Hoe kom je daarbij? Daar gaat het helemaal niet over, het gaat over de meest betrouwbare anavar, en we dwalen af naar vrouwelijke kuur protocollen, nergens over 'beginners' gehad.
Misschien moet je dan nog eens terugkijken, want dan kan je zien dat ik vroeg of dit de eerste keer was.
Dus nog eens: je leest niet goed.
Zou apart zijn als mijn ego zou krimpen omdat er een vrouw meepraat in de (voornamelijk) mannelijke sectie. En dan nog probeert te onderwijzen ook als nieuwkomer.
Nu grijp je weer naar je vorige nonargument, dat je meer kennis zou hebben omdat je langer op een forum ronddwaalt.
Dat is geen argument.
Daar had ´enkel´ voor gemoeten, had je met begrijpelijk lezen kunnen snappen aangezien ik voor beide pleit. Tevens gaan hier ook mannen en vrouwen protocollen door elkaar nu. Maar dan nog, bloedwerk+sides bepalen de kuur lengte, en niet een papagaai getal van het internet. Al is het bloedwerk bij mannen de doorslaggevende factor van doorpushen of cruise starten, daar sides over het algemeen minder direct en heftig zijn, en bij vrouwen juist de sides. Maar uit eindelijk komt het op hetzelfde neer, en is mijn mening (en ook die van vele serieuze coaches) zowel voor mannen als vrouwen: ondervind je geen sides en is je bloedwerk ok? Lekker doorpushen zolang je lichaam het toelaat. Voeding blijven ophogen, doseringen blijven ophogen, eruit halen wat erin zit.
Dat heeft niets met begrijpend lezen te maken, je hebt dat twee keer gezegd en zegt het zelfs nu voor een derde keer, net nadat je weer aangeeft dat de kuurlengte niet bepaald wordt door bloedwerk

Je hebt jezelf vast geluld en je ego is te groot om dat te kunnen toegeven.
Misschien moet je de volgende keer hcg mee laten runnen, heb je misschien wat minder compensatiedrang met die kleine balletjes.
Ookal is anavar kortwerkend en na ongeveer 24 uur volledig uit het bloed, de biologische effecten stoppen niet meteen. Anavar (en andere AAS) activeert androgenreceptoren (doh) en zet processen in gang in cellen en genen die dagen tot weken doorgaan. Sommige weefsels veranderen langzaam, waardoor bijwerkingen pas later zichtbaar worden, en met een beetje pech blijvend zijn.
Dus ondanks dat anavar snel uit het lichaam is, de totale blootstelling aan androgenen hoopt zich op. Herhaalde cycli verhogen het risico dat weefsels reageren, zelfs bij diezelfde dosis, omdat ze al "geprimed" of voorbereid zijn.
En daarom houd je cycles dus best zo kort mogelijk als je x jaren wil kuren zonder virilisatie, want zoals ik al zei: hoe meer/vaker blootstelling, hoe meer kans op sides en virilisatie. En laat je dat
niet afhangen van bloedwerk of waaeneembare sides.
Hence, dat ze tegenwoordig zelfs aanraden om je anavar niet meer te splitten op een dag zodat je minder lang "under exposure" bent.
Ik had ergens wel wat meer kennis verwacht op een bodybuildingforum. Maar er lopen hier meer mannen rond die zichzelf graag op de borst kloppen, dan dat ze met daadwerkelijk nuttige info komen.