MuscleMeat

anapolan tijdens cutten

als je correct wil zijn, dan is het oxymetholone. Want alle producten hebben meerdere merknamen, dus als je echt zo correct wil zijn, spreek dan over oxymetholone.

Ten tweede heeft een Duitste studie bevestigd wat de meeste mensen eigenlijk al wisten, dat oxymetholone lang zo toxisch niet is als verwacht.Integendeel, bij gebruik van 200 mg per dag, 20 weken lang werden geen abnormaliteiten van de lever vastgesteld. De normale dosis is 100 tot 150 mg, en ik moet zeggen bij standaard 6 weken aan 150 mg heb ik ook nooit zo'n abnormaliteit vastgesteld. met geen enkel product eigenlijk, niet met Dbol aan 50, niet met anavar aan 100, niet met winny aan 100 en zo verder.

Het gebruik van orale producten blijft ten zeerste af te raden, en zou best nooit langer dan 6 weken gebeuren, dit omdat in tegenstelling tot deze studies en mijn athleten, het merendeel van bodybuilders zich niet regelmatig laat testen. Dat geeft veel misverstanden inzake het feit dat ze vaak andere dingen gebruiken die de lever aantasten, zoals anti-biotica, diuretica of anti-acne middelen, en ook niet geweten is in welke staat hun lever was alvorens te beginnen.

Daarnaast komen vaak verkeerde diagnoses, zoals verhoogde transferase waarden, die even goed indicatie kunnen zijn van necrose van een ander weefsel, zoals hartweefsel ten gevolge van lage HDL of overmatig schildklier gebruik.

er is verder geen enkele indicatie tot nierproblemen, met geen enkel product overigens. integendeel, het verbetert zelfs ietwat door minder proteine excretie. De grote boosdoener in dat geval is veelal een dieet te laag in koolhydraten (te lage opname van amino's) of the weinig vochtinname. Vooral dat laatste is bij velen een groot probleem.

te weinig vochtinname zal idd de reden zijn tot zijn problemen met de nieren, heb men maat effe gebeld en uw uitleg laten lezen en wat verteld hij nu: hij heeft zitten klooien met lassix (wegens veel vocht) en dan ook nog zijn vochtinname beperkt tot 2,5l per dag dan zoek je het volgens mij wel???

als je niet tegen vocht kan, dan neem je best geen oxymetholone. Trouwens ook niet de gezondste qua cholesterol en bloedverdikking. Vaak kun je hier verstoorde transferase waarden krijgen in combinatie met een lage HDL waarde.

Ik vind het een uitstekend product voor gevorderden, zeker in combinatie met producten die anders niet veel estrogene activiteiten vertonen, zoals trenbolone. Zowel bij het begin van een bulk of een cut (zoals gezegd bij een cut wel het probleem dat je je vordering niet ziet door het water). Ik vind het in ieder geval stukken beter dan dianabol, al moet je er natuurlijk wel meer van nemen voor hetzelfde effect.

sorry dat ik oftoppic ga maar big cat heb je mijn pm gelezen?

beste big cat,
jij vind oxy beter dan dboll, is dit te doen voor een eerste kuur?
kijk dan is effe op men andere thread (eerste kuur) aub

ook sorry dat ik off topic ga...

heb er eentje van je van 17 februari, over trenbolone en zo, maar volgens mijn inbox heb ik die beantwoord. Als je sindsdien iets gezonden hebt heb ik het niet ontvangen, en als je het antwoord niet gekregen heb, best nog eens zenden.

stiffmeister zei:
beste big cat,
jij vind oxy beter dan dboll, is dit te doen voor een eerste kuur?
kijk dan is effe op men andere thread (eerste kuur) aub

Ik vind dat iedereen het zichzelf schuldig is om zijn eerste kuur gewoon testosterone te gebruiken. Ten eerste kun je niet missen, het is gezonder dan de rest, de enige neven-effecten zijn esthetisch en komen niet frequent voor, en bovendien vind je niets dat beter werkt.

Waarom ? Wel omdat iedereen moet beseffen dat je om gezondheidsredenen altijd een beetje testo in elke kuur moet gebruiken, en omdat het een referentiewaarde vormt voor al wat je nadien ooit gaat gebruiken. Daar moet je het mee vergelijken, dus best eerste kuur enkel en alleen testosterone gebruiken.

