AndroidHealthClinic

Anabolic Halo van Muscletech

SICKNO

Cool Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit schijnt de wondermiddeltje met 72 ingredienten van muscletech te zijn...

maar wie heeft er ervaring mee???
en is het een aanrader??????

Ik heb wat proefzakjes opgesnoept en ik merkte wel dat ik voller was en ook minder moe gevoel in de spieren. Je neemt het na de training, ik ga denk eens zelf een pot proberen ipv de X-targo of Vextrago die ik normaal na de training nam.

Er zitten idioot veel ingredienten in.. of dat nu allemaal echt nodig is weet ik niet..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wat proefzakjes opgesnoept en ik merkte wel dat ik voller was en ook minder moe gevoel in de spieren. Je neemt het na de training, ik ga denk eens zelf een pot proberen ipv de X-targo of Vextrago die ik normaal na de training nam.

Er zitten idioot veel ingredienten in.. of dat nu allemaal echt nodig is weet ik niet..

ahahaa gelijk heb je want er zitten ook ingredienten in zoals wasabi powder :S what the **** weetje....

maarals je dit product met een nder product wilt comberen .. iets wat je voor je training gaat innemen dan kies jij voor???

Niet goedkoop.. 60 euro:o

Die pot ziet er gewoon tof uit, krijg bijna zin om hem te kopen gewoon. Met zo een pot moet het wel werken.:p

nope

Maandag begin ik met de stack NaNO Vapor en Anabolic Halo :D

ik vraag me af waarom muslcetech toch steeds zoveel geld pompt in marketing en blitse verpakking;

is als n ferrari-carroserie met een motor van een fiat panda als je het mij vraagt :)

Je kan beter kleinere merken vertrouwen die zich volop aan het bewijzen zijn zoals getdiesel (nos ether) of labrada (supercharge)

of groeiende supp.fabriekanten zoals gaspari.

Kan mis zijn maar tis maar mn mening hé. Als mensen 70euro willen neertellen voor supps dan doen ze maar hé. das hun zaak.
Maar de publieke opinie wijst toch anders uit..
grt

Ja welke shop?

Ja welke shop !...dan bestel ik ook daar ipv bb.com.

Terug
Naar boven