Fitness Seller

Andere bank dan ING

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Lang verhaal kort, ING, k*t, storing, werkzaamheden etc 9/10 x niet kunnen inloggen.

Zoek een andere, internetbankieren, met code zonder zon pasje en rekenmachine, liefst via telefoon code (TAN).

Grotere banken.

Welke raden jullie aan/ervaring?

ING heeft gewoon TAN code hoor.
En qua storingen etc valt het allemaal mee.

lol ik zit al heel mijn leven bij ing. Nog nooit zon "rekenmachine " ofzo gebruikt. Altijd meteen via telefoon betaald. nog nooit problemen mee gehad.

inloggen werkt hier 10/10 internet en op mobiel

Werkzaamheden bij ING zijn bijna altijd tussen 12 en 6 uur 's nachts. Geen idee hoe jij er zo vaak last van hebt.

Rabo en ABN zullen dat vast allebei hebben.

Rabo heeft rekenmachine dingetje...

rekenmachine werkt altijd goed.

lol ik zit al heel mijn leven bij ing. Nog nooit zon "rekenmachine " ofzo gebruikt. Altijd meteen via telefoon betaald. nog nooit problemen mee gehad.

inloggen werkt hier 10/10 internet en op mobiel

Dit, bij ABN of Rabo moet je juist zo'n inlog apparaat gebruiken.

Mobiele app bij de ING werkt ook erg goed, waarbij je alleen de code nodig hebt. Gebruik tegenwoordig de app overal voor, als een maatje het drinken betaald kan je gelijk overmaken naar diegene.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieu...abobank-had-vorig-jaar-meeste-storingen.dhtml

Zie hier trouwens storingen van de 'grote' banken, verschilt dus eigenlijk weinig van elkaar. De redenen die je geeft zie ik dus niet als iets groots om naar een andere 'grote' bank over te stappen.

Alle 3 de grote banken in Nederland hebben een grote storingsgevoeligheid, als je kijkt op wereldniveau. Maar dit is vaak tussen 0:00-6:00 vanwege onderhoud.

ING heeft de beste app, waarbij je tegenwoordig niet eens meer hoeft in te loggen om je saldo te zien.

ABN heeft rekenmachine en sinds kort ook "pincode" om in te loggen. Deze pincode is net zoiets als ING.

RABO heeft alleen nog maar rekenmachine en is daarnaast het meest vriendelijke voor bedrijfsrekeningen. Waarschijnlijk is dat laatste niet interessant voor jou ;).

Laatst bewerkt:
Bij de rabobank heb je voor je telefoon (android iig) ook alleen maar en code nodig. En je saldo's kun je direct zien zonder in te loggen.
Je kunt ook instellen dat je bedragen tot 200eu over kunt maken via je telefoon zonder random reader (rekenmachine).
Via de pc heb je wel altijd de random reader nodig.

Je kunt je geld wel aan mij geven. Als je dan geld wil dan stuur je mij een brief en dan stuur ik jou geld. Ik ben echt uuuuuuuuber betrouwbaar.

Ik kan deze bank aan iedereen aanraden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit, bij ABN of Rabo moet je juist zo'n inlog apparaat gebruiken.

Mobiele app bij de ING werkt ook erg goed, waarbij je alleen de code nodig hebt. Gebruik tegenwoordig de app overal voor, als een maatje het drinken betaald kan je gelijk overmaken naar diegene.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieu...abobank-had-vorig-jaar-meeste-storingen.dhtml

Zie hier trouwens storingen van de 'grote' banken, verschilt dus eigenlijk weinig van elkaar. De redenen die je geeft zie ik dus niet als iets groots om naar een andere 'grote' bank over te stappen.

Bij ABN kan ook zonder apparaat.

SNS bank! ...

Bij ABN kan je met dat apparaatje een maximum bedrag instellen dat je dagelijks zonder dat ding kan overmaken, zodat je dat daarna niet meer nodig hebt. Gaat tot 500 euro geloof ik.

Ga jij elke dag nieuwe en nutteloze topics aanmaken ?

Mijn ervaring is ING is het minst k*t van waar uit je kunt kiezen. Dus beter gewoon bij die bank blijven, zoals gezegd is Rabo voor zakelijk beter maar dat is hier denk ik niet van toepassing.

Is er eens een storing dan is iedereen meteen in rep en roer.

Zelfde met whatsapp of facebook.

ASN Bank

Ben je ook gelijk goed voor het milieu!

Terug
Naar boven