MuscleMeat

Anavar. Echt of nep

Aguero

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m69
Massa
67kg
Heel simpele vraag is dit echt of nep?.

jd4oj3ko5ymn.jpg

Het is inderdaad een simpele vraag, maar denk dat er maar weinig mensen hier het weten.

En ik heb het ook nog nooit eerder gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Vind hem ook nergens terug
Bizaar.

Niemand moet kuren :).
Dat weten we al jaren..
Eenmaal de stap te hebben genomen om alle bijsluiters/bijwerkingen te acepteren. Dan is het aan niemand meer om te zeggen je niet meer moet kuren... zoals ik zei. Jaren getwijfeld nu de stap... alleen zorgen dat je geen brol door u lijf jaagd... daarom jullie hulp.

Grtz

Niemand moet kuren :).
Dat weten we al jaren..
Eenmaal de stap te hebben genomen om alle bijsluiters/bijwerkingen te acepteren. Dan is het aan niemand meer om te zeggen je niet meer moet kuren... zoals ik zei. Jaren getwijfeld nu de stap... alleen zorgen dat je geen brol door u lijf jaagd... daarom jullie hulp.

Grtz

Grapjas.

Je bent 1.69m en 67kg, daarom moet je niet kuren.

En je wil geen troep in je lichaam stoppen.. dan moet je wel met andere merken komen.

idd je kunt nog genoeg natty winnen , gewoon niet doen . ken het lab niet ( ga ik geen uitspraken over doen )

Euuhm de lengte en gewicht is een keuze... is namelijk zeer gemakkelijk om 1.69 groot te zijn en 80 kilo te wegen ....

De bedoeling is om nu droger te staan
En naar de 73-74kilo te gaan... zoals ik zei zijn keuzes ;).

Zie in de fitnes genoeg van die mannen met een emens vette huid en geen klein beetje droog... danku das niets voor mij :)

Euuhm de lengte en gewicht is een keuze... is namelijk zeer gemakkelijk om 1.69 groot te zijn en 80 kilo te wegen ....

Zie in de fitnes genoeg van die mannen met een emens vette huid en geen klein beetje droog... danku das niets voor mij :)

god***domme, je snapt er de ballen niet van.

Kunnen we geen regel invoeren dat als jij je wilt aanmelden eerst een IQ test te doen @Sanca Claus?

Dit kan gewoon niet meer.

Ok laat me beginnen bij het begin aangezien ge zegd dat ik geen iQ heb...

Ik kom van 87 kilo...
Ik was veel te dik..
Heb een voedingschema gedaan als volgd... mijn gewicht x 30 = aantal cal - 200 cal per dag... dus ben ik nu op het gewicht dat ik WIL zijn... maar !!! Ik wil droger staan daarom de anavar...

Denk dat dit niet moeilijk te snappen is toch ?. Dus mensen die zeggen van jongen kom eerst zoveel kilo bij in spiermassa ... DAT WIL IK NIET ....

Snap je het bij deze... dus iQ hiet effe buiten laten ;). ik wil geen spierbundel zijn ik wil sherp staan ?. Wat is daar vervolgens mis mee ?.

Droger worden doe je via voeding, niet AAS.

Ok laat me beginnen bij het begin aangezien ge zegd dat ik geen iQ heb...

Ik kom van 87 kilo...
Ik was veel te dik..
Heb een voedingschema gedaan als volgd... mijn gewicht x 30 = aantal cal - 200 cal per dag... dus ben ik nu op het gewicht dat ik WIL zijn... maar !!! Ik wil droger staan daarom de anavar...

Denk dat dit niet moeilijk te snappen is toch ?. Dus mensen die zeggen van jongen kom eerst zoveel kilo bij in spiermassa ... DAT WIL IK NIET ....

Snap je het bij deze... dus iQ hiet effe buiten laten ;). ik wil geen spierbundel zijn ik wil sherp staan ?. Wat is daar vervolgens mis mee ?.
het woord dik gebruiken we niet , hier zijn we buff of powerlifters :P

Laat maar. Succes met je kuur!

Als je op 3500kcal zit en je traint hard en komt niks meer bij in gewicht kun je misschien spreken van slechte genen (met jou stats)

en is het het overwegen waard om een kuurtje te starten.

maar als zou zonde zijn dat je naturel iets fout doet in je voeding en training en hierdoor niet gaint.

67 kilo is echt niet veel, en dan ben ik nog wel iemand die ook realiseert dat je lengte en lichaamsbouw mee moet rekenen tijdens een oordeel.

mocht je een ecto zijn die op 47 kilo begonnen is en 20 kilo spier hebt opgebouwt komt dat al heel anders over dan een endo die op 65 kilo begon en 2 kilo spiermassa heeft gegaint.

Als je mijn punt begrijpt.

Terug
Naar boven