XXL Nutrition

Anabolenkuur

Tecbram

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
87kg
Beste bodybuilders,

Ik heb besloten dat ik een anabolen kuur wil proberen, ik heb even rondgekeken
en kwam uit op een 'harde bulker' (10 weken), het volgende zit bij de kuur inbegrepen:

- 2 x Dianebol taps
- 2x Winstrol taps

Nakuur:

- 1 x Nolvadex

Ik ben al jaren hovenier van beroep en doe dagelijks zwaar lichamelijk
werk maar mijn lichaam groeit niet verder als nu (87kg/1,97 lang). Ik kom gewoon niet verder en s'avonds heb ik ook absoluut geen puf meer om naar de sportschool te gaan;)

Ik heb sinds een week mijn eetpatroon drastisch aangepast van alles eten wat maar ongezond is naar een normaal eetpatroon met voldoende fruit, groente en eiwitten.

Ik vroeg me af of die kuur een goed idee is om te doen gezien mijn omstandigheden, mischien hebben jullie daar iets over te zeggen!

Bedankt!

lol ?

Je hebt er goed aangedaan dat je je eetpatroon hebt veranderd....wat eet je zoal op een dag....ga hier eerst eens een jaar mee verder en dan pas denken aan een kuur.

En dan nog iets....je kuur is niet echt goed....laat de dbol eruit of de winstrol en zet er 500 mg test e naast.

Niet kuren. Je hebt niet eens puf om naar de sportschool te gaan....

Idd, niet kuren, want het klinkt alsof je nooit traint, en altijd maar at wat ongezond was.
Oftewel, totaal geen basis om aan anabolen te beginnen.

En de kuur waar jij op uitegekomen bent, weet niet waar je die info vandaan haald, maar 2 orals, en dat voor 10 weken?= Slecht!

Niet Kuren!

werk

Ik dacht dat ze niet meer bestonden tegenwoordig maar jawel hoor, ze zijn er nog.
De opmerkingen van
"... mmmjjjjaaaa..... ik train geen benen want ik voetbal..."

sowieso is volgens mij jou werk niet te doen met de pomp die je van winny kan krijgen.

verder...wat iedereen hierboven mij zegt.

Epic topic man

Overtijd nog zo e verhaal gehoord van ene die in de bouw werkt en ook niet trainde en strikt dieet van friet en bier :-)