XXL Nutrition

Anabolenkuur

Tecbram

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
87kg
Beste bodybuilders,

Ik heb besloten dat ik een anabolen kuur wil proberen, ik heb even rondgekeken
en kwam uit op een 'harde bulker' (10 weken), het volgende zit bij de kuur inbegrepen:

- 2 x Dianebol taps
- 2x Winstrol taps

Nakuur:

- 1 x Nolvadex

Ik ben al jaren hovenier van beroep en doe dagelijks zwaar lichamelijk
werk maar mijn lichaam groeit niet verder als nu (87kg/1,97 lang). Ik kom gewoon niet verder en s'avonds heb ik ook absoluut geen puf meer om naar de sportschool te gaan;)

Ik heb sinds een week mijn eetpatroon drastisch aangepast van alles eten wat maar ongezond is naar een normaal eetpatroon met voldoende fruit, groente en eiwitten.

Ik vroeg me af of die kuur een goed idee is om te doen gezien mijn omstandigheden, mischien hebben jullie daar iets over te zeggen!

Bedankt!

lol ?

Je hebt er goed aangedaan dat je je eetpatroon hebt veranderd....wat eet je zoal op een dag....ga hier eerst eens een jaar mee verder en dan pas denken aan een kuur.

En dan nog iets....je kuur is niet echt goed....laat de dbol eruit of de winstrol en zet er 500 mg test e naast.

Niet kuren. Je hebt niet eens puf om naar de sportschool te gaan....

Idd, niet kuren, want het klinkt alsof je nooit traint, en altijd maar at wat ongezond was.
Oftewel, totaal geen basis om aan anabolen te beginnen.

En de kuur waar jij op uitegekomen bent, weet niet waar je die info vandaan haald, maar 2 orals, en dat voor 10 weken?= Slecht!

Niet Kuren!

werk

Ik dacht dat ze niet meer bestonden tegenwoordig maar jawel hoor, ze zijn er nog.
De opmerkingen van
"... mmmjjjjaaaa..... ik train geen benen want ik voetbal..."

sowieso is volgens mij jou werk niet te doen met de pomp die je van winny kan krijgen.

verder...wat iedereen hierboven mij zegt.

Epic topic man

Overtijd nog zo e verhaal gehoord van ene die in de bouw werkt en ook niet trainde en strikt dieet van friet en bier :-)

ik ben hier niet voor mensen aftekraken maar dit is wel wat schandalig
er zijn genoeg mensen die heel de dag hard lichamelijk werk moeten leveren
en lange werkdagen achter de rug hebben en dan nog het WILLEN opbrengen voor naar de gym te gaan plus nog eens al dat dieeten elke dag
hier kies je zelf voor
als je denkt wat pilletjes te pakken en lekker gespierd te worden door niets ervoor over te hebben ben je toch serieus mis.
pak gerust die pilletjes maar gezond is het niet.
de kuur is geen goed idee voor jouw vraag te beantwoorden kort samengevat.

Slechte troll dit man.
Srsly.

Wééral een triest topic.. Shit zeg. 87 kg en 2 meter lang. Das bijna even zwaar als mij en ik ben een dwerg van 1.73 meter. Ga eens fatsoenlijk eten jongen. Dat is de reden waarom 'je lichaam niet verder meer groeit'. Veel succes ermee :).

Wééral een triest topic.. Shit zeg. 87 kg en 2 meter lang. Das bijna even zwaar als mij en ik ben een dwerg van 1.73 meter. Ga eens fatsoenlijk eten jongen. Dat is de reden waarom 'je lichaam niet verder meer groeit'. Veel succes ermee :).

hij zal niet veel groeien als hij de puff niet heeft voor naar de gym te gaan ;) als iedereen moet anabolen nemen omdat zijn werk lichaamelijk zwaar is waar gaat dit dan naartoe

Beste bodybuilders,

Ik heb besloten dat ik een anabolen kuur wil proberen, ik heb even rondgekeken
en kwam uit op een 'harde bulker' (10 weken), het volgende zit bij de kuur inbegrepen:

- 2 x Dianebol taps
- 2x Winstrol taps

Nakuur:

- 1 x Nolvadex

werk maar mijn lichaam groeit niet verder als nu (87kg/1,97 lang). Ik kom gewoon niet verder en s'avonds heb ik ook absoluut geen puf meer om naar de sportschool te gaan;)

Ik heb sinds een week mijn eetpatroon drastisch aangepast van alles eten wat maar ongezond is naar een normaal eetpatroon met voldoende fruit, groente en eiwitten.

Ik vroeg me af of die kuur een goed idee is om te doen gezien mijn omstandigheden, mischien hebben jullie daar iets over te zeggen!

Bedankt!

lichamelijk zwaar werk ??? haha ga eens met mij mee ik ben gevelspuiter
klim van s.ochtens 8.00 uur tot 16,00 uur steiger op en af van 6m hoog tot 8m hoog en zit 5 dagen in de gym en ben bijna 50 jaar jij moet niet
gaan kuren jij moet eten en je instelling deugt niet dan maar een pilletje

gr opa

klim van s.ochtens 8.00 uur tot 16,00 uur steiger op en af van 6m hoog tot 8m hoog en zit 5 dagen in de gym en ben bijna 50 jaar jij moet niet

gr opa

LOL, baas

Je hebt er goed aangedaan dat je je eetpatroon hebt veranderd....wat eet je zoal op een dag....ga hier eerst eens een jaar mee verder en dan pas denken aan een kuur.

En dan nog iets....je kuur is niet echt goed....laat de dbol eruit of de winstrol en zet er 500 mg test e naast.

Maak er maar 3 jaar fatsoenlijk trainen eneten van.

Ik wist al dat t zo'n topic zou zijn toen ik de naam las..

gr opa

opa does it again

er is geen dag dat ik onder de 10-11 uur werk so what wat een excuus wat ga je in je off periode doen dan.

een hovenier aan de anabolen maakt het nog maar gekker...

Terug
Naar boven