XXL Nutrition

Anderhalf jaar vooruitgang

goed gegroeid! dikke schouder bdb pose!

Nette schouders.

Maar waarom ''matigen'' en niet gewoon kappen met die onzin?

• Topic Starter Topic Starter
Nette schouders.

Maar waarom ''matigen'' en niet gewoon kappen met die onzin?

Tja die hardstyle feesten zijn me toch te veel waard :P
Maar eerlijk gezegd waren mijn prioriteiten eerst echt fout. Ik wist dat die shit mijn fitness eigenlijk verkloot, maar wou er niet mee nokken.
Niet dat ik nu fitness voor alles zet ofzo, ik zuip wel gewoon elk weekend en haal vaak een pakkie sos in het weekend, maar ga proberen 1x in de maand te snoepen. Ik heb zoiets van ben maar 1x jong, maar zie nu toch wel in dat het behoorlijk fout was wat ik deed.

Desondanks de 'medicals' toch mooie gains :)

goed droog man

Pluspuntje van de snackies/sos haha, weet er alles van (na de zomer, lees festivals, altijd droog als een gek haha)

goed droog man

Pluspuntje van de snackies/sos haha, weet er alles van (na de zomer, lees festivals, altijd droog als een gek haha)

Haha idd. Laatste paar keer 3 weken tussen de snacks gehouden, en ben al redelijk wat aangekomen in BF :D. Maarja daar staat niet tegenover hoeveel spier het eigenlijk verbrand :P

Netjes man
en zat je echt 1 jaar elk weekend aan de pillen ? of alleen op festivals?

Goed hoor!

Ziet er goed uit ondanks je pillengebruik, denk dat het weinig invloed heb gehad op je gains want je staat er goed bij.

Netjes man
en zat je echt 1 jaar elk weekend aan de pillen ? of alleen op festivals?

Bijna wel. Soms liet ik er een weekendje tussen maar ik ging eigenlijk bijna elk weekend naar een feest. Maarja ik deed het ook altijd op kleine feestjes, nu alleen de grote.

En thanks voor de positieve reacties trouwens

Je was al vrij buff toen je begon! Hoelang had je dan al getrained?
En wat zijn je stats qua gewicht enzo?

Je was al vrij buff toen je begon! Hoelang had je dan al getrained?
En wat zijn je stats qua gewicht enzo?

Ik had op die pics net een bulk van 3 maanden gedaan, en daarvoor heb ik half jaar beetje aangekloot. Mijn gewicht ligt rond de 87kg, mijn lengte is ong. 183

damn dat gaat lekker :D

Volgens mij ken ik jou persoonlijk...
Stefan?

Mooie vooruitgang en echt brute schouders :p

pillen verkloten de anabolische staat van je lichaam gewoon mee kappen! anders had je er nu misschien wel nog buffer bij gestaan;)

Ik las pillen en zag je trapezius en toen wist ik het bijna cker!;):D

Precies, jaja Countdown wordt knallen, maar dan gaan we wat frisser op de foto hahahahaha ;)

Ik las pillen en zag je trapezius en toen wist ik het bijna cker!;):D

Precies, jaja Countdown wordt knallen, maar dan gaan we wat frisser op de foto hahahahaha ;)

hehe we stonden er wel redelijk fris op toch. Hoe is het met trainen? Heb 2 weekjes niet getraint :(, best ernstige slaap problemen en voel me nu dus echt niet goed om te trainen. Maar barry traint nu ook toch, ben wel benieuwd hoe ie er dalijk over paar feesten uit ziet :)

Terug
Naar boven