XXL Nutrition

anapolan tijdens cutten

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Een goede vriend van me gebruikt elke dag 50mg anapolan tijdens zijn cutting dieet om zo spierafbraak tegen te gaan.Hij gebruikt stacker2 en verder geen andere anabolica.Is dit nou een goed idee om 8 weken lang dagelijks 1 tablet anapolan te nemen om spiermassa vast te houden?

Dat lijkt me geen goed idee nee. Anapolan is een massa roid, niet voor beginners en zeker niet om 8 weken te nemen ivm de levertoxiteit.

sorry hoor maar hoe kom je op het id om oxy te nemen? als je persee roids wil neem dan winstrol. belast niet extreem veel op je eigen produktei

• Topic Starter Topic Starter
Hij zegt dat oxy een hele sterke anabole werking heeft,dat het eiwit sparend effect groter is dan andere AS.

dan zal ik niet te veel naar hem luisteren. oxy is een anabool wat er voor zorgt dat je heelveel vocht gaat vasthouden vet aankomt en nauwlijks een kg spiermassa mee wint.

als puur voor afvallen gaat neem dan iets als

clen t3 winny tren

En omdat hij de dosering laag houdt,op 50mg,bouwt ie niet op en af,volgens hem is dat niet nodig.

op en af bouwen is id niet nodig. maar oxy is echt het meest domste wat je kunt kiezen om te gaan afvallen. als je ooit een kuurtje wil doen zou ik niet te veel naar hem luisteren. want als hij allemaal adviesen geeft zoals deze......

Dus dat cutten zal dan ook moeilijk gaan denk ik,of niet?

Ik ben ook niet van plan om te gaan kuren hoor,en helemaal niet met anapolan.

Bedankt voor je advies in ieder geval.

Veel profs gebruiken ook oxy's om te cutten (kijk maar op amerikaanse boards). Als je dieet maar in orde is, dan is het een zeer goede keuze. Wel op je zoutiname letten. Bovendien is 50 mg oxy niet zo zwaar, aangezien aidspatienten en opaatjes gemakkelijk 150 mg ed krijgen.

Grtz

Bij 50mg kan je het wel 6 tot 8 weken nemen maar zou toch mijn leverenzymes in het oog houden.

Riki zei:
Veel profs gebruiken ook oxy's om te cutten (kijk maar op amerikaanse boards). Als je dieet maar in orde is, dan is het een zeer goede keuze. Wel op je zoutiname letten. Bovendien is 50 mg oxy niet zo zwaar, aangezien aidspatienten en opaatjes gemakkelijk 150 mg ed krijgen.

Grtz

er is niet veel bekend over de cycles van profs, alleen rumours.

je kan op elke steroide bulken of cutten, de vraag is welke het meest ideaal is en daar hoort oxy in my humble opinion niet bij.

Van die NPC knapen, das dacht ik te vergelijken met de gasten die hier op de dutch grandprix staan. Een bekende prof die vnml oxy's gebruikt om tegelijk aan tekomen en clean te blijven is Kevin Levrone. Staat in een interview in eeen erg oude MD. Het schijnt erg anabolisch te zijn en met een uitgekiend dieet toch een van de betere keuzes te zijn. Heb zelf nog geen oxy ervaring dus kan het nog niet beamen.

Grtz

soulreaver zei:
er is niet veel bekend over de cycles van profs, alleen rumours.

je kan op elke steroide bulken of cutten, de vraag is welke het meest ideaal is en daar hoort oxy in my humble opinion niet bij.

Ja ik speculeer niet over anderen, en zelf zou ik het ook nooit aandraden.

Maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Oxy is niet echt vetopbouwend, ondersteund zelfs ietwat het vetverlies, maar een groot probleem is uiteraard het feit dat je enorm veel water ophoud, wat ik dan persoonlijk weer erg lastig vind als je correct wil inschatten waar je ergens zit in je dieet ...

Oxy nemen tijdens cutten lijkt me net zo slim als n liter frituurvet drinken als je wilt afvallen. Neem dan n AS dat eiwitsparend is en niet teveel vocht vasthoudt.
Mss deca, of winstrol

Aan de andere kant....het vocht dat je vasthoudt verdwijnt ook weer...das ook n manier om te bekijken.

Laatst bewerkt:
Nog nooit deca gebruikt zeker ? Deca is niet alleen niet goed voor cutten, is ook nog eens smerig spul voor bulken

Big Cat zei:
Nog nooit deca gebruikt zeker ? Deca is niet alleen niet goed voor cutten, is ook nog eens smerig spul voor bulken

Hoezo dat niet?? En nee ik heb geen deca gebruikt. Ik ben niet van plan om deca in n kuur toe te passen...maat van me heeft deca-kuur gedaan en is er geen bal mee opgeschoten....iets meer kracht vertelde hij me.

Wat ik van deca heb gelezen is dat het nou niet bepaald bekend staat dat het voor vochtretentie zorgt.

Alles wat estrogeen verhoogt verhoogt vochtretentie, door de toename in aldosterone. Deca is verhoogt estrogeen, en is dan nog eens progestageen ook, wat je estrogenen versterkt.

Deca is best een deftig middel voor spieropbouw hoor, heel deftig zelf. Maar laten we zeggen dat er betere, meer effectieve en gezondere alternatieven voor handen zijn, die het gebruik van die rotzooi nagenoeg overbodig maakt.

volgens mij is het anapolon 50 en niet anapolAn, je houd er idd veel water van op en makkelijk 150mg per dag?? ik denk het niet.... een maat van mij die regelmatig kuurt kreeg al met 100mg p-d last van lever en nieren!

Terug
Naar boven