XXL Nutrition

Anavar

bodyguardt

Novice
Waardering
0
Laatste tijd lees ik veel over Anavar en ben geintresseerd geraakt dit als eerste cycle te gebruiken. Zijn hier builders die hiermee ervaringen mee hebben

Alsvast mijn dank

Zoek en gij zult vinden ;)

(Ofterwijl gebruik de searchknop eens ;))

• Topic Starter Topic Starter
Makkelijk antwoord, daarom ook deze vraag

het is zeker geschikt voor een 1e kuur, maar licht er grotendeels aan wat je doel is...

Dit produkt is niet geschikt voor massa. Het is wel handig als je hem stacked met de wat bekendere massabouwers zoals test en deca e.d.
Anavar wordt veelal gebruikt voor meer kracht, daarom wordt het zo vaak gebruikt door powerlifters. Anavar kun je vergelijken met Creatine, maar dan wel 1000 maal sterker. Stimuleert de phosphocreatine in het lichaam!
Niet goed voor massa, maar misschien wel een verstandig eerste kuurtje.

Jizzmaster zei:
Dit produkt is niet geschikt voor massa. Het is wel handig als je hem stacked met de wat bekendere massabouwers zoals test en deca e.d.
Anavar wordt veelal gebruikt voor meer kracht, daarom wordt het zo vaak gebruikt door powerlifters. Anavar kun je vergelijken met Creatine, maar dan wel 1000 maal sterker. Stimuleert de phosphocreatine in het lichaam!
Niet goed voor massa, maar misschien wel een verstandig eerste kuurtje.

en lekker duur :cool:

Om massa te kweken zijn er betere (en minder kostbare) middelen.

Je moet vrij hoog in mg gaan zitten als man. Tussen de 40 -100 in.

• Topic Starter Topic Starter
Met deze cycle wil ik dus ongeveer 3 - 5 kilo pakken, wat denken jullie?

Week 1- Anavar 25mgs
Week 2- Anavar 30mgs
Week 3- Anavar 35mgs
Week 4- Anavar 40mgs
Week 5- Anavar 40mgs
Week 6- Anavar 35mgs
Week 7 -Anavar 30mgs
Week 8 -Anavar 25mgs

op- en afbouwen is inmiddels achterhaald.

Hoe ziet je eetschema er eigenlijk uit? want als dat nog niet optimaal is pak je die 3 kg daar ook wel mee. Je zal alleen minder krachttoename hebben als met Anavar.

Ik dacht dat je laatst nog zei dat testonly je eerste kuur ging worden?

Kunnen we daar niet een sticky van maken? NIET OP EN AFBOUWEN!

Maar ik zou toch wel hoger gaan zitten dan dit.. tussen de 40-100 in.
Nog beter gewoon een inject . Of dboll only als je alleen oral wilt

als je 3-5 kg massa wilt winnen, kun je nog beter een Winstrol Only kuurtje doen van 6 weken 40 mg per dag!!

ik heb een maat en die wil ook erg graag aan de var, want hij heeft op het internet wat dingen erover gelezen dat het geen bijwerkingen heeft en niet op de axis drukt (of dit waar is weet ik niet).
ik probeer hem al wat over tehalen er wat bij te gebruiken want ik denk niet dat hij voor het geld zoveel gaat gainen.
Ik ben een beetje ten einde raad met em want hij wil een product dat niet zwaar is en waar je niet al te veel van gaind , maar naar mijn idee bestaat niet zwaar niet met AS :D

als je met var only wil werken moet je het inderdaad al vrij hoog doseren.
tussen de 60 en 100 mg en dan wordt het een vrij dure grap.
Maar dan kan je de 5 kilo wel makkelijk halen, mits voeding en rust ok is

Terug
Naar boven