Fitness Seller

Anavar na roa

En nogmaals, waarschijnlijk heb je alsnog geen anavar als je anavar koopt.
Houd er maar rekening mee dat je dan een dianabol only kuurtje hebt, waar je dus geen k*t aan hebt in verhouding tot de schadelijkheid aan je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Houd er maar rekening mee dat je dan een dianabol only kuurtje hebt, waar je dus geen k*t aan hebt in verhouding tot de schadelijkheid aan je lichaam.
Ik heb merk hier al gepost en die zijn real :) dus geen dianabol shit...

Waarom, omdat de sides bij anavar minder dan bij winstrol, wil bijvoorbeeld geen acne krijgen door winstrol wat bij velen vaak voorkomt. En wil ook niet vochtig staan tegen de zomer, gewoon wat harder en voller is goed daarom opteer ik voor anavar bovenop de anderen. In de winter kan ik inderdaad voor iets 'straffer' gaan :D
Imo anavar iets hoger gedoseerd = winstrol ?

Nee, is gewoon niet zo. Ik ben al niet zo voor oral only maar als ik dan helemaal tegen eentje ben is het anavar only want buite een beetje kracht gain je misschien 2kilo en dan moet je al verdomme je best doen. Ik snap je acné gedachte wel maar je bent net van de roa. Lijkt me eerder dat dat "zwaarder" dingetje in de winter meer acné zal teweeg brengen dan moest je dat "zwaarder" iets nu doen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, is gewoon niet zo. Ik ben al niet zo voor oral only maar als ik dan helemaal tegen eentje ben is het anavar only want buite een beetje kracht gain je misschien 2kilo en dan moet je al verdomme je best doen. Ik snap je acné gedachte wel maar je bent net van de roa. Lijkt me eerder dat dat "zwaarder" dingetje in de winter meer acné zal teweeg brengen dan moest je dat "zwaarder" iets nu doen.
2KG are you ****ing kiddin' me? dan dosseer je toch wel erg laag...
Ken er genoeg die 4KG winnen met var only en niet hoger gaan dan 70mg... en daarbij ng eens een 2tal procent droppen in vetpercentage.

Hij komt hier iets vragen om te weten of het erg kan zijn, en hij stelt zijn eigen veronderstellingen in vraag, toch niks mis mee?
Krijg het sch*t van die "Belg" verwijten, alsof NL'ers nooit eigenwijs zijn?
Aan volwassenheid precies ook gebrek

Ho maar, hij bedoelde het helemaal niet gemeen. Straks gaan die kaaskoppen denken dat wij geen gevoel voor humor hebben.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:59 ----------

Ik begin morgen aan mijn Winny-Test-Primo-Anavar kuur maar zou denken dat UG's Anavar eerder zouden vervangen door winny dan door dbol, niet?
Afin, ik hoop dat ik het verschil zelf zal mogen ervaren.

Dat zou je denken Rokh, zou voor mij ook aannemelijk zijn. Ervaringen liggen toch anders van wat ik heb gehoord.
Maar goed, winstrol is ook geen anavar. ;)

2KG are you ****ing kiddin' me? dan dosseer je toch wel erg laag...
Ken er genoeg die 4KG winnen met var only en niet hoger gaan dan 70mg... en daarbij ng eens een 2tal procent droppen in vetpercentage.

Haha valt ook te bezien hoe snel je naar de AAS grijpt natuurlijkt. Als je maar 60 kilo weegt zal je er misschien wat meer van bijkomen. Ik zou zeggen, doe het, en komt even vertellen hoeveel buffer je bent geworden. Succes :D

Terug
Naar boven