XXL Nutrition

Wat vinden jullie de meest betrouwbare anavar

Nee dat is mijn punt niet, maar je doet nu alsof ik een of andere beginnende kneus ben die zijn vriendin zomaar wat geeft. Dat blijkt ook al aan die noob sticky die je hier post en daarbij zegt 'misschien moeten jullie daar eens beginnen'. En dan wijs ik naar mijn naam, waar je kunt zien dat ik 15+ jaar lid ben en in de materie zit.

Buiten dat kun je dit hele forum met een korrel zout nemen, hoop info van 15 jaar geleden die hier gepapegaaid word. De US forums zijn wat dat betreft leerzamer, en die beamen dan ook mijn werkwijze in dit geval.
Je bedoelt fora zoals Meso RX waar evengoed max 4 tot 6 weken wordt aangeraden met een beginnersdosering van 2.5-5 mg anavar? Got it!

Je bedoelt fora zoals Meso RX waar evengoed max 4 tot 6 weken wordt aangeraden met een beginnersdosering van 2.5-5 mg anavar? Got it!
Voor beginners? Zeker!

Of professional muscle, waar serieuze vrouwelijke atleten en hun coaches discussiëren, en rustig 20mg var pakken met bold en test hgh en insuline, alvorens de contest prep in te gaan en dit nog 16 weken op low dose doortrekken.

Maar meld je je nou als vrouw aan op een bodybuilding forum om enkel een beetje te pijpzeiken in de anabolen sectie?

Voor beginners? Zeker!

Of professional muscle, waar serieuze vrouwelijke atleten en hun coaches discussiëren, en rustig 20mg var pakken met bold en test hgh en insuline, alvorens de contest prep in te gaan en dit nog 16 weken op low dose doortrekken.

Maar meld je je nou als vrouw aan op een bodybuilding forum om enkel een beetje te pijpzeiken in de anabolen sectie?
Lezen jullie hier überhaupt wel? Het ging al heel de tijd over een beginnerskuur.

Nee, ik kwam voor bodybuilding. Dat je ego krimpt zodra er een vrouw meepraat, is jouw persoonlijk probleem.

Hell yeah🤣

Vrouwen en anavar en kuren beter niet doen! Je zult de rest van je leven te maken hebben met onomkeerbare geslachtsveranderingen.

Sowieso orale middelen en geen wedstrijden doen is voor mij echt een no-go. Blijf gewoon lekker bij de basis en probeer met het minimale het meest haalbare te bereiken, dat is echt mijn insteek.

Sides en bloedwerk bepalen de lengte, niet een 'getal' dat mensen op internet roepen.

Zolang je geen sides ervaart en je bloedwerk goed is kun je zolang doortrekken als je wilt wat mij betreft.
En ik heb nergens gezegd dat bloedwerk de lengte van de kuur bepaald, dat zijn de sides.
Zet de popcorn maar weer even aan de kant jongens. Er valt geen nuttige discussie te voeren met mensen die niet lezen en zichzelf tegenspreken.

En zodra ze geen goede argumenten meer hebben zijn ze op hun pietje getrapt als er een vrouw meepraat over, heel gek natuurlijk, een vrouwenkuur. :roflol:

Zet de popcorn maar weer even aan de kant jongens. Er valt geen nuttige discussie te voeren met mensen die niet lezen en zichzelf tegenspreken.

En zodra ze geen goede argumenten meer hebben zijn ze op hun pietje getrapt als er een vrouw meepraat over, heel gek natuurlijk, een vrouwenkuur. :roflol:
Gelukkig hebben we hier altijd iemand die precies weet hoe het zit. Scheelt een hoop nadenken.

Het ging al heel de tijd over een beginnerskuur.
Hoe kom je daarbij? Daar gaat het helemaal niet over, het gaat over de meest betrouwbare anavar, en we dwalen af naar vrouwelijke kuur protocollen, nergens over 'beginners' gehad.

Dat je ego krimpt zodra er een vrouw meepraat, is jouw persoonlijk probleem.
Zou apart zijn als mijn ego zou krimpen omdat er een vrouw meepraat in de (voornamelijk) mannelijke sectie. En dan nog probeert te onderwijzen ook als nieuwkomer.

Sowieso orale middelen en geen wedstrijden doen is voor mij echt een no-go.
Voor vrouwen net even anders als mannen, zo kort mogelijke esters zijn hier juist wenselijk.

