AndroidHealthClinic

Anderhalf jaar progressie

Pirelli123

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
7
Lengte
1m90
Massa
100kg
Hallo,

Ik ben Pirelli, 22 jaar en sinds anderhalf jaar fanatiek aan de slag gegaan in de sportschool. Ik was altijd al erg mager en had daar gewoon genoeg van dus er moest aktie ondernomen worden. Ik had geen vet maar ook geen spieren. Ik heb tot mijn 19de 11 jaar fanatiek gevoetbalt maar daar ben ik nu sinds 3 jaar mee gestopt. Daarna anderhalf jaar nix gedaan en toen de keuze gemaakt om te gaan fitnessen. Hier onder eerst even wat foto's van hoe ik er op dat moment uit zag.

Op de laatste foto hierboven was ik 18, op de bovenste 2 was ik 20.

Het was februari vorig jaar. Ik ging mij samen met 2 vrienden inschrijven in de sportschool. En sinds die eerste keer was ik verkocht. Per direct. In het begin klooide ik een beetje aan. 3 keer per week fullbody trainen zonder te weten wat ik deed. Slecht eten, pas ontbijten om een uurtje of 11. Zo heb ik anderhalve maand wat aangeklooid. Daarna ben ik schema's gaan volgen en beetje bij beetje mijn voeding aan gaan passen.
Nu anderhalf jaar verder train ik nog steeds 4 of 5 keer in de week. Ben zeeeer gemotiveerd en snap niet dat ik niet eerder begonnen ben met deze geweldige sport. Ik ontbijt al standaard met een grote bak brinta + whey, ik eet veel kip/kalkoen, vis, rijst, noten, dagelijks een eitje of 3/4 en een bak magere kwark voor het slapen. Af en toe zondig ik wel maar goed moeten wel lekker kunnen blijven leven hea.
Nou genoeg gelulld hier onder wat foto's van hoe ik er nu bij sta.

Hier weeg ik nu 85,5 kg. Mijn doel was anderhalf jaar terug 85 kg wegen, en als ik mijzelf 2 jaar geleden nu had gezien zou ik zeggen ik tevreden was geweest. Maar nu. EGT NIET nog lang niet zelfs. Nu gaan we voor de 90 en daarna waarschijnlijk nog voor de 95 kg. Ik zal zo af en toe nog een fototje plaatsen om de vooruitgang bij te houden.

Tips, kritiek, reacties zijn allemaal welkom:bow:

Laatst bewerkt:
Wat ben je op die eerste foto aan het doen? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Muaha had bijna geen duidelijke oude foto's.
Maar daar smeer ik iemand in met zonnebrand:p.

Je rug is nice man!

Mooie progressie, heb je nog stats van eerst en nu ?

Nice lats

Volgens mij zit je broek vol

@ pic 1 die chick aan het volblazen met je yoghurt?

@Apocalyp: :rolleyes: neee, dacht van kruidvat zonnenmelk eigen merk factor 6:eyebrow:.

@Timothy91: tnxx:D maar moet nog een hoop gebeuren.

@Jordybuild: begon met bp op 60 of 70 kg ofzo. Max van 3 reps is nu 110. Sq en Dl pak ik ng niet. Deze haal ik uit andere oefeningen waar ik mij beter bij voel vanwege mn onderrug.

@Hencer: Tnxx, lats ontwikkelde zich snel bij mij. Maar ik denk dat ze vooral opvallen doordat ik dun was en van mezelf al een slanke taille had.

@Larssonn: :fluit:

@Baksteen123: Nopeeee Had egt geen andere fotos, dit was een van de weinige waar duidelijk op te zien is hoe smal ik was (en ng steeds ben vergeleken met een hoop leden hier:P).

Tnxx allemaal:)

Werk aan de winkel maar het gaat de goede kant op.

Mooie progressie, keep going :)

Jaa vind ook dat het de goede kant op gaat, maar zoals je zegt de weg is nog lang. Wil lekker gaan clean bulken nu voor de winter en dan evt voor de zomer voor de eerste keer gaan cutten mocht het nodig zijn. Dit heb ik nog nooit eerder gedaan omdat ik altijd wel vrij droog ben blijven staan. Miss moet ik het aantal callorien toch nog wat opschroeven.

Mooie taille, goeie lats, nog veel werk aan de winkel zoals je zelf ook al zegt. En fuark, jij lijkt echt veel op Patrick Schwarzenegger :yarly:
images?q=tbn:ANd9GcT8zt78DpEKaQzxGG8tjWEin7zig1qJsfFcUe3n2IwcrcHKNfsVdw.jpg

:nowai::eek:

Terug
Naar boven