MuscleMeat

Anavar tabs - March Pharmaceuticals

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Verrot 2,5 mg tabs, kun je ze met handenvol tegelijk eten :D

precies!
Ik krijg over een week of twee 10mg anavar tabs.
Dit zal mijn eerste kuur worden.
Ik denk dat t wel verstandig is om mijn huisarts te informeren.
Is t dan ook beter om mijn bloed te laten testen om mijn lever en nierwaardes e.d op te laten meten.
En wat kan ik tesamen met anavar gebruiken aangezien ik nog 120 tabs HMB heb en nog een pot creatine.(misschien valt crea en hmb wel in t niet in vergelijking met anavar???)
En ik hoor van de een dat anavar wel lekker zn werk doet maar van de ander hoor ik dat anavar niks helpt en zinloos is.
ERG FRUSTREREND asje twee tegengestelde dingen te horen krijgt!
uiteraard zal mijn voeding t grootste deel voor elkaar krijgen maar dat is standaard.

mzzl

vettebas82 zei:
precies!
Ik krijg over een week of twee 10mg anavar tabs.
Dit zal mijn eerste kuur worden.
Ik denk dat t wel verstandig is om mijn huisarts te informeren.
Is t dan ook beter om mijn bloed te laten testen om mijn lever en nierwaardes e.d op te laten meten.
En wat kan ik tesamen met anavar gebruiken aangezien ik nog 120 tabs HMB heb en nog een pot creatine.(misschien valt crea en hmb wel in t niet in vergelijking met anavar???)
En ik hoor van de een dat anavar wel lekker zn werk doet maar van de ander hoor ik dat anavar niks helpt en zinloos is.
ERG FRUSTREREND asje twee tegengestelde dingen te horen krijgt!
uiteraard zal mijn voeding t grootste deel voor elkaar krijgen maar dat is standaard.

mzzl

waarvoor ga je het nemen afvallen? voor massa hoef je van ALLEEN anavar niet veel te verwacthen hoeveel neem je per dag?

Kijk weer zoiets.
Ok nu zou ik graag de waarheid over anavar willen horen aangezien ik van meerdere personen te horen krijg dat je er makkelijk 3 tot 5 kilo pure spiermassa kan opbouwen
Zou ik t moeten combineren met iets anders?Zo ja wat dan?
Maar ja ik begin nu dus toch te twijfelen omdat dit al de zoveelste reactie is die mij laat denken dat ik nog verder moet zoekn.
20tot25mg per dag leek mij meer dan genoeg.

Zie jouw records ff dan!Netjes hoor-dan mag ik nog wel ff doortrainen :)
Ben hier nog nieuw dus erg veel ervaring met dit forum heb ik niet misschien dat ik daarom vragen stel die niet eens de moeite waard zijn beantwoord te worden maar kvraag dus alleen wat ik NIET weet.

mzzl

vettebas82 zei:
Kijk weer zoiets.
Ok nu zou ik graag de waarheid over anavar willen horen aangezien ik van meerdere personen te horen krijg dat je er makkelijk 3 tot 5 kilo pure spiermassa kan opbouwen
Zou ik t moeten combineren met iets anders?Zo ja wat dan?
Maar ja ik begin nu dus toch te twijfelen omdat dit al de zoveelste reactie is die mij laat denken dat ik nog verder moet zoekn.
20tot25mg per dag leek mij meer dan genoeg.

Zie jouw records ff dan!Netjes hoor-dan mag ik nog wel ff doortrainen :)
Ben hier nog nieuw dus erg veel ervaring met dit forum heb ik niet misschien dat ik daarom vragen stel die niet eens de moeite waard zijn beantwoord te worden maar kvraag dus alleen wat ik NIET weet.

mzzl

voor 3kg een kuur doen? en 20mg per dag? meer dan genoeg voor een vrouw maar voor een man hoef je er nix van te verwachten.

Terug
Naar boven