XXL Nutrition

anavar massa?

Pkutrecht

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Hallo beste lezers,

Mijn lengte is 1,88m, weeg 91kg, 8,52%bf, 22 jaar, en train 5jaar nu.
neem 300 gram eiwitten per dag, ongv 3800kcal.
Heb al 1 kuur gedaan, (1,5 jaar geleden)
6 weken lang 50 mg winny per dag
2 weken na kuur nolvadex 30mg per dag
gainde hier 6 kilo mee, hield er 4 van over. (niet veel, ik weet het)

Nu wil ik na de zomer, ongeveer ergens in oktober beginnen met test e + anavar.

Ik had in gedachte om
10 weken lang 250 of 500 mg per week te zette (weet niet wat beter zou zijn)
eerste 6 weken 40 mg var per dag
nakuur week 12 tot 14, 30mg clomid en 20 mg nolvadex per dag

Nou zijn mijn vragen als volgt.

Ik wil graag nog wat droge massa er bij pakken, ik weet dat dbol veel meer massa zou geven, maar wil liever var.

Geeft deze combo van test e + var redelijke massa gain?
Of is het gewoon echt om te cutten?

En 250 of 500mg test per week voor paar mooie kilo's droge massa?

Wat raden jullie mij aan?

Alvast vriendelijk bedankt !

Je kunt dan beter Winny + Test-e nemen als je droge massa erbij wilt, denk ik dat dit je meer gaat brengen dan Var.
Overigens is 4KG overhouden aan een winny only kuurtje gewoon prima en ongeveer het gemiddelde als je het goed doet ;)

Als je niet kuurt dan is 300gr eiwitten imo wel een beetje overkill :p Maar als het werkt voor je, niets aan veranderen natuurlijk!

kan wel maar anavar is vooral bedoeld om te cutten ;)

300gram off cycle gaat nergens over man
Kan zeker 50-100 gram vanaf

• Topic Starter Topic Starter
ja het is misschien een beetje veel,
maar ik hou van tonijn, kwark, witvis en shakes. vind het heerlijk
als ik honger heb, en wil een tussendoortje, neem ik een van bovenstaande.
altijd beter dan ships en chocolade he.

maar goed,
wat zouden jullie mij aan raden?
250 of 500 test e per week voor 10 weken lang.
en zou anavar of winstrol beter zijn voor wat mooie kilo's droge massa.
en hoeveel mg vervolgens dan?

vriendelijk bedankt!

500.

Var op 40 is nutteloosen zonde van je geld. Zou kickstart ook maar 4 welen doen. Zou gaan voor winny.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je antwoord!

als var op 40 nutteloos is, hoeveel heb ik dan nodig om het wel nut te laten hebben,
en kan ik dan beter anavar of winny doen, als ik een hoeveelheid meer neem van anavar

Waarom doe je niet wat research het lijk mij fijner kuren als je zelf weet wat je doet.En weet waarvoor je dingen gebruikt ;)

Je kunt dan beter Winny + Test-e nemen als je droge massa erbij wilt, denk ik dat dit je meer gaat brengen dan Var.
Overigens is 4KG overhouden aan een winny only kuurtje gewoon prima en ongeveer het gemiddelde als je het goed doet ;)

Als je niet kuurt dan is 300gr eiwitten imo wel een beetje overkill :p Maar als het werkt voor je, niets aan veranderen natuurlijk!

kan wel maar anavar is vooral bedoeld om te cutten ;)

500.

Var op 40 is nutteloosen zonde van je geld. Zou kickstart ook maar 4 welen doen. Zou gaan voor winny.

bedankt voor je antwoord!

als var op 40 nutteloos is, hoeveel heb ik dan nodig om het wel nut te laten hebben,
en kan ik dan beter anavar of winny doen, als ik een hoeveelheid meer neem van anavar

Denk dat het antwoord wel gegeven is;)

Als ik je antwoord lees denk ik dan je je anavar al heb.
Als dit zo is kan je bij de meeste leveranciers dichte potjes wel opruilen.

Denk dat het antwoord wel gegeven is;)

Als ik je antwoord lees denk ik dan je je anavar al heb.
Als dit zo is kan je bij de meeste leveranciers dichte potjes wel opruilen.

Je zou hem op 80mg kunnen zetten, zou je naar het schijnt vglbare resulaten als winny 50mg mee halen. Wsl omdat je dan 50mg winny en 30mg var binnen hebt...hehe

Je zou hem op 80mg kunnen zetten, zou je naar het schijnt vglbare resulaten als winny 50mg mee halen. Wsl omdat je dan 50mg winny en 30mg var binnen hebt...hehe

Ja dus zit je met 2 orals te hannessen. Of begrijp ik je hier verkeerd.

Ik begrijp de TS niet. Als hij zijn eerste kuurtje 4 kilo pakt op winny, waarom moet je dan overstappen op anavar?
Winny + test moet goed zijn dan toch.

Verder is zijn vraag beantwoord door meerdere mensen. Winny of anavar = 3-0

Heb anavar al op 100 gehad, dit kostte me redelijk veel voor de anavar alleen.
Ik zit nu op winny 80, bevalt me véél beter dan die anavar 100. Anavar is wel goed als je op laag vetpercentage zit. Dat had ik ook, haalt echt je buikvet wat weg en geeft een goede pomp. Maar voor die dosis en het kostenplaatje nee vind ik het niet waard.

Heb anavar al op 100 gehad, dit kostte me redelijk veel voor de anavar alleen.
Ik zit nu op winny 80, bevalt me véél beter dan die anavar 100. Anavar is wel goed als je op laag vetpercentage zit. Dat had ik ook, haalt echt je buikvet wat weg en geeft een goede pomp. Maar voor die dosis en het kostenplaatje nee vind ik het niet waard.

Daarom is Var misschien beter op het einde van een cut. Is wel wat milder dan Winny, van die laatste krijgen sommigen last van gewrichten.
Maar blijft dus steeds de vraag of de anavar die je koopt wel degelijk anavar is. Niet waarschijnlijk, of toch geen pure

Ik zou toch minstens 4 weken nakuren.

Ja dus zit je met 2 orals te hannessen. Of begrijp ik je hier verkeerd.

Ik begrijp de TS niet. Als hij zijn eerste kuurtje 4 kilo pakt op winny, waarom moet je dan overstappen op anavar?
Winny + test moet goed zijn dan toch.

Verder is zijn vraag beantwoord door meerdere mensen. Winny of anavar = 3-0

Hij bedoelt dat er weinig echte var te verkrijgen is.

Terug
Naar boven