Fitness Seller

Anavar kuur

Lazzoo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
98kg
Vetpercentage
19%
Beste Leden,

De kogel is door de kerk! Na lange jaren getraind te hebben, heb ik eindelijk besloten om aan een kuur te beginnen.

Het wordt Anavar voor 6 weken lang 50mg met 2 week nakuur tamoxifen 20mg.
Mijn doel hiermee is om vet% omlaag te krijgen en spier massa behouden.

Heb volgende vraag kennen jullie de volgende merk? Enige ervaringen mee met het merk?
Zie foto

Sups:

Creatine
1500 mg glucosamine
Vitamine d
Mariadistel

Laatst bewerkt door een moderator:
...dit mag alleen in de echt/nep sectie geloof ik??

Mariadistel niet tijdens de kuur gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik was zowiezo niet plan om tijdens de kuur te gebruiken,
Alleen ik kom er niet uit of het nou beter voor of na te gebruiken is meningen verschillen hierover

Hoewel ik totaal geen onderzoek heb gedaan naar mariadistel, ik neem aan dat het doet wat het moet doen.
Waarom zou je een lever detox supplement nemen als je er niets mis is met je lever?
Als je het wilt nemen neem je het dus na je kuur.

Hoewel ik totaal geen onderzoek heb gedaan naar mariadistel, ik neem aan dat het doet wat het moet doen.
Waarom zou je een lever detox supplement nemen als je er niets mis is met je lever?
Als je het wilt nemen neem je het dus na je kuur.

Bedankt voor de terugkoppling!

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Iemand nog bekend met het merk?

Liv52 nemen, en 50mg is eigelijk iets te weinig, vergeet niet dat anavar eigelijk maar 1x goed aanslaat, is mijn ervaring... ik heb de eerste x 40mg genomen en knalde er echt enorm op, veel winst
een tweede kuur ging ik in met 60mg en verwachte er echt veel van, maar de 2e kuur viel enorm tegen, dus als ik het over zou doen zou ik de eerste keer gelijk op 60 of 70mg gaan zitten..

Liv52 nemen, en 50mg is eigelijk iets te weinig, vergeet niet dat anavar eigelijk maar 1x goed aanslaat, is mijn ervaring... ik heb de eerste x 40mg genomen en knalde er echt enorm op, veel winst
een tweede kuur ging ik in met 60mg en verwachte er echt veel van, maar de 2e kuur viel enorm tegen, dus als ik het over zou doen zou ik de eerste keer gelijk op 60 of 70mg gaan zitten..

Zou minimaal op 60 gaan zitten. Dan merk je pas echt goed het verschil..

Bedankt voor de terugkoppling!

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Iemand nog bekend met het merk?

Ja ervaring met het merk maar dit mag je hier niet bespreken helaas.

als ik geen sides effecten, krijg ben ik van plan om in 1 week op teschroeven naar 60mg, maar wil effe eerst aanzien hoe mijn lichaam erop gaat reageren want wordt mijn eerste kuur

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

als mijn lichaam er goed op reageer ga ik het zeker opkrikken naar 60mg

van anavar ga je echt niets merken kwa sides hoor... misschien wat placebo effect...

als ik geen sides effecten, krijg ben ik van plan om in 1 week op teschroeven naar 60mg, maar wil effe eerst aanzien hoe mijn lichaam erop gaat reageren want wordt mijn eerste kuur

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

als mijn lichaam er goed op reageer ga ik het zeker opkrikken naar 60mg

hoe is je anavar kuur gegaan?

Terug
Naar boven