Daar had ´enkel´ voor gemoeten, had je met begrijpelijk lezen kunnen snappen aangezien ik voor beide pleit. Tevens gaan hier ook mannen en vrouwen protocollen door elkaar nu. Maar dan nog, bloedwerk+sides bepalen de kuur lengte, en niet een papagaai getal van het internet. Al is het bloedwerk bij mannen de doorslaggevende factor van doorpushen of cruise starten, daar sides over het algemeen minder direct en heftig zijn, en bij vrouwen juist de sides. Maar uit eindelijk komt het op hetzelfde neer, en is mijn mening (en ook die van vele serieuze coaches) zowel voor mannen als vrouwen: ondervind je geen sides en is je bloedwerk ok? Lekker doorpushen zolang je lichaam het toelaat. Voeding blijven ophogen, doseringen blijven ophogen, eruit halen wat erin zit.

Gelukkig hebben we hier altijd iemand die precies weet hoe het zit. Scheelt een hoop nadenken.
Altijd fijn

Hoe kom je daarbij? Daar gaat het helemaal niet over, het gaat over de meest betrouwbare anavar, en we dwalen af naar vrouwelijke kuur protocollen, nergens over 'beginners' gehad.
Misschien moet je dan nog eens terugkijken, want dan kan je zien dat ik vroeg of dit de eerste keer was.
Dus nog eens: je leest niet goed.
Zou apart zijn als mijn ego zou krimpen omdat er een vrouw meepraat in de (voornamelijk) mannelijke sectie. En dan nog probeert te onderwijzen ook als nieuwkomer.
Nu grijp je weer naar je vorige nonargument, dat je meer kennis zou hebben omdat je langer op een forum ronddwaalt.
Dat is geen argument.
Daar had ´enkel´ voor gemoeten, had je met begrijpelijk lezen kunnen snappen aangezien ik voor beide pleit. Tevens gaan hier ook mannen en vrouwen protocollen door elkaar nu. Maar dan nog, bloedwerk+sides bepalen de kuur lengte, en niet een papagaai getal van het internet. Al is het bloedwerk bij mannen de doorslaggevende factor van doorpushen of cruise starten, daar sides over het algemeen minder direct en heftig zijn, en bij vrouwen juist de sides. Maar uit eindelijk komt het op hetzelfde neer, en is mijn mening (en ook die van vele serieuze coaches) zowel voor mannen als vrouwen: ondervind je geen sides en is je bloedwerk ok? Lekker doorpushen zolang je lichaam het toelaat. Voeding blijven ophogen, doseringen blijven ophogen, eruit halen wat erin zit.
Dat heeft niets met begrijpend lezen te maken, je hebt dat twee keer gezegd en zegt het zelfs nu voor een derde keer, net nadat je weer aangeeft dat de kuurlengte niet bepaald wordt door bloedwerk :roflol:
Je hebt jezelf vast geluld en je ego is te groot om dat te kunnen toegeven.

Misschien moet je de volgende keer hcg mee laten runnen, heb je misschien wat minder compensatiedrang met die kleine balletjes.

Ookal is anavar kortwerkend en na ongeveer 24 uur volledig uit het bloed, de biologische effecten stoppen niet meteen. Anavar (en andere AAS) activeert androgenreceptoren (doh) en zet processen in gang in cellen en genen die dagen tot weken doorgaan. Sommige weefsels veranderen langzaam, waardoor bijwerkingen pas later zichtbaar worden, en met een beetje pech blijvend zijn.
Dus ondanks dat anavar snel uit het lichaam is, de totale blootstelling aan androgenen hoopt zich op. Herhaalde cycli verhogen het risico dat weefsels reageren, zelfs bij diezelfde dosis, omdat ze al "geprimed" of voorbereid zijn.

En daarom houd je cycles dus best zo kort mogelijk als je x jaren wil kuren zonder virilisatie, want zoals ik al zei: hoe meer/vaker blootstelling, hoe meer kans op sides en virilisatie. En laat je dat niet afhangen van bloedwerk of waaeneembare sides.
Hence, dat ze tegenwoordig zelfs aanraden om je anavar niet meer te splitten op een dag zodat je minder lang "under exposure" bent.

Ik had ergens wel wat meer kennis verwacht op een bodybuildingforum. Maar er lopen hier meer mannen rond die zichzelf graag op de borst kloppen, dan dat ze met daadwerkelijk nuttige info komen.

