MuscleMeat

Anabolen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenGiles

Novice
Waardering
0
Gegroet allemaal, Ben dus net 18 geworden en net trg bezig met trainen (2 maanden) Heb al eens stackers genomen voor vet te verbranden...Was niet wat ik verwacht had,1 week whey proteine genomen met daarbij creatine monohydraat..ik werd er gewoon vet van:D
Dus weg met de supplementen hier... Ik ben 1m 80 groot en weeg 86 kg
Bench press 1x 95 Biceps: losse halters 24 8x
zo nu weten jullie iets meer over mij
waarom ik deze topic open:
Ben dus aan het overwegen om een kuur te nemen(anabolen) ,zou graag 90-95kg wegen wel alleen maar spier en geen vet meer, heb ng een laagje;)
Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt grtzzz

nou als ik jou was zou ik nog maar ff wachten met kuren. probeer eerst een btje te experimenteren met je eten en je training. daar kun je ook in redelijk korte tijd veel mee bereiken. als je dat een btje onder de knie hebt kun je bijvoorbeeld wat supplementen gaan proberen, en dan niet na een weekje stoppen. het is gewoon belangrijk dat je volhoud. successssssssssssssssss

ooo god jij krijgt krieltje op je dak:D

geen anabolen voor 21 dude

Gegroet allemaal, Ben dus net 18 geworden en net trg bezig met trainen (2 maanden) Heb al eens stackers genomen voor vet te verbranden...Was niet wat ik verwacht had,1 week whey proteine genomen met daarbij creatine monohydraat..ik werd er gewoon vet van:D
Dus weg met de supplementen hier... Ik ben 1m 80 groot en weeg 86 kg
Bench press 1x 95 Biceps: losse halters 24 8x
zo nu weten jullie iets meer over mij
waarom ik deze topic open:
Ben dus aan het overwegen om een kuur te nemen(anabolen) ,zou graag 90-95kg wegen wel alleen maar spier en geen vet meer, heb ng een laagje;)
Wat raden jullie mij aan? Alvast bedankt grtzzz

Fail, Slotje.

1) Je weet precies vrij weinig van je voeding af
2) Nog minder van suppps
3) je bent 18 jaar ..
4) Je kent niets van anabolen, lees en leer
5) Der is een apart onderdeel voor anabolen, zoek en gij zult vinden!
6) je bent er nog niet klaar voor.. je traint amper 2 maanden kerel

• Topic Starter Topic Starter
nou als ik jou was zou ik nog maar ff wachten met kuren. probeer eerst een btje te experimenteren met je eten en je training. daar kun je ook in redelijk korte tijd veel mee bereiken. als je dat een btje onder de knie hebt kun je bijvoorbeeld wat supplementen gaan proberen, en dan niet na een weekje stoppen. het is gewoon belangrijk dat je volhoud. successssssssssssssssss

Echt op men voeding letten doe ik niet, maar train tesamen met iemand dat al jaren traind,en hij heeft me gezegd int begin dat ik om de 2 uur moet eten
dus doe ik dat ook...Boterhamen , fruit , veel water drinken en de gewoone maaltijden...
Ben 5kg bijgekomen in 2 maanden tijd, het gaat wel goed vooruit, ma zou toch eens een kuurtje willen volgen,...moest ik het doen, ik hou echt niet op met dikke pattaten te duwen ;)
en wat bedraagt vn die week met proteine en creatine, ben in die week 3.5kg bijgekomen, volgens mij zijn dit echt wel geen spieren...is het zo sterk af te raden om er op deze leeftijd mee te beginnen?

Ga eerst is hard trainen/eten voordat je uberhaubt over kuren gaat denken. Nee het is niet aan te raden om dit op je 18e al te gaan doen, vind je het trouwens niet veel leuker om zelf spieren te ontwikkelen in plaats van steroiden het voor je laten doen.... vind het maar lame vooral als je nog amper aant trainen bent.

ben in die week 3.5kg bijgekomen, volgens mij zijn dit echt wel geen spieren

HAHA! Geweldige uitspraak.

Gozertje, lees je post eens goed door en lees eens iets over AAS.
een vetlaagje haal je niet weg door anabolen, sterker nog, als jij niet clean eet zoals ik denk zal je alleen nog maar vetter worden ervan. Vet haal je weg met cardio, niet met anabolen!

En wil je na een weekje AAS meteen stoppen als je niets ziet, zoals met de eiwitten?
Dan geef je ook snel op, je springt toch ook niet meteen in het ravijn als je in een maand niet 1cm langer bent geworden?

Nee gozer, gasten zoals jij verpesten het voor de serieuze gebruikers, want jullie willen het ff snel.
Jij weet er zo weinig van, dat het heeeeel sterk gaat tegenvallen. En wat roepen gastjes zoals jij dan?

AAS werken niet!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHA! Geweldige uitspraak.

Gozertje, lees je post eens goed door en lees eens iets over AAS.
een vetlaagje haal je niet weg door anabolen, sterker nog, als jij niet clean eet zoals ik denk zal je alleen nog maar vetter worden ervan. Vet haal je weg met cardio, niet met anabolen!

En wil je na een weekje AAS meteen stoppen als je niets ziet, zoals met de eiwitten?
Dan geef je ook snel op, je springt toch ook niet meteen in het ravijn als je in een maand niet 1cm langer bent geworden?

Nee gozer, gasten zoals jij verpesten het voor de serieuze gebruikers, want jullie willen het ff snel.
Jij weet er zo weinig van, dat het heeeeel sterk gaat tegenvallen. En wat roepen gastjes zoals jij dan?

AAS werken niet!!

Waarom probeer je het dan niet met hard trainen en veel eten?

Hèhè jullie zijn ook echt het homo stel van dbb haha! Bafze meisjes!

weer zo'n dom figuur, :slotje:

Te jong, verkeerde sectie, geen verstand van AAS, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven