AndroidHealthClinic

Anavar na roa

Johnay

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Ik zou een anavar-kuurtje willen doen van 50 - 50 - 60 - 60 - 70 - 70...
Nu is het probleem dat ik nogmaar maand verlost ben van men roacutane kuur, men leverwaardes zijn nogwat verstoord maar de dokter zegt dat deze binnen de maand terug inorde zullen zijn. Nu vraag ik mij af of ik al zou starten met anavar?
Heb roacutane gepakt op 60mg, dus is men lever toch wel al bestand niet :p ?
Alleen men GAMMA GT waarde was nog te hoog op 104 :(

Waarom heb je het niet meteen aan je arts gevraagd?
Moet je nog een keer terug komen om je leverwaardes op te laten meten?

Zou persoonlijk nog even wachten.
Het is niet zo dat jij je lever kan trainen en hij beter bestand word tegen schade.

Ik zou een anavar-kuurtje willen doen van 50 - 50 - 60 - 60 - 70 - 70...
Nu is het probleem dat ik nogmaar maand verlost ben van men roacutane kuur, men leverwaardes zijn nogwat verstoord maar de dokter zegt dat deze binnen de maand terug inorde zullen zijn. Nu vraag ik mij af of ik al zou starten met anavar?
Heb roacutane gepakt op 60mg, dus is men lever toch wel al bestand niet :p ?
Alleen men GAMMA GT waarde was nog te hoog op 104 :(

Logica ontgaat mij even? Je lever is wel al bestand door inname van roa op 60mg? :o

• Topic Starter Topic Starter
Logica ontgaat mij even? Je lever is wel al bestand door inname van roa op 60mg? :o
Ik zal het eerder zo zeggen: men lever kon roa op 60mg aan, verhoogde waardes wel (wat normaal is) maar niet extreem.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 11:29 ----------

Waarom heb je het niet meteen aan je arts gevraagd?
Moet je nog een keer terug komen om je leverwaardes op te laten meten?

Zou persoonlijk nog even wachten.
Het is niet zo dat jij je lever kan trainen en hij beter bestand word tegen schade.
Maybe he will go loco, en die zou toch zeggen van doe het niet ... het is een dokter...
Ja, hij zij binnen een maand moeten ze terug OK zijn en als je wilt kom je nog maar eens langs dusja

Hoezo Loco? Je hebt Roa genomen en wilt aan de hand daarvan toch je bloedwaardes laten checken?

Zou ik een tijdje flink gaan zuipen, is hij overal tegen bestand. :o

Je lever was bestand tegen roa 60 mg (totaal een ander middel dan anavar/ass, maargoed)... hij was er inderdaad bestand tegen... maar toen had je ook nog geen verhoogde leverwaardes nam ik aan.

Nu anavar nemen verhoogd de schadelijkheid alleen maar.

Maybe he will go loco, en die zou toch zeggen van doe het niet ... het is een dokter...

Ja, dus??

Je lever was bestand tegen roa 60 mg (totaal een ander middel dan anavar/ass, maargoed)... hij was er inderdaad bestand tegen... maar toen had je ook nog geen verhoogde leverwaardes nam ik aan.

Nu anavar nemen verhoogd de schadelijkheid alleen maar.

Ja, dus??
Men waardes op roa waren ook verhoogd, maar ze waren niet alarmerend waardoor ik op 60mg mocht blijven doornemen.
Hij zij tegen mij dat als ik WOU binnen een maand nog eens mocht langskomen om te testen of alles terug OK was, maar hij was er vrij zeker van dat dit zo zal zijn omdat men andere leverwaardes (buiten de gamma GT die nog op 104 staat) terug inorde waren.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 11:41 ----------

Mischien handig om te weten, nog maar 2 weken gestopt met roa na een kuur vna 5 maanden...

Ik bedoelde dat je leverwaardes helemaal in orde waren toen je begon met roa.

Maar om terug te komen op je vraag, als je onnodig extra risico wil lopen, dan start je nu al... wil je het wat veiliger doen, dan wacht je nog even (misschien je leverwaardes laten checken wanneer je klaar bent met anavar).

Alleen zoals gezegd is er weinig echte anavar in omloop, althans bij UG labs, grote kans dat je wat anders slikt dan op het potje staat.

Waarom kom je nou iets vragen hier?? Je weet het zelf net als al die andere oelewappers die hier iets komen vragen, blijkbaar veel beter. Eigenwijze Belg :rolleyes:

Ik bedoelde dat je leverwaardes helemaal in orde waren toen je begon met roa.

