Fitness Seller

andere kuur

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
ik had gepland een kuurtje: sustanon+deca
maar is nu omgezet in testosterone cypionate 500mg+
testoviron depot 500mg, en dat voor 10 weken dat word weer
knallen en veel slapeloze nachten. je moet er wat voor over hebben :D

Waarom neem je test ethanaat en cypionaat in een cycle een beetje vaag?
Das wel 1 gram test p/w, een beetje veel aangezien je maar 1 kuur in het verleden hebt gedaan.

Houd het gewoon bij test en deca of test en EQ.
b.v.

1-10 500 mg ethanaat
1-8 400 mg deca

Eventueel proviron of winstrol in de laatste 4-6 weken om wat vocht te verminderen en daarmee ook de kans op gyno.

Nakuur laat ik aan jezelf over.

Als ik jou was zou ik toch wel zorgen dat een redelijke off tijd hebt aangezien je net een kuur achter de rug hebt, dat zijn dus niet een paar maanden.

Denk dat alleen met test kuren je ook grotendeels vocht en vet gaat pakken. Ik zou t idd stacken met deca of eq...evt winstrol erbij.

• Topic Starter Topic Starter
laatste keer ook weinig vet gepakt, om massa te gainen is testosteron heel erg goed
vroeger deden ze niet anders, en het vocht raak ik wel weer kwijt.

SAHR zei:

De eigenschappen van deze 2 testo esters verschillen niet zo gek veel van elkaar (cyp houdt iets meer vocht vast) 1gram test in de week is best veel, het kan wel maar je moet dan behoorlijk wat maatregelen nemen tegen gyno en heb je een goede nakuur nodig.

je kan naar mijn mening beter test cyp 250mg E3D en 200mg E3D EQ pakken.

maar ook ieder wat i wil, ik ben geen fan van test only kuren vanwege de hoge doseringen.

Succes ermee, je zal best massa gainen, ongetwijfeld > maar zorg voor een goede nakuur en goede anti oestrogenen.

Succes ermee, je zal best massa gainen, ongetwijfeld >

zeker ik zal de resultaten wel melden als ik klaar ben.

SAHR zei:
laatste keer ook weinig vet gepakt, om massa te gainen is testosteron heel erg goed
vroeger deden ze niet anders, en het vocht raak ik wel weer kwijt.

1 kuur gedaan en dan de tweede met zoveel test? Die 1000mg test per week kom je nog wel op terug. Ik ben 23 jaar, doe nu mijn vierde kuur, waarvan de 2e met testo en wou met 750mg test only kuren. En inderdaad, slapen ging gewoon niet zonder hulpmiddelen. Hoge bloeddruk, veel zweten, zenuwen, erectiestoornissen, koppijn en hartkloppingen. Beetje akelig was dat.

Toen ben ik wat lager gegaan, naar 500mg ongeveer. Dat voelde al stukken beter en ging niet echt minder vooruit. Ik zit nu in de 13e week en zat door langzaam op te bouwen pas sinds 4 of 5 weken weer op 700 tot 850mg testo.
Dus waarom wil iedereen nou meteen die hoge doseringen? Met minder blijft het veel leuker, en bijna dezelfde resultaten. Ik bepaal de dosering op gevoel, en meer kan mijn lichaam echt niet hebben. Heb evengoed wel een paar kiloos gepakt hoor, want ik was 117~118 kilo en ben nu 132, misschien wel 134 kilo, want ik heb me al een hele tijd niet gewogen.

lunatic zei:
1 kuur gedaan en dan de tweede met zoveel test? Die 1000mg test per week kom je nog wel op terug. Ik ben 23 jaar, doe nu mijn vierde kuur, waarvan de 2e met testo en wou met 750mg test only kuren. En inderdaad, slapen ging gewoon niet zonder hulpmiddelen. Hoge bloeddruk, veel zweten, zenuwen, erectiestoornissen, koppijn en hartkloppingen. Beetje akelig was dat.

Toen ben ik wat lager gegaan, naar 500mg ongeveer. Dat voelde al stukken beter en ging niet echt minder vooruit. Ik zit nu in de 13e week en zat door langzaam op te bouwen pas sinds 4 of 5 weken weer op 700 tot 850mg testo.
Dus waarom wil iedereen nou meteen die hoge doseringen? Met minder blijft het veel leuker, en bijna dezelfde resultaten. Ik bepaal de dosering op gevoel, en meer kan mijn lichaam echt niet hebben. Heb evengoed wel een paar kiloos gepakt hoor, want ik was 117~118 kilo en ben nu 132, misschien wel 134 kilo, want ik heb me al een hele tijd niet gewogen.

132 kilo, wat is je vetpercentage en hoe groot ben je.
Ik zit nu ook op 750 mg sus, en heb voorlopig nergens last van.

Mijn vetpercentage ging iets omhoog, was ongeveer 23,5%. Ik schat wel dat het nu alweer aardig wat lager is, want ik zag er bij de laatste meting in de 9e week wel meer opgeblazen uit. Aardig spul die proviron denk ik...
O ja, die sustanon heeft de miligrams uitgemeerd over een langere halvewaardetijd. Dat kan iets milder aanvoelen na een injectie.

