Aguero
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 67kg
Heel simpele vraag is dit echt of nep?.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Niemand moet kuren.
Dat weten we al jaren..
Eenmaal de stap te hebben genomen om alle bijsluiters/bijwerkingen te acepteren. Dan is het aan niemand meer om te zeggen je niet meer moet kuren... zoals ik zei. Jaren getwijfeld nu de stap... alleen zorgen dat je geen brol door u lijf jaagd... daarom jullie hulp.
Grtz
. 
Euuhm de lengte en gewicht is een keuze... is namelijk zeer gemakkelijk om 1.69 groot te zijn en 80 kilo te wegen ....
De bedoeling is om nu droger te staan
En naar de 73-74kilo te gaan... zoals ik zei zijn keuzes.
Zie in de fitnes genoeg van die mannen met een emens vette huid en geen klein beetje droog... danku das niets voor mij![]()
. ik wil geen spierbundel zijn ik wil sherp staan ?. Wat is daar vervolgens mis mee ?.Droger worden doe je via voeding, niet AAS.Euuhm de lengte en gewicht is een keuze... is namelijk zeer gemakkelijk om 1.69 groot te zijn en 80 kilo te wegen ....
De bedoeling is om nu droger te staan
En naar de 73-74kilo te gaan... zoals ik zei zijn keuzes.
Zie in de fitnes genoeg van die mannen met een emens vette huid en geen klein beetje droog... danku das niets voor mij![]()
Dan moet je al helemaal van AAS afblijven.ik wil geen spierbundel zijn ik wil sherp staan ?. Wat is daar vervolgens mis mee ?.
het woord dik gebruiken we niet , hier zijn we buff of powerliftersOk laat me beginnen bij het begin aangezien ge zegd dat ik geen iQ heb...
Ik kom van 87 kilo...
Ik was veel te dik..
Heb een voedingschema gedaan als volgd... mijn gewicht x 30 = aantal cal - 200 cal per dag... dus ben ik nu op het gewicht dat ik WIL zijn... maar !!! Ik wil droger staan daarom de anavar...
Denk dat dit niet moeilijk te snappen is toch ?. Dus mensen die zeggen van jongen kom eerst zoveel kilo bij in spiermassa ... DAT WIL IK NIET ....
Snap je het bij deze... dus iQ hiet effe buiten laten. ik wil geen spierbundel zijn ik wil sherp staan ?. Wat is daar vervolgens mis mee ?.

het woord dik gebruiken we niet , hier zijn we buff of powerlifters![]()
. Ben namelijk maar een trol ook van 1.69
.