AndroidHealthClinic

Nieuws Ik wil anavar medisch gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Zelf ook maar bpc en tb besteld, vandaag binnengekomen. Hopelijk hebben ze een positief resultaat, ik zal updates blijven posten.

Eerste keer dat ik BPC-157 gebruikte dacht ik dat ik doodging. Volgens mij verlaagt het ineens drastisch je bloeddruk oid, maar weet het niet meer zeker. Was wel zo beangstigend dat ik geneigd was 112 te bellen.

Had destijds wel wat gedaan voor mijn tenniselleboog. De rest van de klachten niet zo. NPP/VAR hielp ook wel met bepaalde shit imo.

Eerste keer dat ik BPC-157 gebruikte dacht ik dat ik doodging. Volgens mij verlaagt het ineens drastisch je bloeddruk oid, maar weet het niet meer zeker. Was wel zo beangstigend dat ik geneigd was 112 te bellen.

Had destijds wel wat gedaan voor mijn tenniselleboog. De rest van de klachten niet zo. NPP/VAR hielp ook wel met bepaalde shit imo.
Tot zo ver geen problemen met bloeddruk. Voornamelijk is het wennen aan het geven van injecties. Net 0.25mg per duim gedaan, gisteren test shot in de buik. All good

Reken een 3-4 weken voor je iets van verschil gaat merken
Ja het is geen wonder middel waarbij je van de 1 op de andere dag wakker wordt en geen klachten meer hebt. Goeie manier om van mn angst voor naalden van te komen hahahaha

Kleine update:
bpc/tb doen tot nu toe wonderen voor de inflammatie van mijn peesschedes van beide duimen. Lokaal, subcutaan, werkt prima. Vandaag voor het eerst wakker geworden zonder pijn in die peesschedes.
Nog lang niet genezen natuurlijk, geen wonderen verwachten. Loop er al lang mee rond dus gaat ook lang duren om echt te genezen.
Merk dat 2x per dag per duim tot nu het beste werkt om de inflammatie onder controle te houden.
Vandaag bezig geweest in de voortuin, erg belastend voor mijn duim peesschedes, normaal gesproken kon ik de rest van de dag mijn duimen niet echt verder goed gebruiken wegens pijn etc en de dagen daarna hetzelfde. Nu met de pbc/tb, duimen voelen erg goed.

Terug
Naar boven