AndroidHealthClinic

Ander soort whey?

Sjoerdje92

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
beste DBB'ers

de laatste tijd begint mijn maag nogal te rommelen en beetje buikpijn na het nemen van simpele whey(neem t vaak wel met melk) terwijl ik dit nooit gehad heb, natuurlijk gaat een belletje rinkelen in de buurt van lactose intolerantie of iets die buurt maar dacht: laat ik is om meningen vragen misschien heeft iemand ervaring.

bij deze!

door deze uitgebreide uitleg kunnen wij zeker een diagnose stellen!

Het is een ontsteking van je lymfeklier aan de linkerkant van je half, precies 5 centermeter onder je kaak

• Topic Starter Topic Starter
verwacht ook geen diagnose en nu zonder flauwe antwoorden zal vast niet de enige zijn die niet goed reageert op normale whey -.-

door deze uitgebreide uitleg kunnen wij zeker een diagnose stellen!

Het is een ontsteking van je lymfeklier aan de linkerkant van je half, precies 5 centermeter onder je kaak

evildead2_ab_fs_us5.jpg

Welke whey neem je, wat is je totale eiwit inname per dag?

die simpele perfection van B&F en zon 150-180g denk ik

Oke, ja ik had ook vaak last van de B&F eiwit. Naast puistjes ook wat last van mijn maag. Overgstapt naar 100% gold standard whey van ON en nergens meer last van. Mocht je denken dat het door de lactose komt kun je altijd nog een ei eiwit shake proberen. egg protein van ON/Elite bijvoorbeeld. Wel wat duurder ;)

Mijn lichaam reageerde ook wel is erop...puistjes bijv.
ik ben overgestapt naar whey excellent van personal protein en tot nu toe nog geen klachten.
Hou er wel rekening mee dat je niet teveel shakes. overal waar te voor staat is niet goed :-)

Ik had dat ook met normale whey perfection van B&F, en toen ben ik overgestapt naar Hydroisolaat eiwit en heb ik d'r geen last meer van.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat dacht je van gewoon geen whey meer nemen

zal ik is even ander merk of hydro/isolaat gaan proberen :)

ben een student dus kan niet altijd de 'duurdere 'eiwitten veroorloven, whey blijf verreweg het goedkoopste, ok is het gewoon makkelijk in drukke periodes( neem het niet altijd hoor)

Terug
Naar boven