XXL Nutrition

Anavar vs LGD

20230714_054947-jpg.jpg

Ipv van beide neem je beter 300mg Test E/C elke week. Tabs is zonde van je geld.

Dat ging over Cardarine. Ook de dosis speelt mee, als je een rat 3.5/5mg geeft.
een rat weegt ongeveer 400gram.
Ah ja dacht het nog dat jij er meer over wist. Heb zelf enkel ervaring met LGD en MK677 jaren geleden. en totaal geen wonder middelen als beschreven best wel wat sides. Ik zou persoonlijk die SARMS links laten liggen. Veel te weinig over geweten op lange termijn. OT Anavar of low test-e/c kuurtje ga je meer aan hebben en duidelijkheid over de mogelijke sides die echt miniem zijn op low dose. Succes!

Dag groeimaten.

Ik ga binnenkort voor 8-10 weekjes weg en het is eindelijk ivm werk de ideale gelegenheid om een mild kuurtje te doen en er kennis mee te maken na +- 8 jaar natuurlijk trainen.

Heb het al vaker overwogen maar dan klopte mijn voeding weer niet. Dan kwam het niet uit ivm werk en kon ik niet 100% juist aanpakken, jullie kennen het wel.

Dat moment is nu dus aangekomen. En ik wilde eigenlijk paar kg pakken en wat droger worden.

Dus in principe veel ingelezen over anavar en dit leek mij mild genoeg om het eens te proberen.

Toen begon de zoektocht naar de juiste(lees echte) anavar en kwam ik dis bij iemand uit. Die me vertelde dat ik dus absoluut geen anavar moet doen en VEEEEL beter LGD 4033 kan nemen.

Minder bijwerkingen, meer groei en minder schadelijk.

Toen ben ik me daarover gaan inlezen en is het echt 2 zijdig wat ik lees, het meerendeel wijst toch erop dat wanneer je de echte LGD hebt het inderdaad weinig bijwerkingen geeft en je er goed op kan groeien.

Ik ben nu eens benieuwd naar jullie meningen of ervaringen op dit toch wat grotere forum om mijn kennis te verbreden en geen domme keuzes te maken.

Excuses voor het lange verhaal en alvast bedankt voor de hulp.👊🏻
SARM’s zijn waardeloos net zoals oral only kuurtjes. Daarmee pak je geen paar kg terwijl je droger wordt. Ik (en waarschijnlijk de rest die aanwezig zijn in dit topic) zouden je gewoon aanraden een injectable kuurtje te pakken. Iedereen die begint met een oral only kuur heeft ALTIJD spijt achteraf nadat ze alsnog belanden bij de injectables.

• Topic Starter Topic Starter
SARM’s zijn waardeloos net zoals oral only kuurtjes. Daarmee pak je geen paar kg terwijl je droger wordt. Ik (en waarschijnlijk de rest die aanwezig zijn in dit topic) zouden je gewoon aanraden een injectable kuurtje te pakken. Iedereen die begint met een oral only kuur heeft ALTIJD spijt achteraf nadat ze alsnog belanden bij de injectables.
Thanks voor de tips allemaal.

Je hebt helemaal gelijk en ik weet het. Het is puur het gevoel op dit moment dat de stap naar injectables voor mij nog te groot is, al weet ik dat oral only meer achade doet dan test.

Ik probeer het 1x en wil graag de uitwerking ervan weten. En inderdaad, de kans dat ik later wel een spuit zet is ongeveer 99% 😅
Maar of ik dan ook spijt heb van dit oral only kuurtje denk ik niet 👊🏻

Thanks voor de tips allemaal.

Je hebt helemaal gelijk en ik weet het. Het is puur het gevoel op dit moment dat de stap naar injectables voor mij nog te groot is, al weet ik dat oral only meer achade doet dan test.