Maar om terug te komen op je vraag, als je onnodig extra risico wil lopen, dan start je nu al... wil je het wat veiliger doen, dan wacht je nog even (misschien je leverwaardes laten checken wanneer je klaar bent met anavar).

Alleen zoals gezegd is er weinig echte anavar in omloop, grote kans dat je wat anders slikt dan op het potje staat.
I see, de anvar is van...

Laatst bewerkt:
Je mag hier geen merknamen noemen en deze hier ook niet bespreken.
Mag alleen bij echt/nep.

Je mag hier geen merknamen noemen en deze hier ook niet bespreken.
Mag alleen bij echt/nep.
Voila het is weg maar nu weet je het toch :p
Nu ja kan inderdaad nog maand wachten en zien of deze waarden dan beter zijn ... of nu starten en binnen maand zien of deze verhoogd zijn maar dan gaat de dokter waarschijnlijk extra testen willen doen omdat dit niet normaal is dat deze zolang hoog blijven nadat ik gestopt ben met anavar xD zucht ...
Derde optie is om pas binnen 2maand bloed te laten nemen, kan ik ook doen... Nu is de vraag welke optie neem ik het beste :D

Het is maar wat je belangrijker vind, je gezondheid, of meteen starten met orale aas.
Wees gewoon open en eerlijk tegen je arts, dan weten jullie allebei waar jullie aan toe zijn.

Een arts dealt met de feiten, kan zijn dat je gefronsde wenkbrauwen krijgt en het advies om het te niet te nemen (wat zou jij doen als je in zijn schoenen stond?) Maar het is en blijft een professional... en die kan jou het beste helpen als je niks voor hem achter houd.

Het is maar wat je belangrijker vind, je gezondheid, of meteen starten met orale aas.
Wees gewoon open en eerlijk tegen je arts, dan weten jullie allebei waar jullie aan toe zijn.
Kan ik inderdaad doen, maar hij gaat sowiso zeggen dat ik het niet mag doen :p Hij zij zelf dat ik geen supplementen meer nodig heb sta goed genoeg laat die creatine etc maar zij hij ... zegt genoeg niet ? xD

Waarom kom je nou iets vragen hier?? Je weet het zelf net als al die andere oelewappers die hier iets komen vragen, blijkbaar veel beter. Eigenwijze Belg :rolleyes:
Hij komt hier iets vragen om te weten of het erg kan zijn, en hij stelt zijn eigen veronderstellingen in vraag, toch niks mis mee?
Krijg het sch*t van die "Belg" verwijten, alsof NL'ers nooit eigenwijs zijn?
Aan volwassenheid precies ook gebrek

Good to go man.. wacht desnoods nog een week of twee maar als je lever voor de roa normaal was, dat neem ik aan want op het begin doen ze ook een bloedtest, dan kan je gewoon aan de anavar.

Misschien even terzijde maar waarom anavar? Ik bedoel als je dan toch gaat kuren de lever belasten pak dan ineens iets deftiger zoals winstrol of je zou er test moeten naaszetten dan trek in mijn woorden terug. Anavar only is duur, weinig massa toename en onderdrukt net zo goed als winstrol terwijl winstrol veel meer massa en kracht geeft, in mijn opinie dan toch.

Good to go man.. wacht desnoods nog een week of twee maar als je lever voor de roa normaal was, dat neem ik aan want op het begin doen ze ook een bloedtest, dan kan je gewoon aan de anavar.

Misschien even terzijde maar waarom anavar? Ik bedoel als je dan toch gaat kuren de lever belasten pak dan ineens iets deftiger zoals winstrol of je zou er test moeten naaszetten dan trek in mijn woorden terug. Anavar only is duur, weinig massa toename en onderdrukt net zo goed als winstrol terwijl winstrol veel meer massa en kracht geeft, in mijn opinie dan toch.
Waarom, omdat de sides bij anavar minder dan bij winstrol, wil bijvoorbeeld geen acne krijgen door winstrol wat bij velen vaak voorkomt. En wil ook niet vochtig staan tegen de zomer, gewoon wat harder en voller is goed daarom opteer ik voor anavar bovenop de anderen. In de winter kan ik inderdaad voor iets 'straffer' gaan :D
Imo anavar iets hoger gedoseerd = winstrol ?

Terug
Naar boven