XXL Nutrition

Anabolen uit Hongarije?

Xeramon

Cool Novice
Waardering
0
Heeft er misschien iemand tips of adviezen m.b.t. ananbolen uit Hongarije, ik ga namelijk deze zomer naar Hongarije met de bus!

Waar moet ik zoal opletten en is het mogelijk om ze de grens over te krijgen!

Alvast bedankt!

heb het in de apotheken daar geprobeerd, je krijgt als antwoord : "nein, diese sind alle anaboliks, das kunnen wir nicht verkaufen.."

Je kan natuurlijk wel een ongelofelijk grote portier daar bij een disco vragen, maar dat is vaak mafia daar, en je word dan of bestolen/genaaid of je betaald gewoon hetzelfde als in NL :)

in de bus worden de handtassen niet gecontroleerd.
En in hongarije kan je vast wel iets uit de apotheek krijgen, wat je nodig hebt, is de merknaam waaronder het verkocht word, dus geen dianabol, maar Bianabol bijvoorbeeld.

Originally posted by fer
in de bus worden de handtassen niet gecontroleerd.
En in hongarije kan je vast wel iets uit de apotheek krijgen, wat je nodig hebt, is de merknaam waaronder het verkocht word, dus geen dianabol, maar Bianabol bijvoorbeeld.

er word niet gecontroleerd nee, ik had een berg xtc bij me, en dat kan gewoon mee :) , maar in de apotheken krijg je niks, dat zeg ik toch net.

Originally posted by Jack

er word niet gecontroleerd nee, ik had een berg xtc bij me, en dat kan gewoon mee :) , maar in de apotheken krijg je niks, dat zeg ik toch net.

Je krijgt het wel mee als je de namen kent, als je zegt dat je deca wilt in Griekenland, dan weten ze ook niet wat je bedoeld, of als je zegt ik wil A-bombs of Anadrol in een Turkse Apotheek, dan krijg je ook niks mee, want ze kennen het alleen als Anapolan, je moet precies de naam weten die op het doosje staat en daarnaar vragen.....research dus

Originally posted by fer

Je krijgt het wel mee, als je de namen kent, als je zegt dat je deca wilt in Griekenland, dan weten ze ook niet wat je bedoeld, je moet precies de naam weten die op het doosje staan.

No offence hoor, maar je moet lezen...

Ik vroeg in verschillende apotheken om de stuff, en ze wisten wat ik moest hebben , maar ze zeiden : "nein, diese sind alle anaboliks, das kunnen wir nicht verkaufen.."
dat zei ik in mijn eerste post ook al, ik ben geen mong**l ofzo dat ik niet snap dat je niet moet vragen : "hebbie ook testootjes" :D

Originally posted by Jack

No offence hoor, maar je moet lezen...

Ik vroeg in verschillende apotheken om de stuff, en ze wisten wat ik moest hebben , maar ze zeiden : "nein, diese sind alle anaboliks, das kunnen wir nicht verkaufen.."
dat zei ik in mijn eerste post ook al, ik ben geen mong**l ofzo dat ik niet snap dat je niet moet vragen : "hebbie ook testootjes" :D

Ik had wel verwacht dat je het in een land als Hongarije kon krijgen, in Griekenland is het volgens de wet verboden en toch lukt het daar meestal als je meerdere apotheken afgaat.

Originally posted by fer

Ik had wel verwacht dat je het in een land als Hongarije kon krijgen, in Griekenland is het volgens de wet verboden en toch lukt het daar meestal als je meerdere apotheken afgaat.

Nee das waar, ik heb er een paar geprobeerd, ook meer geld geboden, maar waren meest oude taarten, als je toevallig een juiste persoon treft krijg je maybe wel, in principe zijn veel mensen in hongarije om te kopen, want ze verdienen weinig.
Mooi land trouwens, met hele mooie vrouwen, krijg zo weer zin om heen te gaan :)

hmz, miss naar zo van die ouwe aphoteken gaan en die arme mensjes omkopen voor wat anabolika, moet lukken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mensen! Ik ga gewoon een poging wagen, zie wel of het lukt! Ga in iedere geval wel helemaal los op vakantie:D

Terug
Naar boven