Fitness Seller

Anabolic Halo van Muscletech

Bij 1 fast400 betaal ik 60 euro verzendkosten voor een bestelling van 140 euro
(224 dollar)

Het is daar al zo goedkoop zou me verbazen dat ze de verzendkosten weg zouden
laten naar Europa als je meer dan 200 dollar besteld eender welke shop.

Daarom...lijk me het sterk wat hij beweert,zal wel erg nice zijn als het echt zo is.

Weer zo'n typisch "zo veel mogelijk bij elkaar gooien dan zal het wel goed zijn"-product.

die reclame alleen al:
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou als Gustaf het zegt!

:roflol:

Ik heb wat proefzakjes opgesnoept en ik merkte wel dat ik voller was en ook minder moe gevoel in de spieren. Je neemt het na de training, ik ga denk eens zelf een pot proberen ipv de X-targo of Vextrago die ik normaal na de training nam.

Er zitten idioot veel ingredienten in.. of dat nu allemaal echt nodig is weet ik niet..

Veel ingredienten of niet, het zal allemaal wel een doel hebben, misschien elkaar ook wel versterken.
Als ik de mocht kiezen tussen een pre of pro-workout sups dan gaat mijn voorkeur uit naar post.
Want hoe sneller je hersteld des te " beter " je zult gainen.
Halo zorgt ervoor dat je gelijk een positieve stikstofbalans krijgt, dit betekent ook zijn beurt weer gainen.
Ik stond al een tijdje op dit product te wachten, maar ik weet niet hoe die smaakt. Heel veel soortgelijke producten zijn gewoon weg niet te zuipen.
Nou lees ik dat je proefmonstertjes hebt, mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je er nog 1 kan missen:o
Als de smaak lekker is, zal ik het zeker aanschaffen en een revieuw over maken.

Jij bent toch de broer van Ismail Hakki?

Ooh

Dacht het even man :P

MAar je woont toch op de riverenwijk :D

Ja man, ik woon aan de Haringvlietstraat :P

Ik gebruik het nu in combinatie met naNo Vapor. De Anablic halo is even wennen. De eerste keer dacht ik dat ik over me nek ging. 2e keer was het gewoon vies en de 3e keer dronk ik het met ijsblokjes. Als het goed koud is dan is hij opzich wel goed te doen.

Ik train er goed mee ...smaak is echt lekker fris en zoetig (raspberry) ...niet die overdreven kustmatig zoete USA smaak die je normaal hebt bij veel supps!

Het was echt even wennen, vind het nu goed te drinken. Kan niet wachten tot ik vanvond weer kan trainen en de Supps mag gebruiken;)

Er bestaan best wel wat smerige supps ...(anywho tgaat om de werkzame stoffen en niet om hoe lekker het is)

...maar ik vind deze echt lekker ...vooral omdat ie lekker fris smaakt ...en het freeze effect. Ken alleen raspeberry dus mss dat andere smaken minder zijn.

Ik hoorde een gesprek tussen Roelly en Sibil over dit produkt{halo} in het begin van het jaar.
Roelly gaf aan sibil door hoe hij op het produkt halo reageerde en dit op Curacou al een tijdje gebruikte.
Zo doende dat veel van haar atleten dit ook gingen gebruiken.

iemand ervaring met orange ??

Volgens mij is orange wat minder ...raspberry kickt ass! :cool:

zijn er mensen die daar goei ervaringen met Anabolic Halo hebben?

Ja ik merk het wel... beter herstel.. maar of je er echt van groeit? het is geen test he

Terug
Naar boven