Ik probeer het 1x en wil graag de uitwerking ervan weten. En inderdaad, de kans dat ik later wel een spuit zet is ongeveer 99% 😅
Maar of ik dan ook spijt heb van dit oral only kuurtje denk ik niet 👊🏻
Het is uiteindelijk jouw keuze inderdaad en doe wat volgens jou het beste is. Ik kan je alleen garanderen dat de Anavar kuur je veel krachtprogressie gaat geven, overheerlijke pumps die je heel de dag met je draagt zowat en wat meer drive in de gym. Qua spiermassa zul je niet veel zien en al deze mooie dingen die ik heb opgenoemd gaan na de cycle best snel weer weg wat mentaal best kut is.

Het is uiteindelijk jouw keuze inderdaad en doe wat volgens jou het beste is. Ik kan je alleen garanderen dat de Anavar kuur je veel krachtprogressie gaat geven, overheerlijke pumps die je heel de dag met je draagt zowat en wat meer drive in de gym. Qua spiermassa zul je niet veel zien en al deze mooie dingen die ik heb opgenoemd gaan na de cycle best snel weer weg wat mentaal best kut is.
Ahh oke thanks voor de headsup. Ben heel benieuwd. Voorlopig is de grootste uitdaging de juiste/goede anavar vinden

Idd, na paar dagen is het weg.

@groeimaatjexxl resultaten liggen aan je voeding en training. Var zal je iets ondersteunen.

En toch ook veel minder research denk ik?
Verschilt. Van veel AAS is uiteindelijk ook weinig tot geen onderzoek gepubliceerd. Nu is er van LGD4033 ook bijster weinig gepubliceerd hoor, daar niet van. Ik schrijf dit erover in het concept van de tweede editie van Book on Steroids:
1689687711935.png

• Like
Waarderingen: horn
Lekker slap gelul weer. bij 99% van de tabjes gaat het er om dat de gebruiker, op dat moment zijn training en voeding beter op de rit heeft dan vooraf. Behouden resultaten 6 weken na de tabkuur praat niemand over. Vaak zie je sowieso na anabolica gebruik, dat veel gebruikers terugvallen in kracht en dat gaat in hun koppie zitten. Daarom is het beter als je toch gaat kuren om te cruisen, dan beperk je het nog. of langer kuren dan 10-12 weken. Gerichte bulkkuur, cutkuur etc. Daar is geen klinisch onderzoek voor nodig, ieder kuurder weet dat zelf donders goed.

Hier besproken Anavar kuur zal je wat extra kracht geven, en pomp als je niet te vet bent. beide raak je snel kwijt na de kuur, en dat zorgt vaak voor het in het koppie gaan zitten.
als je voeding en training goed is, zul je echt wel paar kg pakken, maar dat had je waarschijnlijk zonder Var ook behaald.

Lekker slap gelul weer. bij 99% van de tabjes gaat het er om dat de gebruiker, op dat moment zijn training en voeding beter op de rit heeft dan vooraf. Behouden resultaten 6 weken na de tabkuur praat niemand over. Vaak zie je sowieso na anabolica gebruik, dat veel gebruikers terugvallen in kracht en dat gaat in hun koppie zitten. Daarom is het beter als je toch gaat kuren om te cruisen, dan beperk je het nog. of langer kuren dan 10-12 weken. Gerichte bulkkuur, cutkuur etc. Daar is geen klinisch onderzoek voor nodig, ieder kuurder weet dat zelf donders goed.

Hier besproken Anavar kuur zal je wat extra kracht geven, en pomp als je niet te vet bent. beide raak je snel kwijt na de kuur, en dat zorgt vaak voor het in het koppie gaan zitten.
als je voeding en training goed is, zul je echt wel paar kg pakken, maar dat had je waarschijnlijk zonder Var ook behaald.

Dankjewel, dit is ook exact wat ik ervan verwacht, en de opties die je benoemd zal ik uiteindelijk ook gaan uitvoeren

Hoe gaat het hier? Al goeie var gevonden?

Terug
Naar boven