MuscleMeat

Anabolen slecht voor je??

Leuk dat je dit filmpje met ons wilt delen gab maar al heel vaak langs gekomen...

• Topic Starter Topic Starter
oke dan vraag wel even of ze hem kunnen moven

Leer de searchfunctie eens te gebruiken. Je snapt toch wel als je nieuw bent, dat er dan het een en het ander voorbij is gekomen? Tis een kleine moeite.

Leer de searchfunctie eens te gebruiken. Je snapt toch wel als je nieuw bent, dat er dan het een en het ander voorbij is gekomen? Tis een kleine moeite.

Heb naam van filmpje ingetoetst als je het zo graag wil weten,maar niet dit filmpje gevonden,dus dacht ik probeer het eens,ben niet achterlijk,excuseer!!!

Er komen wel steeds nieuwe leden die het nog niet gezien hebben dus.....

Het kan wel een sticky worden deze filmpjes! Heb hem denk ik al 12 keer gepost zien worden :p

Die kunnen dus ook de search functie gebruiken ;) prachtig zo'n database :D

Heb de mod al gevraagd om de post te verwijderen,heeft ie niet gedaan!!!Maar waarom dan???.....Hij had hem ook kunnen verplaatsen naar het garehanenhok,beetje feedback mag toch ook wel op zijn tijd,en blijkbaar kent niet iedereen de naam van het filmpje dus zou het toch wel interessant kunnen zijn voor de beginners.(beginnende bodybuilders en geen hardcore chatters die dag en nacht achter de pc zitten hun mening rond te strooien ipv kennis te delen of te vergaren!!)

Oke nog nooit gesien maar dan zal ik wel een idioote beginner zijn;;)
:rolleyes: Maar (effe vraagje), als je ut al gesien hebt waarom zou je dan nog wat posten??:rolleyes:

ON topic gaaf filmpje belicht de zaken is van de andere kant.

hejj ik had ze nog niet gezien ;) bedankt man!

Lees hier al heel wat maandjes rond hoor :rolleyes:

Niet met dit account..

hooguit anderhalve maand

en zelf heb ik het niet eens 12 keer voorbij zien komen.. sinds IK hier zit

maar niet dat het boeit, kwou alleen melden dat je zwaar overdrijft.. trug ontopic maar weer.

Ja heel erg slecht man, als je 't inneemt is gewoon zelfmoord.
Neem maar niet man. pff. (hoe minder AAS lui, hoe groter ik blijf tegenover de rest :P)

Anders slikken en spuiten en klep dicht :D

Terug
Naar boven