er mee doet moet je zelf weten.

lunatic zei:
Ik zou zeggen helemaal geen shakes, maar dat is omdat ik het zelf rommel vind. Eentje na je training lijkt me wel voldoende en de rest zou ik vervangen voor eiwitten uit vlees, zoals kip, droge ham, biefstuk. Dat werkt bij mij iig nog steeds het beste. Magere kwark (melkeiwit) neemt ook niet al te goed op, dus 500gram verdeeld over de dag is ruim voldoende.
Dan na je training nog 150 gram ontbijtkoek voor de nodige kh en smeer er eventueel wat becel light op voor de omega vetzuren.

Helaas voor u als éénling maar de rest van de BB wereld drinkt gewoon door en neemt er geen shake minder om. Als meneer een kantoorbaan heeft, heeft ie niet de middelen/mogelijkheden of tijd om es even 4 keer per dag een kippie te gaan braden en dan is een leangainer een goede optie.

DBC01 zei:
Helaas voor u als éénling maar de rest van de BB wereld drinkt gewoon door en neemt er geen shake minder om. Als meneer een kantoorbaan heeft, heeft ie niet de middelen/mogelijkheden of tijd om es even 4 keer per dag een kippie te gaan braden en dan is een leangainer een goede optie.

als je denkt dat je gaat groeien door jezelf helemaal ziek te zuipen in de shakes wens ik je veel plezier, maar ik vind een gevarieerde voeding nog altijd het beste, en daar zal ik vast niet de enige éénling mee zijn die dat vind. Shake zie ik als supplement, dus ik zou zeggen 1 keer per dag als aanvulling op je normale GEVARIEERDE voeding.
Ik heb het trouwens ook niet over een kippie braden op het werk, want je kan het ook gewoon meenemen van huis. Vreet anders gewoon 4 pakken van 100gram magere ham of kipfilet, en je zit al op 80 gram eiwit.

Terug
Naar boven