AndroidHealthClinic

Anavar schema

bertbert

Novice
Waardering
0
Ik ga binnenkort op dit schema trainen:

Ik hoor graag ofdat dit verbeterd kan worden:

Anavar only:

week 1:

dag 1 t/m 3 10 mg. per dag
dag 4 t/m 7 20 mg. per dag

week 2 t/m 5: 40 mg. per dag

week 6:

dag 1 t/m 3 20 mg. per dag

dag 4 t/m 7 10 mg. per dag

-------------------------------------------------------------------
Tijdens deze kuur gebruik ik het volgende er elke dag bij:

- powerbooster van bms
- HMB
- glutamine
- amino x plode van M double you
- creatine
- multi vitamines
- dextrose
- whey proteine

Is dit goed? Of is het teveel van het goed???

bij anavar only zal je toch zo rond de 40 mg per dag moeten gaan zitten voor de beste resultaten. Als je het stacked kan je wat lager gaan zitten..op en afbouwen is dus niet nodig.

powerbooster van bms ken ik niet
HMB en Glutamine, werkt niet maar gezien je het al hebt kan je het net zo goed opmaken.

Verder is het bij anavar aan te raden 10 gram creatine per dag te nemen en koop wat supplementen voor je lever.

4cc

Waar je dat kuurschema weg hebt weet ik niet maar die 10mg de 1e 3 dgn zet geen zoden aan de dijk, en vanaf week 6 naar 20 mg ???
Ik zou gewoon constant gaan en meteen vanaf dag 1 40 mg en dat aanhouden en evt verhogen naar 50 mg, je groeit er al niet makkelijk op, laat staan met zulke lage doseringen.

Tenzij je het gebruikt om te cutten...maar dan lijkt me 40 mg ook wel in orde

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok bedankt,

maar wat ik eigenlijk ook wilde weten is: is het niet slecht om tijdens deze kuur, ook al die voedingssupplementen er bij te gebruiken??

bertbert zei:
ok bedankt,

maar wat ik eigenlijk ook wilde weten is: is het niet slecht om tijdens deze kuur, ook al die voedingssupplementen er bij te gebruiken??

neej zeker niet. Je lichaam moet juist optimaal gevoed worden tijdens een kuur. Dus hoog in de eiwitten en redelijk wat koolhydraten en vetten.

bertbert zei:
ok bedankt,

Creatine zou ik mee wachten tot na je kuur om de krachtafname op te vangen,anavar staat met name bekend om de sterke krachttoename.

je kan de creatine gewoon erna en tijdens nemen....creatine gaat heel goed samen met anavar

4cc

Terug
Naar boven