MuscleMeat

Anavar of niet?

• Topic Starter Topic Starter
De leverwaarden zijn binnen:
Resultaat Referentiewaarden
gamma-GT 11 <55
ASAT 32 <35
ALAT 84 <45
Billirubine volgt nog.

Niet heel schokkend allemaal. De test op leverwaarden was maar 15 euro en 19 euro voor verzend- + afnamekosten.

Misschien een rare vraag. Ik neem beta alanine als supplement. Kan dit bijdragen aan de verhoogde waarde van ALAT (alanine aminotransferase)?

Ik zie dat in de buitenlandse webwinkels Anavar fors duurder is. De prijzen lopen echt uiteen van tegen de 70 euro per pot van 100 tabletten a 10mg tot wel ruim boven de 100 euro.
Ik ken geen HG Anavar en wat ik heb begrepen wordt deze ook niet meer gemaakt. Anders zou ik die nog een kunnen proberen.

De leverondersteuning is een goede tip. Ga ik toch maar meteen aanschaffen.
Op deze manier zet ik liever wat test e inderdaad.

:thumbs:

Bilirubine totaal heeft waarde 11 referentie is 3 - 21
Deze waarde zit ook netjes keurig op niveau.

De tests voor Anavar zijn binnen. Ik heb er eentje uitgevoerd. Ik heb om de 5 min foto's gemaakt. Ik vind het alleen lastig om de kleur te vergelijken. Heeft er iemand ervaring met deze Anavar/Winstrol test?

Ben wel benieuwd naar de testresultaten en hoe je ze kan interpreteren.

Ben ook benieuwd naar de test. Kun je de foto's uploaden?

Onzin. Anavar is heel mild voor de lever. Bij de meeste mensen levert dit geen verhoogde waarde op.
Daarnaast is "verhoogd" relatief. Zoals ik al aangaf ga ik mijn leverwaarden testen om te weten of deze niet enorm veel verhoogd zijn waardoor mijn lever schade kan oplopen. Dus verhoogd tot ver boven de referentiewaarde.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

De kleur is gelig maar toch ook een beetje donker. Deze foto is ook na 15 min genomen en het schemerde toen al een klein beetje. Misschien is er in de tablet zowel Oxandrolon als Stanozolol?
In ieder geval ga ik er hard op. Inmiddels 5kg zwaarder geworden en 1% droger.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

En dan nu met foto :P
2z827nr.jpg

Hoe mild het ook is, ging me niet zo zeer om wat je neemt maar het feit dat het sowieso verhoogd is al is het niet veel.

Maar goed.. Mooi dat het mee valt, succes met je kuur verder! :)

Onzin. Anavar is heel mild voor de lever. Bij de meeste mensen levert dit geen verhoogde waarde op.
Daarnaast is "verhoogd" relatief. Zoals ik al aangaf ga ik mijn leverwaarden testen om te weten of deze niet enorm veel verhoogd zijn waardoor mijn lever schade kan oplopen. Dus verhoogd tot ver boven de referentiewaarde.

Anavar geeft wel verhoogde leverwaarden. Maar daarnaast wordt de toxiciteit van klassieke orale middelen vaak overschat. Zelfs gisteren nog iemand die dacht dat ie van anadrol een nieuwe lever zou nodig hebben, maar zelfs met 200 mg per dag voor 20 weken, en studies met tot 5 mg/kg.dag vallen die waarden echt nog mee. Het probleem is dat dit enigzins persoonlijk ingegeven is ook, en sommige mensen hebben ook zwakke levers. Genoeg reden om voorzichtig te zijn en je zonder verdere testen zeker aan de 4-6 weken limiet te houden, maar als je wel regelmatig laat checken kan dat gerust langer.

Maar anavar eigenlijk dus niet zoveel minder toxisch dan andere klassieke orale middelen hoor. Fabeltje komt vooral uit studies, waarbij ze dan vergeten dat var in 2.5-20 mg per dag gegeven wordt ipv de normale 60-100 voor BBing doeleinden.

De kleur is gelig maar toch ook een beetje donker. Deze foto is ook na 15 min genomen en het schemerde toen al een klein beetje. Misschien is er in de tablet zowel Oxandrolon als Stanozolol?

Lijkt mij het meest logische, zie je met fake blue hearts ook. Moeten 10 mg dbol bevatten en uiteindelijk zit er 2.5 elk dbol en methyltest in.

Ik wil weten of mijn leverwaarden licht of zwaar verhoogd zijn. Anavar zou niet al te zwaar moeten zijn voor de lever. Ik begon mijn lever vorige week af en toe lichtjes te voelen maar de laatste paar dagen begin ik deze langer en meer te voelen. Ik ben pas 2,5 weken op weg en als dit alleen maar erger wordt ga ik het niet afmaken.
Vandaag ook maar HCG gezet omdat mijn ballen merkbaar zijn gekrompen. Ook mijn vrouw kon dit bevestigen.

Gekrompen ballen door anavar only?
Kan dat?

