AndroidHealthClinic

anavar en testo's goeie combo????

Bezoekers in dit topic

yoweatowe

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
14
Waardering
0
Wie kan mij adviseren over het volgende:

anavar en testo

goeie combo of niet??? Ik heb snel advies nodig, please.

alvast bedankt
 
ik zou deca en dianabol erbij pakken

en tijdens je nakuur insuline+creatine pakken om terugval te beperken..
 
je zit verkeerd makker...je hebt de verkeerde afslag genomen...post het nog es in de anabole sectie...
SLOTJEEUUH!!!!!!:D :D

ik moet mod worden :p :D
 
Met een beetje search werk weet je al een hoop meer!
Wat wil je berijken ?
 
Stel je eerst eens voor. Op deze manier heb ik niet eens zin je vraag te beantwoorden.
 
yoweatowe zei:
Wie kan mij adviseren over het volgende:

anavar en testo

goeie combo of niet??? Ik heb snel advies nodig, please.

alvast bedankt

:finger: Je bedoelt > ik heb mijn spullen al gekocht en ben nu een week of 2 bezig en vraag ik me inneens af of deze combi wel goed is! :scratch: en hoe moet ik het eigenlijk gebruiken :scratch:
 
anavar met ???

allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties! De meeste hebben wel in de gaten dat ik zelf niet veel kaas heb gegeten van dit onderwerp. Ik ben zo'n week geleden begonnen met anavar maar, zo las ik, dat je daar niet echt veel spiermassa mee wint, wel kracht. Ik slik 30 mil gram per dag en zorg dat ik genoeg eiwitten en vitaminnen binnen krijg. Wat zal ik goed kunnen combineren?? deca wordt genoemd. blijkbaar dus niet met testo's. bedankt!
 
Als je echt massa wilt ga je geen Anavar nemen. Dat zet geen zoden aan de dijk. Anavar is geschikt voor cuttingdoeleinden of om te bridgen voor de wedstrijdbodybuilders.

Ga je nog ff verdiepen kerel.



yoweatowe zei:
allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties! De meeste hebben wel in de gaten dat ik zelf niet veel kaas heb gegeten van dit onderwerp. Ik ben zo'n week geleden begonnen met anavar maar, zo las ik, dat je daar niet echt veel spiermassa mee wint, wel kracht. Ik slik 30 mil gram per dag en zorg dat ik genoeg eiwitten en vitaminnen binnen krijg. Wat zal ik goed kunnen combineren?? deca wordt genoemd. blijkbaar dus niet met testo's. bedankt!
 
Back
Naar boven