MuscleMeat

Anavar EPL

Reverz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m91
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Twee potjes met verschillende grootte

Ervaringen?

Echt of nep.?

Vanwaar de verschillende grootte?

2hchop5.jpg

Alvast bedankt

Real. Verschillende potjes gebeurd wel een vaker bij epl. Wss hebben ze verkeerde grootte potjes besteld of de kleine waren op, niks aan de hand! Heb geen ervaringen.

haha 7 jaar geleden zat de onderkant van het potje steeds vol met enkel poeder, is dit nog steeds zo? Moet wel zeggen het altijd goed knallen was op EPL tabs!

.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

.

reported, word nu wel is schijtziek van al die resellers

Wtf? Hij vraagt gewoon of de tabs niet afbrokkelen nu. Toevallig weet ik dat dus ik geef gewoon antwoord. Ik verkoop helemaal niks.

Amateuristisch merk dat EPL. Ik zou sowieso ver weg blijven van UG Anavar want daar zit 99/100x niet echt oxandrolone in...

^ dit. Dus dan kan je net zo goed winstrol slikken toch? Betere resultaten en kost toch minder dan "anavar". Soms willen ze ook nog wel eens oxy of dbol erin stoppen. Dat risico zou ik sowieso al niet lopen dus.

Ik krijg angstaanvallen van winstrol en heb de anavar van EPL en EP gebruikt zonder probleem en met goed resultaat. Kijk, ik kan nog steeds niet zeggen of er dan echt anavar in zit natuurlijk :P maar er zat bij die merken, toen ik het gebruikte, in ieder geval winstrol in.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

in ieder geval GEEN winstrol in bedoel ik.
Anders zou ik na een paar dagen al angstig worden namelijk

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

^ dit. Dus dan kan je net zo goed winstrol slikken toch? Betere resultaten en kost toch minder dan "anavar". Soms willen ze ook nog wel eens oxy of dbol erin stoppen. Dat risico zou ik sowieso al niet lopen dus.

Bij oxy of dbol merk je het toch meteen? Direct veel kilo's en vochtig worden.
Lijkt me wel heel erg dom als ze dat erin stoppen

Ik krijg angstaanvallen van winstrol en heb de anavar van EPL en EP gebruikt zonder probleem en met goed resultaat. Kijk, ik kan nog steeds niet zeggen of er dan echt anavar in zit natuurlijk :P maar er zat bij die merken, toen ik het gebruikte, in ieder geval winstrol in.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Kreeg jij bij bold toch ook?

Kreeg jij bij bold toch ook?

Yep winstrol en bold.
Schijnen allebei een negatieve werken op je gaba te hebben en ik merk dat inderdaad.
Wel jammer want bold zou dikke aders geven dus dat had ik graag eens bij een cut gedaan zodat ik er op het einde een mooiere foto uit kreeg :)

Dat merk je inderdaad vrijwel direct. Maar heb voorheen meegemaakt dat een vrouw "anavar" nam en toch behoorlijk vochtig werd terwijl ze qua voeding wel goed zat. Ze is dus ook direct gestopt na 2,5 week. Lijkt me toch iets wat onmogelijk is bij anavar of winstrol. Wilt niet zeggen dat EPL er winstrol, dbol of oxy in heeft zitten... Gewoon proberen en zien wat het met je doet als je 100mg ed inneemt.

Zolang het maar legit is.

Je moet de klanten zoeken waar ze zitten he...

Ik heb 1 vaste webshop en zal het nooit ergens anders halen.. Die spammen ook niet op forums zoals hier nu gebeurd

Terug
Naar boven