PS: Dit staat in de wiki van dbb over anavar:
Bijwerkingen
Hoofdpijn
Libidoverlies
Diarree
Duizeligheid
Belasting van de lever (schadelijk bij langdurig gebruik en/of hoog doseren)
Androgene bijwerkingen bij hoog doseren (acne, groei van lichaamshaar,...)
Vermannelijking bij vrouwen bij hoog doseren

Ik heb nu 2 maal anavar gebruikt eerste keer op 40mg voor 8 weken en een jaar later op 60 mg voor 8 weken.
3 letterig merk.
Beide keren een kilo of 3 gegaind en vooral aardige kracht toenname en de aderen sprongen er ook wel uit.
Geen enkele gewrichtspijn gehad,maar heb geen ervaring met Winstrol dus kan niet vergelijken.

Gekrompen ballen door anavar only?
Kan dat?

PS: Dit staat in de wiki van dbb over anavar:
Bijwerkingen
Hoofdpijn
Libidoverlies
Diarree
Duizeligheid
Belasting van de lever (schadelijk bij langdurig gebruik en/of hoog doseren)
Androgene bijwerkingen bij hoog doseren (acne, groei van lichaamshaar,...)
Vermannelijking bij vrouwen bij hoog doseren

Mijn libido is behoorlijk gestegen :)
Ik heb ook af en toe wat pijn in mijn ellenbogen en heel soms in mijn knie.
Geen last verder van hoofdpijn, diarree, duizeligheid.
De dosering heb ik nu gehalveerd en heb vrijwel geen pijn meer bij mijn lever.
Ook neem ik nu een supplement voor de ondersteuning van mijn lever.

Mijn libido is behoorlijk gestegen :)
Ik heb ook af en toe wat pijn in mijn ellenbogen en heel soms in mijn knie.
Geen last verder van hoofdpijn, diarree, duizeligheid.
De dosering heb ik nu gehalveerd en heb vrijwel geen pijn meer bij mijn lever.
Ook neem ik nu een supplement voor de ondersteuning van mijn lever.

Ik neem aan door de HCG en niet de anavar?
Heb trouwens nog nergens iets gelezen over HCG bij een anavar-only kuurtje ???

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

En dan nu met foto :P
2z827nr.jpg
Is dan de Marquis test gezien het geel moet kleuren, maar hoe het zou kleuren voor oxandrolon is mij niet bekend (is nergens gedocumenteerd naar mijn weten). Wordt normaal naftol-sulfaat zuur gebruikt voor kleurtests met steroiden, maar daarvan is dan weer geen data bekend voor zowel oxandrolon als stanozolol.

Ik neem aan door de HCG en niet de anavar?
Heb trouwens nog nergens iets gelezen over HCG bij een anavar-only kuurtje ???

Nee mijn libido ging direct na een paar dagen keihard omhoog. HCG ben ik pas in de 2e week gaan gebruiken.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Is dan de Marquis test gezien het geel moet kleuren, maar hoe het zou kleuren voor oxandrolon is mij niet bekend (is nergens gedocumenteerd naar mijn weten). Wordt normaal naftol-sulfaat zuur gebruikt voor kleurtests met steroiden, maar daarvan is dan weer geen data bekend voor zowel oxandrolon als stanozolol.

De kleur moet geel/groen kleuren voor Oxandrolon en voor Stanozolol olijfgroen. Nou zit er niet veel verschil tussen deze kleuren als bijvoorbeeld blauw en rood :P

Nee mijn libido ging direct na een paar dagen keihard omhoog. HCG ben ik pas in de 2e week gaan gebruiken.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

De kleur moet geel/groen kleuren voor Oxandrolon en voor Stanozolol olijfgroen. Nou zit er niet veel verschil tussen deze kleuren als bijvoorbeeld blauw en rood :P
Olijfgroen? Welke reagent wordt er dan gebruikt? Heb het even nagelopen in wat up2date tabellen, en kan alleen de kleuring naar oranje-geel vinden voor stanozolol bij Marquis test, en bruin bij Mandelin's test. Voor oxandrolon vind ik helemaal niks. Ik heb nogal m'n twijfels bij deze kit.

Olijfgroen? Welke reagent wordt er dan gebruikt? Heb het even nagelopen in wat up2date tabellen, en kan alleen de kleuring naar oranje-geel vinden voor stanozolol bij Marquis test, en bruin bij Mandelin's test. Voor oxandrolon vind ik helemaal niks. Ik heb nogal m'n twijfels bij deze kit.

Ik heb geen idee welke reagens wordt gebruikt. Dit is de producent van de test en er staan ook voorbeeldfoto's bij. http://www.labmax.ca/products/single-test-for-anavar-and-winstrol-only.html

Offtopic: Vorige keer kreeg ik een rode kaart voor het linken naar deze testkit terwijl dit helemaal geen link is naar illegale winkels/substanties.
Hopelijk leest men dit eerst voordat er meteen een rode kaart wordt getrokken.

Vind het 'n beetje dodgy, zetten er zelf ook niet bij welke reagens er wordt gebruikt.

Terug
Naar boven