Reden: Typfout
Laatst bewerkt:
Wat een azijn pisser 🤣.

Misschien moet je dan nog eens terugkijken, want dan kan je zien dat ik vroeg of dit de eerste keer was.
Dus nog eens: je leest niet goed.
Kan best dat je dat gevraagd hebt, ik heb hier geen antwoord op gegeven.

Nu grijp je weer naar je vorige nonargument, dat je meer kennis zou hebben omdat je langer op een forum ronddwaalt.
Dat is geen argument.
Het gaat er meer om dat niemand weet wie je bent, en het gebruikelijk is dat je eerst even rustig de kat uit de boom kijkt. Jij valt hier binnen met de waarheid in pacht en een grote muil.

Dat heeft niets met begrijpend lezen te maken, je hebt dat twee keer gezegd en zegt het zelfs nu voor een derde keer, net nadat je weer aangeeft dat de kuurlengte niet bepaald wordt door bloedwerk :roflol:
Ik zal het nog één keer toelichten: kuurlengte word bepaald door sides én bloedwerk. Bij mannen VOORAL bloedwerk, want daar zijn vrijwel alle sides in waarneembaar (er vanuitgaande dat je dagelijks je bloedsuiker en bloeddruk meet), bij vrouwen VOORAL sides en in mindere mate bloedwerk omdat de doseringen in verhouding laag zijn. Maar altijd een combinatie van.

Misschien moet je de volgende keer hcg mee laten runnen, heb je misschien wat minder compensatiedrang met die kleine balletjes.
Dit soort dingen, wie denk je dat je bent hier zo te komen praten? Ken je plek.

Ookal is anavar kortwerkend en na ongeveer 24 uur volledig uit het bloed, de biologische effecten stoppen niet meteen. Anavar (en andere AAS) activeert androgenreceptoren (doh) en zet processen in gang in cellen en genen die dagen tot weken doorgaan. Sommige weefsels veranderen langzaam, waardoor bijwerkingen pas later zichtbaar worden, en met een beetje pech blijvend zijn.
Onzin, na 72 uur is er totaal geen androgeen receptor activatie meer, inderdaad iets langer dan de 10 uur halfwaarde tijd van anavar. Maar voor sides verwaarloosbaar.

Dus ondanks dat anavar snel uit het lichaam is, de totale blootstelling aan androgenen hoopt zich op. Herhaalde cycli verhogen het risico dat weefsels reageren, zelfs bij diezelfde dosis, omdat ze al "geprimed" of voorbereid zijn.
Hele ouderwetse achterhaalde onzin. Niets hoopt zich op met deze halfwaardetijd. En herlaalde cycli zorgen eerder voor receptor DOWNREGULATIE dan 'priming'. Zou wel mooi zijn, dan zou je met steeds minder risico steeds meer resultaat boeken. Is simpelweg niet zo.

Hence, dat ze tegenwoordig zelfs aanraden om je anavar niet meer te splitten op een dag zodat je minder lang "under exposure" bent.
Geen enkele profcoach doet dit, ik weet niet waar je dit soort 'feiten' vandaan haalt. Niet splitten brengt juist een hogere piek en meer androgeen receptor binding met zich mee. Meer schommeling, en daardoor meer sides.

ik hang wat op de bank in mijn onesie, en kijk op mijn foon of er een berichtje komt van volgespoten gebruiker(s) hier. Dan ga ik snel weer wat posten. Al mijn berichten zijn commentaar op anderen die het niet weten en niet begrijpend kunnen lezen, maar ik wel. That’s my daily routine .

Ik merk dat uitleg hier verspilde moeite is. Er valt niet te discussiëren als je het verschil niet kent tussen bloedspiegels, receptordynamiek en (cellulaire) weefselveranderingen en die allemaal door elkaar haalt.

Ik stop, dit gaat onder mijn grens :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik merk dat uitleg hier verspilde moeite is. Er valt niet te discussiëren als je het verschil niet kent tussen bloedspiegels, receptordynamiek en (cellulaire) weefselveranderingen en die allemaal door elkaar haalt.

Bedank voor je input , als je maar weet dat we jou gaan missen . 👋🏻

Dat niemand nog een shape foto van haar vroeg, zijn jullie allemaal homo ofzo

Misschien dat er nog ergens een huishoud of menstruatie topic is waar ze op je input en wijsheid staan te springen?

Terug
Naar boven