Fitness Seller

anapolon wat doet het met je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geelzucht is een virus Dat loop je op.Ik heb het zelf als 12 jr jongetje gehad en mij werd toen verteld dat je dat op kon lopen op toiletten enz. Heet geloof ik hypatites huppeldepup.Wat de oxy betrefd (i love te shit)Ik heb ze van alle merken wel geslikt. Berepomp Berekracht en dat je er totaal niets aan overhoud is gewoon flauwekul

We got ourself an OXY lover!!!

Geelzucht kan zowel gevolg zijn van virale infectie als misbruik van geneesmiddelen en alcohol (hepatitis). Omdat oxy de lever zwaar belast door de giftigheid zal je bij hogere dosissen mogelijk geelachtige huid en ogen krijgen en bruinachtige urine. Veel water drinken en niet te lang kuren met oxy. Veel van de winst in gewicht met oxy bestaat uit water en dat verlies ja na het stoppen wel degelijk.

Geelzucht kan je krijgen van giftige medicijnen EN ook van hepatitus varianten. Edit, wat Big-T zegt

Verschijnsel van leverbeschadiging van medicijnen kan lijken op die van een virusinfectie.

Brochure over medicijnen en de lever in Jip en Janneke taal
[Link niet meer beschikbaar]

langs buiten word je een monster en vanbinne rot je volledig weg...

dit is niet voor jou m'n vriend :)

leg jij ons eerst es uit wie je bent,traingsjaren,leeftijd,gewicht lengte...

en dan maar wachten op de linkjes van MrJ
Hier lijkt het net of oxy een groot gif is. Gooi daar de geelzucht en verdere zaken bij die je hier leest, en je zou als sporter nooit geen oxy meer gebruiken.Het is zeker niet iets voor een beginner,maar ik ken vele vele sporters oa ik zelf die het met regelmaat in een kuur toepassen en nooit wat hebben.Heb het in het verleden ook wel eens only gebruikt na een dipje,gewoon om er weer lekker snel te wezen.En ik ken zo gauw geen medicijn die mij die pomp en kracht geeft.Denk dat het hier zwaar overdreven word

Hier lijkt het net of oxy een groot gif is. Gooi daar de geelzucht en verdere zaken bij die je hier leest, en je zou als sporter nooit geen oxy meer gebruiken.Het is zeker niet iets voor een beginner,maar ik ken vele vele sporters oa ik zelf die het met regelmaat in een kuur toepassen en nooit wat hebben.Heb het in het verleden ook wel eens only gebruikt na een dipje,gewoon om er weer lekker snel te wezen.En ik ken zo gauw geen medicijn die mij die pomp en kracht geeft.Denk dat het hier zwaar overdreven word

Zou kunnen, maar ik heb de meest rare sides van die zooi...ieder zn ding.

als je oxy combineert met slin, wat zou het effect dan zijn?
zou je dan beter die massa kn vasthouden?

los vh feit dat het een slechte kuur zou zijn?gewoon theoretisch?

Vocht kan je niet blijven vasthouden door slin, vvm massa dat kan je vasthouden met slin,igf,hgh.

Je houd grotendeels vocht vast en dat is in zekere zin ook vvm maar niet hetgene waar je op uit bent en dat is kwaliteit.

Mijn ervaring is dat je niets kunt vasthouden wat je met AS verdient.Je kunt heel veel heel lang vasthouden als je lekker door kunt trainen en eten.Maar er hoeft maar iets te gebeuren stress ziekte ff een tijdje een dip enz,en je bent je kilo,s weer kwijt.Je basis die blijft wel staan

Je krijgt niet zomaar wat aan je lever.
Dan moet je al een zwakke lever hebben of gewoon eerder iets aan je lever of lichaam in het algemeen krijgen als een ander.of door middel van al jaren AAS te gebruiken of veel alcohol.
Maar als je een gezond lichaam hebt en eens in het jaar AAS neemt krijg je heus geen leverklachten, ik zeg niet dat oxy goed is want het is indd giftig, maar ik vind ieder persoon is anders en het lichaam reageert bij iedereen anders...

Wat ik me ook afvraag is als je al deels last heb van gyno het wel verstandig is om oxy te gebruiken ?
Want dat is ook een bijkomende kwaal ondanks het bebruik van anti oestr. middelen.

ik heb pas een kuurtje only gedaan,ik ging er lekker op 9kg aangekomen maar na de nakuur er 3 over gehouden. 50mg pd

Iedereen hier in de buurt pakt ook oxy. Ze worden wreed sterk met dikke vochtkop en enkelen blijven droog en pakken wat vvm.
Alleen übermeso`s zijn gebaat bij oxy IMO.

Mooie topickick trouwens! :thumbs:

oxymetholone is erg hepatoxisch, maar niet bijzonder duur

Mijn ouwe "Leermeester" vrat een strip op een dag van die dingen
tot z'n haar uitviel en z'n ogen helemaal geel waren
Dan stopt hij ff
Maar bankte met 92 kg wel een enkeltje 200
Hij leeft nog steeds(en dat is idd een wonder)
Geloof als ze hem begraven dat greenpeace in actie komt

Het is jammer dat de meningen verdeeld zijn, de 1 vind het topspul de ander weggegooid geld en moeite vanwege terugval kracht en gewicht en weinig behoude massa.
ik wil ook anapolon gaan nemen in combi met primobolan, maar wil wel resultaat zien en niet terugvallen naar je start en bijverschijnselen krijgen.

Ik heb laatst 40 tabs gehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven