XXL Nutrition

ananas

franciscus

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik las eens iets over ananas
dat daar iets inzit
wie kan mijn een en ander uitleggen hierover
en hoeveel ananas moet je eten ?
wel lekker door de magere kwark lijkt me

er zit inderdaad iets in ananas...maar weet niet wat je bedoeld..

Deed bromelaine niet ook iets met spierpijn ?

Helaas zit er zo weinig bromelaine in een ananas dat je een hele boom op moet eten voordat je er iets van merkt.

Zou ook iets met vetverbranding te maken hebbe, als je uit blik neemt neem dan op eigen nat en niet op siroop.

ik at altijd 1klein blikje per zakje rijst per dag. en ik at elke dag 2zakjes

Het enzym bromelaïne bevat een complex van proteasen (eiwitsplitsende enzymen) uit de ananasplant (Ananas comosus).

De eigenschappen van Bromelaïne :

-het zorgt voor behoud van gezonde cellen en weefsels;

- het bevordert de eiwitvertering;

- het ondersteunt het herstellend vermogen van de huid;

-het ondersteunt de vorming van hormoonachtige stoffen met een ontstekingsremmende werking;

- het heeft een positieve, vernieuwende invloed op het huidweefsel.

ik dump elke dag een hele shitload aan ananas door mn kwarkie heen :D dus dat zit wel goed

Hou alleen wel goed in de gaten dat een eiwitsplitsend enzym ALLE eiwitten splitst en dat heel veel anans eten ook wel eens kloofjes van het wangslijm kunnen opleveren omdat dit ook "verteerd" word

als ananas verwarmd wordt (voordat het dus in blik of in pot gestopt wordt), wordt de werking van bromelaïne verminderd/teniet gedaan. Dus als het je om dat stofje gaat, moet je VERSE ananas eten.

Neem bakje magere franse kwark van de ah hier wat blokjes dole ananas doorheen.... Let op je moet wel de ananas op sap kopen niet in siroop staat erop

Het is heerlik.........

hehe ik vreet dagdagelijks ananas , ik doe het echt louter voor de smaak.

Terug
Naar boven