Lengte is trouwens 1,92m

Laatst bewerkt:
ik weeg nu bij een lengte van 1.83,118 kilo met ongeveer 13 %, misschien iets minder zelfs.Na de kuur ga ik ook even proviron nemen,eerst 2 weken niks en dan proviron voor 4 weken en dan nieuwe kuur.
Zoals je mss al wist doe ik 6 weken op, 6 weken af.
gaat wel lekker zo

glennvanvoren zei:
ik weeg nu bij een lengte van 1.83,118 kilo met ongeveer 13 %, misschien iets minder zelfs.Na de kuur ga ik ook even proviron nemen,eerst 2 weken niks en dan proviron voor 4 weken en dan nieuwe kuur.
gaat wel lekker zo

Ik weet niet hoe lang je dat wil gaan volhouden, maar het is best link als je dat zomaar een jaar doet bijvoorbeeld.
Ik ken er eentje die op die manier impotent is geworden. Heeft nu, 6 jaar later, ook veel last van zijn prostaat.

Ja het lijkt mij ook niet echt verstandig om je HPTA niet te laten herstellen tussen je kuren in.
Als je een stopt met kuren zul je volgens mij een gigantische dip krijgen omdat je HPTA zolang onderdrukt is geweest. Het lijkt mij ook logisch dat je HPTA nooit meer hetzelfde zal worden.

lunatic zei:
Ik weet niet hoe lang je dat wil gaan volhouden, maar het is best link als je dat zomaar een jaar doet bijvoorbeeld.
Ik ken er eentje die op die manier impotent is geworden. Heeft nu, 6 jaar later, ook veel last van zijn prostaat.
Ik ken ook een jongen die na 2 weken deca en testo geen erectie meer kon krijgen gedurende 3 maanden, volgens mij is het dus zeer persoonsgebonden.
Ik ken ook jongens die dit zo al 5 jaar doen en nergens last van hebben.
Na de volgende kuur ga ik ook mijn bloedwaardes eens laten controleren om te kijken of alles nog ok is

vind het een slechte combi

zou idd ook liever voor deca/sust gaan

SAHR zei:

Ik zou het je nooit aanraden dit als tweede kuur te nemen sterker nog ik zou het niemand aanraden Tussen deze twee tests zit net zoveel verschil als tussen spaghetti en macaroni kerel.

Verder is de dosering veel te hoog voor iemand met jou kur ervaring en daarmee bedoel ik niet dat jij er niet aan toe bent maar simpelweg dat je het nog niet nodig hebt.

Ik raad het je sterk aan het bij de 200mg deca en 250 mg test enanthate te houden en dan loop je al voor op wat je nodig zou hebben.

glennvanvoren zei:
gaat wel lekker zo

de problemen komen vanzelf bro op deze manier :) dat geef ik je op een blaadje :)

maar misschien wil je graag de rest van je leven elke week 250 mg. test. blijven zetten

Soulreaver zei:
de problemen komen vanzelf bro op deze manier :) dat geef ik je op een blaadje :)

maar misschien wil je graag de rest van je leven elke week 250 mg. test. blijven zetten

Wat is het verschil met de mensen die hier op een jaar 2 kuren doen van 14 weken, volgens mij dan niet veel beter hoor.
Na overleg met JK gaat de proviron eruit en ga ik wat HCG in mijn nakuur gebruiken, hoeveel weet ik nog niet juist maar zal zeker nog volgen

Laatst bewerkt:
Ja SAHR anders blijf je gewoon lekker het hele jaar door kuren hoef je ook geen nakuur te doen.

in 6 weken krijg je niet de kans te herstellen, je test. productie is herstellende wanneer je hem opnieuw platgooit, keer op keer op keer. leverwaarden, nierwaarden, cholestrol, prostaat, niks krijgt de kans tot rust te komen.

op muscle mayhem zat een kerel die op deze manier 2 jaar non stop door is gegaan, zijn leverwaarden, nierwaarden waren opmerkelijk gewoon goed, maar lichamelijk was die een wrak, verloos 20-30 kg. in een paar maanden toen die stopte, een test. productie die plat lag, depressies, permanent lage serotinine, enz.

je bent een amateur, hoeft er niet van te leven, denk een beetje aan je gezondheid, ik neem aan dat je leven niet bij 30 eindigt.

en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je 20 jaar oud bent en je kennis op gebied van steroiden ronduit beroerd.

dit alles is de ideale combinatie om je gezondheid op korte termijn om zeep te helpen.

volgens mij is dat ook een groot deel mentaal.
Er zijn er ook vele die denken dat wanneer ze niet meer kuren, ze niet meer goed moeten eten.
Ik hoor hier op dbb ook verhaen dat mensen na 14 weken kuren na de kuur altijd wel in een dipje komen, daar heb ik na 6 weken geen last van.
Wanneer je 14 weken na elkaar kuurt eeft je lichaam ook meer schade dan na 6 weken dus zal het ook langer nodig hebben om te herstellen.
Je moet er gewoon voor zorgen dat time on = time off

Terug
Naar boven