XXL Nutrition

Anavar

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
een vriend van mij doet een kuur Anavar , en primo hij is gisteren begonnen, nou is mijn vraag, hoe lang duurt het voor dat de anavar werkt??

Waarom komen die vrienden nooit zelf hier vragen ???;)
Enne heeft die vriend een goed voedingsschema , hoevaak traint ie , is het zijn 1e kuur , hoeveel neemt hij???

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
Waarom komen die vrienden nooit zelf hier vragen ???;)
Enne heeft die vriend een goed voedingsschema , hoevaak traint ie , is het zijn 1e kuur , hoeveel neemt hij???

hij is franstalig.... zijn tweede kuur hij traint 4 maal en heeft een goed traininschema, hij neemt 40 gr per dag, hij neemt het sinds gisteren...

van 40mg per dag zal ie niet veel gaan voelen doseren op 80mg ed,,,

maar heeft ie ook wel een goed voedingsschemao ja tuurlijk....

kevinlorenzin zei:
van 40mg per dag zal ie niet veel gaan voelen doseren op 80mg ed,,,

maar heeft ie ook wel een goed voedingsschemao ja tuurlijk....

hij neemt er ook primo bij dus is 40 toch genoeg?

op hoeveel zit zijn primo dan?

anavar op 50-60 is ook al genoeg.

40mg is een prima startpunt, kun je altijd nog uppen als het moet. Na een 10-14 dgn mag je toch wel een krachttoename verwachten.

ok bedankt voor de reactie's

Op lage dosis , heb ik van anavar nooit wat gevoeld !

Ik zet hem zelf telkens op 100mg .

Waarom hebben mensen geen geduld en wachten ze gewoon niet netjes af totdat het middel zijn werk doet. Ik bedoel, je groeit in 10wkn meer dan je zou groeien in een jaar tijd. Dat is toch snel zat??

Dat mensen ook niet eerst ff van tevoren gaan rondneuzen om wat info op te doen.

Tip voor de newbees: zie je iets dat je interesseert, kopieer en sla het als info op in je pc, bijv in een word-document. ;)

Terug
Naar boven