Daarnaast raad ik ook aan zo lang mogelijk van orale producten weg te blijven, maak er geen gewoonte van, gebruik ze niet tenzij je een speciale reden hebt om ze te gebruiken en zo verder.

Los daarvan, als je vind dat je klaar bent voor oxy, ga er dan voor. Zeker betere keuze dan Dbol. Je merkt het snel, de ene voelt zich enorm goed bij oxy, de andere juist heel slecht. Dat is dan ook het enige echte criterium dat je nodig hebt om te beslissen of het voor jou is of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Bic Cat zegt dat oxymetholone vetafbraak ietwat stimuleert,hoe kan dat?Ik dacht dat aromatiserende middelen juist vet opslag bevorderde...

Idd lijkt de toxiciteit van oxy wel mee te vallen...dboll in dezelfde doseringen als oxy schijnen een aanslag op je lever te zijn...simpel gezegd is dbol dus schadelijker voor de lever.

Zou niet graag op 100mg dbol/dag zitten.

hardbody zei:
Bic Cat zegt dat oxymetholone vetafbraak ietwat stimuleert,hoe kan dat?Ik dacht dat aromatiserende middelen juist vet opslag bevorderde...

Nee hoor. Estrogeen is waarschijnlijk meer effectief om vet te verbranden dan testosterone. Estrogene middelen worden gewoon niet gebruikt tijdens een dieet omdat extra water altijd moeilijk maakt om vordering te volgen. Daarom worden ze voornamelijk bij het bulken gebruikt. Daar kom je altijd wat vet bij, dus zo krijg je de naam.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag in de reply van bic cat dat anapolon vetafbraak ondersteund,via welke wegen dan?

hardbody zei:
Ik zag in de reply van bic cat dat anapolon vetafbraak ondersteund,via welke wegen dan?

Verlagen van de gevoeligheid voor insuline, wat het primaire vetopbouwend hormoon is. Je moet nu niet denken dat oxymetholone in enige merkbare mate vet vermindert, dat doet geen enkele AAS, maar het veroorzaakt zeker geen vetopbouw.

Effects of an oral androgen on muscle and metabolism in older, community-dwelling men.

Schroeder ET, Singh A, Bhasin S, Storer TW, Azen C, Davidson T, Martinez C, Sinha-Hikim I, Jaque SV, Terk M, Sattler FR.

Department of Medicine, Keck School of Medicine, University of Southern California, Los Angeles 90033, USA.

To determine whether oxymetholone increases lean body mass (LBM) and skeletal muscle strength in older persons, 31 men 65-80 yr of age were randomized to placebo (group 1) or 50 mg (group 2) or 100 mg (group 3) daily for 12 wk. For the three groups, total LBM increased by 0.0 +/- 0.6, 3.3 +/- 1.2 (P < 0.001), and 4.2 +/- 2.4 kg (P < 0.001), respectively. Trunk fat decreased by 0.2 +/- 0.4, 1.7 +/- 1.0 (P = 0.018), and 2.2 +/- 0.9 kg (P = 0.005) in groups 1, 2, and 3, respectively. Relative increases in 1-repetition maximum (1-RM) strength for biaxial chest press of 8.2 +/- 9.2 and 13.9 +/- 8.1% in the two active treatment groups were significantly different from the change (-0.8 +/- 4.3%) for the placebo group (P < 0.03). For lat pull-down, 1-RM changed by -0.6 +/- 8.3, 8.8 +/- 15.1, and 18.4 +/- 21.0% for the groups, respectively (1-way ANOVA, P = 0.019). The pattern of changes among the groups for LBM and upper-body strength suggested that changes might be related to dose. Alanine aminotransferase increased by 72 +/- 67 U/l in group 3 (P < 0.001), and HDL-cholesterol decreased by -19 +/- 9 and -23 +/- 18 mg/dl in groups 2 and 3, respectively (P = 0.04 and P = 0.008). Thus oxymetholone improved LBM and maximal voluntary muscle strength and decreased fat mass in older men.

Publication Types:
Clinical Trial
Randomized Controlled Trial

PMID: 12388137 [PubMed - indexed for MEDLINE]

ja, maar older men hebben een lager testosterone en estrogeen gehalte, minder spieren en meer vet. Daar moet je ook rekening mee houden.

Terug
Naar boven