Soulreaver
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
glennvanvoren zei:volgens mij is dat ook een groot deel mentaal.
Er zijn er ook vele die denken dat wanneer ze niet meer kuren, ze niet meer goed moeten eten.
Ik hoor hier op dbb ook verhaen dat mensen na 14 weken kuren na de kuur altijd wel in een dipje komen, daar heb ik na 6 weken geen last van.
Wanneer je 14 weken na elkaar kuurt eeft je lichaam ook meer schade dan na 6 weken dus zal het ook langer nodig hebben om te herstellen.
Je moet er gewoon voor zorgen dat time on = time off
dit zegt genoegt over je kennis bro
weet je wat testosteron is, weet je wat serotinine is. zoek eens op wat blijvende lage test. en serotinine betekenen. het maakt mij geen ruk uit wat jij wel en niet doet. ik waarschuw je alleen, geloof me, je bent niet de eerste die na 2-3 jaar ze lichaam om zeep geholpen heeft, mijn beste vriend is een wrak geworden en prozac zijn beste vriend. misschien moet mensen als pipo, thorwulf en andere ervaren gebruikers eens vragen naar de neurologische bijwerkingen. gewoon een tip, meer woorden maak ik er niet aan vuil. je hebt op msn je kennis mbt. deze materie al laten zien en dat is de reden dat ik je nog een keer waarschuw en hierop reager, je weet niet wat doet en waar je mee bezig bent.