MuscleMeat

Anavar en supplementen

Lockon

Advanced Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Maandag start ik mijn anavar kuur, heb alles al voor elkaar heb alleen nog een paar vraagjes over de overige supplementen die ik gebruik.
Ik heb al gegoogled maar geen bevredigend antwoord gekregen.

Ik gebruik standaard ZMA, meestal voor 6 of 8 weken en daarna 2 of 3 weken niks. Ik gebruik het voor mijn acne en nachtrust (het testo boostende effect merk ik niks van). Nou heb ik nu ongeveer 3 weken niet gebruikt, kan ik dit gewoon tijdens de kuur gebruiken of is het misschien beter dit na de kuur te nemen (toch als testo booster).

Zelfde geld eigenlijk voor creatine, gebruik dit ook standaard alleen nu ff 2 weekjes niet. Kan ik dit ook tijdens de kuur nemen of misschien beter erna?

Verder neem ik uiteraard een paar multi extra tijdens de kuur.

naar mijn weten heeft creatine en anavar een goede synergie werking..dus ik zou die gewoon door laten lopen, en wellicht dosering wat verhogen.. Voor de rest van de vragen kan ik je niet helpen...

Ga je kuurboek bijhouden? zou tof zijn..

Ik zou de spulletjes juist nemen NA de kuur. Om de klap na de kuur een beetje op te vangen. Als je die al krijgt door anavar only..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit namenlijk een beetje met het volgende, ik ga altijd echt goed als ik creatine gebruik.
Ik neem het nu 2 weken niet en heb eigenlijk 2 weken k*t getraind, de gewichten die in mn sig en log staan kan ik echt niet halen zonder creatine lijkt het wel :S

Ik wil het meeste uit mn kuur halen, en niet het gevoel hebben 'weer opnieuw te moeten beginnen' omdat ik een terugval heb in gewichten.

je kunt gewoon creatine blijven gebruiken als je anavar neemt. het is zelfs aan te raden omdat anavar de opname van creatine verhoogt.

Hmm gemengde reacties, wie komt de doorslag geven? :p

Pff gewoon creatine gebruiken, sowieso lekker boeiend, anavar is echt vele malen krachtiger dan creatine. Ga gewoon trainen en eten en die pillen slikken en het gaat vanzelf goed. :)

creatine tijdens en ZMA erna

Ok, bedankt voor de reacties!

Ik ga dus sowieso creatine nemen gedurende de komende 6 weken.
Daarna wil ik om de eventuele klap op te vangen een luxere creatine nemen (ga hier altijd erg goed op qua uiterlijk, creatine doet niks met mijn gewicht) zat te denken aan noxplode.

ZMA neem ik na de kuur.

Zijn er nog meer dingen die ik na de kuur kan nemen om eventuele schade/terugval te beperken?

ik gebruik nu sinds anderhalve week anavar 60mg/pd, nitrix, pure creatine(ga over op cel mass), aminocell en mammoth..woog 2 weken geleden 93, en met een goed voedingsschemaweeg ik nu 99.

En voor erbij heb ik nog 'Alive' multivitaminen

Ik zou na de kuur een mariadistelkuur nemen voor je lever..haha

Laatst bewerkt:
Noxplode is zonde van je geld, simpele monohydraat volstaat, gewoon die goedkope van 10-15 euro. 5-10 gram per dag en je bent klaar, meer kan je lichaam niet opnemen, hoe duur de creatine ook is.

ik gebruik nu sinds anderhalve week anavar 60mg/pd, nitrix, pure creatine(ga over op cel mass), aminocell en mammoth..woog 2 weken geleden 93, en met een goed voedingsschemaweeg ik nu 99.

En voor erbij heb ik nog 'Alive' multivitaminen

Ik zou na de kuur een mariadistelkuur nemen voor je lever..haha
Hoezo, anavar is niet echt superbelastend voor je lever.
En volgens mij valt het met creatine e.d. ook wel mee?

Terug
Naar boven