AndroidHealthClinic

Anabolenkuur

• Topic Starter Topic Starter
Aha aha, dus eigenlijk ben ik de 1000'ste niet geinformeerde, impulsieve lul die
op google anabolen heeft besteld zonder er bij na te denken?

Ja dus:) nou bedankt iig voor de eerlijke meningen, ga eerst maar is met me 'luie reet' een paar jaar de sportschool in en gezond eten dan..

Maarja, ik heb vaker flink gefitnesst, drie maanden maar dat wel, iig geen resultaat. Dat was een
beetje de reden dat ik t meteen opgaf:p kan het bijvoorbeeld niet zijn dat ik gewoon de aanleg heb om niet groot te worden? Heb wel brede schouders, dat scheelt.

Maareh, hoveniers kunnen ook hard werken hoor, vergis je niet!:)

Laatst bewerkt:
Roid rage uitwerken op onschuldige plantjes, dit wordt leuk.

Maarja, ik heb vaker flink gefitnesst, drie maanden maar dat wel, iig geen resultaat. Dat was een
beetje de reden dat ik t meteen opgaf:p kan het bijvoorbeeld niet zijn dat ik gewoon de aanleg heb om niet groot te worden?

dat komt gewoon omdat je toen niet op je voeding lette. wat denk je trouwens in 3 maanden gaan te bereiken??? voor spieren moet je geduld hebben. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Aha aha, dus eigenlijk ben ik de 1000'ste niet geinformeerde, impulsieve lul die
op google anabolen heeft besteld zonder er bij na te denken?

Ja dus:) nou bedankt iig voor de eerlijke meningen, ga eerst maar is met me 'luie reet' een paar jaar de sportschool in en gezond eten dan..

beetje de reden dat ik t meteen opgaf:p kan het bijvoorbeeld niet zijn dat ik gewoon de aanleg heb om niet groot te worden? Heb wel brede schouders, dat scheelt.

Maareh, hoveniers kunnen ook hard werken hoor, vergis je niet!:)

3 maandjes? Beetje doorzettingsvermogen is wel nodig in deze sport.. En geen aanleg? Bullshit! Gewoon inlezen over voeding en training. Easy enough. En dat je wel hard kan werken, spreek ik totaal niet tegen. Als je in je werk het doorzettingsvermogen hebt om hele dagen lang jezelf af te beulen, zal je dat op andere vlakken ook wel hebben.. Dat je het maar 3 maanden volhoud in de gym, getuigt aan de andere kant niet van doorzettingsvermogen.

Is het toevallig niet zo dat je denkt: oh, het gaat weer zomer worden. Ik ga ff een kuurtje doen en dan ben ik beach & garden proof voor de komende maandjes? Want zo zijn er deze tijd van het jaar wel meerdere, en die krijgen allemaal een koude douche als ze eenmaal weten hoe et een beetje werkt ;).

3 maandjes? Beetje doorzettingsvermogen is wel nodig in deze sport.. En geen aanleg? Bullshit! Gewoon inlezen over voeding en training. Easy enough. En dat je wel hard kan werken, spreek ik totaal niet tegen. Als je in je werk het doorzettingsvermogen hebt om hele dagen lang jezelf af te beulen, zal je dat op andere vlakken ook wel hebben.. Dat je het maar 3 maanden volhoud in de gym, getuigt aan de andere kant niet van doorzettingsvermogen.

Is het toevallig niet zo dat je denkt: oh, het gaat weer zomer worden. Ik ga ff een kuurtje doen en dan ben ik beach & garden proof voor de komende maandjes? Want zo zijn er deze tijd van het jaar wel meerdere, en die krijgen allemaal een koude douche als ze eenmaal weten hoe et een beetje werkt ;).

Ja mischien heb je gelijk wat betreft het doorzettingsvermogen en het beach proof ja, maar ik wil het zoiezo wel graag. Maarja zal dan toch maar de power moeten vinden om dat lang vol te gaan houden.. Van mij mag deze topic gesloten worden tenzij er nog mensen zijn die op humoristische wijze
deze anabolen-tuingoeroe af willen kraken:p

Sinds ik hovenier maak ik de gains van mijn leven....

En hoe doe jij dat?

Maareh, die kuur die ik net opnoemde Heb ik dus niets aan, ook als
Ik toch iets meer fitness op mijn werk doe als de meeste mensen denken. Heeft iemand een advies voor een kuur met die winstrol & dianabol?

Is allemaal al genoemd.....gewoon niet kuren !
Stuur die winny tabs deze kant maar op ;)

En hoe doe jij dat?

Maareh, die kuur die ik net opnoemde Heb ik dus niets aan, ook als
Ik toch iets meer fitness op mijn werk doe als de meeste mensen denken. Heeft iemand een advies voor een kuur met die winstrol & dianabol?

je bent dan wel 1van de weinige die niet zo eigenwijs is en tenminste luistert naar het advies wat je hier krijgt ... maak een deftig voedingsschema
motiveer jezelf en ga keihard trainen til af en toe een paar boomstammen op
en maak de gains van je leven

gr. opa

Terug
Naar boven